jotain uutta vai aina samaa? - Parisuhteet

funky diiva

olen nyt seurustellut jätkäni kanssa vuoden ja 8 kk. kaikesta huolimatta erosimme kolmisen viikkoa sitten koska mikään ei enää toiminut ja tunteemme oli molemminpuolin melko sekaisin. minusta tuntui siltä että roikun suheteessa koska siitä oli tullut tapa enkä ollut varma rakastinko häntä enää, ainakaan yhtä paljon kuin ennen. vähän ajan päästä aloin ikävöidä häntä mutta ajattelin ettei meistä koskaan enää tulisi mitään joten päätin tutustua uusiin kundeihin koska siten minun olisi helpompaa unohtaa. niinpä tapasin aivan upean jätkän yksissä juhlissa. tämä kundi saa minut tuntemaan itseni aivan uudeksi ihmiseksi, hän saa minut nauramaan ja vietämme paljon aikaa yhdessä nykyään. kuitenkin noin viikko sitten exäni pyysi minua takaisin - ja suostuin... minusta tuntuu kuitenkin siltä että olisin pikkuhiljaa rakastumassa tähän toiseen ihanaan kundiin mutta en osaa päättää mitä tehdä koska rakastan kuitenkin jätkääni. en tiedä mitä tehdä, pääni on vaan niin sekaisin juuri nyt. asiaa pahentaa vielä se että he ovat kavereita (ainakin oli). jatkanko elämääni hänen kanssa jota rakastan (kai?) vai aloitanko uuden elämän tämän toisen kanssa? [color=darkred][/color]

Kommentit (13)

miru

Mieti asiaa. Kumman haluat oikeesti. Musta sun ei kannattais olla vielä kummankaan kans jos et oikeen tiiä. Kyllä jompaa kumpaa kohtaan on varmasti vahvemmat tunteet, jos ei vielä niin kyllä sen kohta huomaa.

Femin

minäkin ajattelin yhdessä vaiheessa että rakastanko poikaystävääni enää, kun olimme seurustelleen puolitoista vuotta. kuitenkin ajan kuluessa tajusin että rakastan häntä todella paljon. ja luulen että ajatukset siitä että rakastanko häntä enää johtuivat siitä että kaikki oli tullut niin tutuksi eikä alkuhuumaa enää ollut. mutta tajusin kuitenkin että hänen kanssaan on niin hyvä olla.
voi olla että et itsekkään siksi enää tiedä...mutta sen huomaa pienistä asioista. esim. kun oikein odotat iltaisin että hän soittaa jos ette asu yhdessä ja odotat että saat nähdä hänet. näistä minä tajusin että en pysty elämään ilman poikaystävääni.

mutta sinun tilanteessasi kannattaa varmaan ottaa vähän omaa aikaa ja miettiä asioita, koska jos nyt päätät että haluat tämän uuden miehen, voit myöhemmin huomata että rakastatkin poikaystävääsi ja silloin on ehkä myöhäistä saada hänet takaisin...näin käy melko usein, kun lähtee jonkun uuden ja jännittävän kanssa.

kuitenkin jos sinusta todella tuntuu että sinun ja poikaystäväsi jutusta ei tule mitään niin miksi et voisi olla tämän uuden tyypin kanssa. mutta älä tee hätiköityjä päätöksiä.

loppupeleissä sen on kuitenkin sinä itse joka voit vaan tietää kumman kanssa sinun kannattaa olla, koska muiden on vähän vaikea sitä sanoa.
Tsemppiä! :wink:

Sofia K

Samoilla linjoilla E:n kanssa. Varmaan yksinolo olisi nyt paras ratkaisu. Erostasikin on kulunut vasta 3 viikkoa. Koska kuitenkin vielä mietit tunteitasi exääsi kohtaan, osoittaa se mielestäni sen ettet ole vielä kunnolla käsitellyt teidän eroanne.

*Sandy*

Tässä uudessa ihastuksessa voi myös kyse olla siitä tutusta alkuhuumasta. Vanha poikaystävä tuntuu tutulta ja tylsältä, ja tämä toinen taas tarjoaa uutta ja erilaista.

olematon
*Sandy*
Tässä uudessa ihastuksessa voi myös kyse olla siitä tutusta alkuhuumasta. Vanha poikaystävä tuntuu tutulta ja tylsältä, ja tämä toinen taas tarjoaa uutta ja erilaista.

Niinpä.. ja loppujen lopuksi saattaakin jäädä vain kakkaa käsiin.... mutta eihän sitä voi koskaan tietää. Sun pitäis vaan koittaa selvitellä mitä oikeesti thadot elämältäs.

figaro

Kannattaa pitää mielessä yksi asia: Mikään suhde ei ole aina sitä ruusuilla tanssimista ja maata järisyttävää hekumaa.

Uusi suhde tuntuu aina ihanalta. Se, miten toinen rakastaa yli kaiken ja itsekin on sekaisin rakkaudesta. Kun arki tulee vastaan, tunteet tasaantuvat ja aina ei ole silkkaa tanssia.. Onko joka kerta edessä se, että erotaan ja etsitään uusi?

*Sandy*
figaro

Uusi suhde tuntuu aina ihanalta. Se, miten toinen rakastaa yli kaiken ja itsekin on sekaisin rakkaudesta. Kun arki tulee vastaan, tunteet tasaantuvat ja aina ei ole silkkaa tanssia.. Onko joka kerta edessä se, että erotaan ja etsitään uusi?

Just tätä mä yritin kans sanoo (vähän huonolla tuloksella tosin :P )

Manteli
Femin
minäkin ajattelin yhdessä vaiheessa että rakastanko poikaystävääni enää, kun olimme seurustelleen puolitoista vuotta. kuitenkin ajan kuluessa tajusin että rakastan häntä todella paljon. ja luulen että ajatukset siitä että rakastanko häntä enää johtuivat siitä että kaikki oli tullut niin tutuksi eikä alkuhuumaa enää ollut. mutta tajusin kuitenkin että hänen kanssaan on niin hyvä olla.
voi olla että et itsekkään siksi enää tiedä...mutta sen huomaa pienistä asioista. esim. kun oikein odotat iltaisin että hän soittaa jos ette asu yhdessä ja odotat että saat nähdä hänet. näistä minä tajusin että en pysty elämään ilman poikaystävääni.

:) tekstisi lohduttaa tilanteessani. Painiskelen juuri asian kanssa, etten tiedä mitä haluan, rakastanko vai en. Emme kuitenkaan ole eronneet, vaikka välillä pääni on ihan sekaisin ja olin vähän aikaa sitten jättää hänet. Kaikki tuntuu niin tylsältä ja tavalliselta, ihan kuin olisimme kavereita :? Silti hän tntuu luonnolliselta. Ehkä se menee ohi..

Topikin aloittajalle. Ota aikalisää. Se voisi selvittää päätä. Tosin en sitten tiedä, jäävätkö miehet odottamaan siksi aikaa.. Vaikeaa :roll:

Daisy

Maailmassa on niin paljon miehiä, että on turha kohdistaa tuollaisella hetkellä valintansa vain kahteen miesehdokkaaseen. En nyt sano sitä, että sun pitäisi hankkia vielä useampikin mies joista valita, vaan unohtaa tuollainen valintatilanne ja miettiä asioita rauhassa.

vasilisa

Minäkin olen ajan ja ajattelun kanalla.

Auttaisiko se, että vaihtaisit maisemia/tekisit jotain uutta ja epätavanomaista (ex?)-poikaystvän kanssa, josko selventäisi tai tuntuisi paremmalta? Luulen että jotkut ihmiset luonnostaan kaipaavat niin paljon vaihtelua elämään, että perusarki puuduttaa helpommin.

Onnea ja viisautta päätöksiisi! :)

Twinkle

Niinpä. Just kaverin kanssa puhuttiin pitkästä aikaa ja tultiin siihen tulokseen että kaikki suhteet on kuitenkin jossain vaiheessa sitä arkea, ja kaikkien suhteiden arki on kuitenkin jollain tapaa loppujen lopuksi aika samanlaista.

funky diiva

kiitos kaikille vastanneille! olen nyt päättänyt ja aijon jatkaa suhdetta kundikaverini kanssa. ongelmani oli kai se että pelkäsin olla yksin. nyt kuitenin tajusin että mielummin jatkan elämää yhdessä hänen kanssaan ketä rakastan kuin alan hengailla jonkun kanssa jonka juuri tapasin ja mistä tiedän tunnenko häntä ollenkaan?!? ja vaikka suhteestamme onkin ajan myötä tullut arkea, se ei haitta koska niinhän se aina menee ja kuuluukin mennä! on ihanaa huomata että kun katsoo asioita toisesta näkökulmasta huomaa niin paljon asioita mitä ei ole ennen huomannut taikka ajatellut. olen erittäin onnellinen nyt kundini kanssa ja toivon että se onni pysyy... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat