hellyys - Parisuhteet

Ruukkukaktus

Meillä on vähän siihen suuntaan ongelmaa, että tunnen oloni suunnilleen jo roikkujaksi, kun aina saa pyytää sitä halia ja suukkoa, kun ei sitä muuten oikein meinaa tippua (julkisilla paikoilla ei saa pyytämälläkään edes pientä suukkoa. Ja jos joskus vahingossa antaa, niin sitten kauhea pälyily, kuin pelko, että joku huomasi).. Ei ainakaan niin usein kuin haluaisin.
Ehkä tuossa kaukosuhteen aikana sitä oppi siihen, että kun nähdään, ollaan toisessa kiinni, mutta ei mua haittaisi yhtään nykyäänkään vaikka joskus yhtäkkiä toinen sieppaisi kiinni ja suukottaisi. Kaveri kerran kysyikin sitten, kun siinä juteltiin kolmisin; miekkonen, minä ja kaverini, että miten pystymme olemaan noin kaukana toisistamme. Mielelläni olisin siinä sylissä, ja kävellessä pitäisin kädestä kiinni, mutta: "Pitääkö koko ajan roikkua?" :cry:

.. Ja miksi kunnon suudelman saa vasta, kun miekkonen haluaa seksiä? :evil:

Sivut

Kommentit (61)

Jinda

mies on hellempi osapuoli,välillä nätisti,välillä 'ei-niin-nätisti'. eli jos kumarrun jonnekin,mies ottaa lanteilta kiinni (takaapäin) ja 'pökkii' (en tiedä sopivaa sanaa..).
Mies silittää hiuksia,halaa,vetää itseään vasten jne.
Mutta sellaistakin on että halatessaan puristelee takapuolta jne :?

Hytyky

Hmm.. *miettii*
Meillä se taitaapi mennä niin, että se kumpi haluaa niin tulee luo ja saa :oops: Siis hellyyttä.

Me kyllä halitaan ja pusitaan paljon ja niin haluan sen jatkuvankin.
Iltaisin tuon kanssa telkkua katsoessa maataan sylikkäin ja "kirputetaan" toisiamme. (= rapsutusta ja silittelyä)
Ja nukkumaan mennessä ollaan sylikkäin ja paijataan toisemme uneen.

Neppis_

Ihmeen hyvin verrattuna ainakin miun aikasempiin suhteisiin.
Hellyyttä annan ja saan tarpeeksi. Oon eritoten Tosi hellyyden kipeä (mitä nyt joskus..) . hmm. Saan hierontaa (jalkapohjahironta..aaaah)
halauksia, pusuja milloin vain haluan, joskus vaikken juuri sillon haluaisikaan.. :D kainalokin on melkein milloin vaan miulle vapaa..

[myhkäilee mussukkaansa, kohta junalla kotia kullan viekkuun kohti!]

aada

Meillä kyllä pussaillaan ja halitaan puolin ja toisin toisemme puhki. :P Molemmat taidetaan olla sellaisia ettei vaan saada toisistamme tarpeeksi mitenkään.. :)

Tingus

Meillä minä oon se joka haluaa olla lähellä ja silitellä ym. Yritän päivittäin päästä lähelle miestäni pitkin päivää, mutta kun hän katsoo telkkaria tai on koneella, turhan usein tulee ärähdys kun oon hetken silitelly.. Silittely häirinnee liikaa kun mies yrittää keskittyä tekemisiinsä koneella.. :? :(

Useamman kerran oon siitä pahottanu mieleni, mutta tavallaanhan se on kuitenki oma vika kun pusken häirittemään toisen tekemisiä..

Vissiin tuo hellyyden välttely on aiheutunu siitä, että ollaan lähes aina yhdessä.. Ja se saa miehen tavallaan ahdistumaan, kun ei näe kavereitaan vaan minä oon ainoa jonka kans hän on..

Tuntuu vaan nykyään, että hellyyttä ei saa muullon kuin seksin aikana ja sillonki se jää mun mielestä melko vähiin.. Onneksi sentään seksin jälkeen makoillaan hetki sylikkäin.. Ellei sitte oo jo tosi myöhä ja molemmilla aikanen herätys.. :( Kaipaisin kuitenki hellyyttä suuntaan jos toiseen myös ilman seksin hakuisuutta..

Oon yrittäny joskus puhua asiasta, mutta vielä ei ainakaan oo tapahtunu huomattavia muutoksia.. :?

Snuffle

Olen ihan mielettömän hellyydenkipeä. Olen koko ajan tunkemassa itseäni kainaloon ja tuhisemassa ja mönkimässä vieressä, mutta mies ei vain silitä! Hän antaa hellyyttä pitämällä minusta kiinni. Se riittää hänelle, mutta ei minulle. :? Tahdon hierontaa, silittelyä ja kaikenlaista hellimistä. Kerran tokaisin miehelle että "silitä!" ja hän silitti YHDEN ainoan kerran polvesta nilkkaan ja takaisin. :shock:

Mies ei ole yhtään eläinrakas, joten hän ei varmasti silittelisi lemmikejäkään. Minä taas olen koko elämäni oppinut osoittamaan ja saamaan hellyyttä kosketusten kautta. Silittelen miestä lähes jatkuvasti, se on minulle niin automaattista ja luonnollista. Olen vihjaillut että tahtoisin lisää silittelyä, mutta mies ei vain ymmärrä eroa sylissä pitelemisen ja silittelyn välillä.

Itse asiassa mies silittelee silloin, kun tahtoo seksiä. Niitäkään silittelyjä en osaa laskea hellyydeksi, koska ne selvästi miehen mielessä ovat yhteydessä vain seksiin. Pitää varmaan alkaa kädestä pitäen ohjata miestä silittelyn maailmaan, en keksi enää muutakaan keinoa. :roll:

Mistake

meilläkin on tasapuolista tuo hellyydeen osoitukset, eipä ole kertaakaa tuntunut että tänään en ole haleja tai pusuja riittävästi saanut :) ja kummatkin on kovia hieromaan, mäkin mielelläni annan kokovartalo hierontaa vaikka puolituntia jos hyvällä tuulella olen :D

samatha

siis niinkun tossa aikasemmin tosiaan sanoin, niin ei meillä hellyydestä oo puutetta. haleja ja pusuja saan kyllä ihan onnellisuuteen asti, mutta hieromisen yms "viitsimistävaativamman" suhteen hän meneeekin sitten ihan puihin.. :roll:

flame86

On se kyllä kumma jos mies on laiska tekemään aloitetta, ja odottaa että toinen sanoo sitten kun tahtoo hellyyttä!!! Meillä kumpikin rakastaa toinen toisiaan ja hellyys on siten automaattista, ku sehän on rakkauden osoittamista. Aina ohimennen pussataan ja halitaan yms. ja usein varataan esim. tunti pelkälle hellimiselle.. :wink: Jos sulla on vaikeuksia miehes kanssa ni puhu sille, ja kerro miltä se tuntuu ku toinen ei koskaan osoita rakkauttaan.. Varmasti ymmärtää yskän!! :P

Susette

Mäkin kaipaisin enemmän hellyyttä poikaystäväni taholta. Välillä tunnen saavani hellyyttä ihan mukavasti, joskus taas tietokone tuntuu vievän tämänkin pojan huomion (jolla ikää on jo 24 vuotta). Ja mitä seksuaaliseen kanssakäymiseen tulee, minä olen viime aikoina saanut tehdä siihen aina aloitteen. Vaihtoehtona on ollut seksittömiä kausia jopa useita viikkoja. Sanoin hänelle joskus aloitteen tekemisestä, ja hän vain totesi, että se tuntuu välillä hankalalta, "helpompaa käydä vain nukkumaan".. Mutta useimmiten kuitenkin jaetaan hellyyttä tasapuolisesti, ja olen kokonaisuudessaan suht tyytyväinen.

Manteli

noo.. meillä nyt vähän miten milloinkin. ei olla enää ihan vastarakastuneita eikä nyt ihan koko ajan halitutakkaan. Joskus se kulta saa jonkun hellyyskohtauksen ja tulee hieromaan jalkoja ja ottaa syliin, sängyssä se usein myös ottaa syliin siis kun ollaan käymässä nukkumaan :D
Välillä se taas on semmoi ärsyttävän laiska.. jos pyydän hieromaan olkia/niskaa niin ei jaksa ei kerkee (kun äijä pelää tietokoneella niin sillon mikään muu ei oo tärkeempää. ihan ot. vaan mie vihaan äijän tietokonetta, sen päivä menee silleen että kun se tulee kotiin se käy pelaamaan, syö välillä, pelaa ja käy nukkumaan, jos haluun jotain yhteistä toimintaa niin saan sen kiskoo siitä vaivalla pois. yleensä raivoon sille ja lähen äitin luokse, siel sentää on jotai seuraa... juu ei asia oikeesti haittaa miuta :? ) kyllä se välillä siis hellii..

euphoria_

Kyllä meilläkin aika tasapuolisesti hellyyttä jaetaan. Aina esimerkiksi ruokaa laittaessa tuppaa menemään kokkailut halimiseksi. Joskus tuntuu, että meillä mies on jopa välillä aktiivisempi siinä suhteessa, mutta enköhän minäkin aika hyvin perässä tule ;) Meilläkin hieromisen ja muun suhteen menee myös niin, että pyytäessä heruu.

samatha

hellyydestä meilläkään ei ole puutetta. kyllä tuo halii ja pusii, ei siihen tarvitse ollenkaan kehottaa. tuo seikka meillä on vallan pyynteetöntä. Mutta juuri nuo hieronnat ja rapsuttelut vaatisivat minulta kanttia pyytää. eipä ole vielä sellasta siunaantunut. itse teen kyllä pyynteettömästi, kulta taas tarvitsisi kehotuksen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat