Erobiisi - Parisuhteet

SunLion

oon miettiny tätä ja eilen tavallaan löysin sit vihdoin sen...

James Blunt- Goodbye my lover

Sivut

Kommentit (48)

Iniquitatis
marimma
Uniklubi - Näiden tähtien alla

Vieläkin vähän mieli maassa kun sen kuulee.

Sama minulla, mulle tulee voimakkaasti takaisin ne kaikki tunteet, mitkä sillon eronhetkillä oli. Vaikka tosin viime erosta onkin kaksi vuotta.

marimma
Iniquitatis
marimma
Uniklubi - Näiden tähtien alla

Vieläkin vähän mieli maassa kun sen kuulee.

Sama minulla, mulle tulee voimakkaasti takaisin ne kaikki tunteet, mitkä sillon eronhetkillä oli. Vaikka tosin viime erosta onkin kaksi vuotta.

Ollaankohan me erottu toisistamme :shock:
Tosin mun edellisestä erosta on.. mm.. *laskeskelee*..
3 vuotta tähän päivään mennessä jo tullut :D

kersa

Ei erottu, mutta ekana keväänä oli ero tosi lähellä useaan otteeseen ja hirveää riitaa useampi kuukausi, joten en kuuntele yhtä 70-luvun diskokokoelmaa kovin hymyissä suin, kun tulee ikävät ajat mieleen.

Ladybird

Mä kuuntelin tätä biisiä jo kauan ennen kuin ero tuli. Olin siis miettinyt sitä jo melko pitkään. Silloin en koskaan itkenyt, olo vain oli raskas, mutta nyt kun sitä kuuntelen, alkavat kyyneleet valua. Tää jotenkin niin kertoo minusta ja hänestä.

Jippu - Piiloon

EnvyMe

Viimeisimmän eron aikoihin kuuntelin paljon RJD2 - Ghostwriter

Kumma kyllä biisistä eikä artistista ole siltikään jäänyt huonoa makua suuhun. Yksi parhaimpia.

amalian

musta joutsen:nyt kun minua jätetään
biisi joka saa mun kyynelkanavat auki. suosittelen kuuntelemaan! löytyy ainakin poko rekordsin sivuilta

chrizu

Hmm... niit on monia, mut yks tosi kaunis ja surullinen ja kunnon erobiisi on tää tää.. mikäs tää on..:D siis biisi on No matter, mut mikä ihme se bändi oli..:D kiva black out.. aaa... Nerdeen biisi! se on ihana..=)

cunisex

Vanhan poikakaverini kännykässä oli silloin soittoäänenä K-Systemin Guardian Angel. Tämä kappale muistuttaa vieläkin välillä hänestä, tosin lähinnä hauskoista yhteisistä hetkistämme :)

Svenna

Marimmalla oli näiden tähiten alla erobiisinä, meillä se oli ku tutustuttiin. Noonii OT. :(

Mutta, meidän "tauko-ero" biisi oli apulannan - armo, tää biisi oli just kun meiän elämästä.. :( ne sanat meni just niinku ei ois pitänyt.
"Osan jätäävä taakse, jotta toinen voi loppuun löytää" -kohdassa mies rupes "itkemään". Ei sa myönnä sitä nyt, mut kyl sen huomas .. :'(
Niin ja sitten tää ihan oikee Erobiisi..

Poppins

Eroonhan tämäkin liittyy: vanhempieni eron jälkeen en ole voinut kuunnella don huonoja. Erosta on seittämän (?) vuotta, vieläkin tulee sama kevät mieleen. Nykyään en enää vaihda kanavaa vaikka radioista tulisikin "tuulee, kun sinä olet tuuli ja minä höyhen sun vietävänä..." mutta levyä en enää omista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat