Mikä miehiä riivaa..? - Parisuhteet

anzQu

No kun taas vähän niin kuin sinkkuilen ja yksi tyyppi alko iskemään mua..
Samassa koulussa ollaan ja onhan hän aika hyvän näköinen... Niin hän on koko viikon tekstaillut mulle TODELLA PALJON varmaan 20-30 txt päivässä... pari päivää sitten puhuttiin puhelimessa 1.5h :D
Eilen meidän PITI mennä ulos treffeille, mutta hän joutui ylitöihin... Oli ylitöissä 6h ja pääsi töistä vasta kahen toista aikoihin yöllä...
No kesken työpäivän hän soitti ja ilmoitti ettei pääse... Johon sanoin, sitten että soita mulle kun pääset.. ja hän sanoi: minä lupaan soittaa.. minä: lupaatko ihan varmasti ja hän: tottakai bejbe :roll:
Mutta sitten eihän soittanut tai txt vaikka lupasi vaikka yritin MONTA kertaa soittaa hänellä ja lähetin pari txt..
Ja tännää mittää ei ole herrasta kuulunut vaikka oon lähettänyt txt...
Hän tuntui niin mukavalta ja kivalta...
Kaverit sanoo, että tähän saattaa olla looginen selitys mutta en mä taida jaksaa uskoa tuota...
Niin ja eilen hän sanoi minulle: että olen aivan ihana ihminen ja kaunis.. Ja semmonen jonka kanssa hän haluaisi kokeilla pitkästä aikaan jotakin..

Mutta miksi hän ei soita tai txt..? Mä oikeesti luulin... Mulla on niin surullinen olo :cry:

Ja jätkö on 19 vuotias... eli ei ole mikää teini niin kun en minäkään vaikka tästä saa semmosen kuvan... :oops:

Sivut

Kommentit (20)

Nakkis

Mun kokemuksen mukaan, liika ahdistelu (useampi soitto lyhyen ajan sisällä tai niitä tekstareita useampi kipale) on aika tehokas keino tappamaan kenen tahansa mielenkiinnon.
Odota aivan kaikessa rauhassa :)

alyssa

AIVAN SAMA TILANNE!täsin kuin minun kirjoittama mutta meil on kestäny tätä jo kohta 2 kk. nyt on muuttunu tollaseks. tässä ei ainakaan minun ahdistelevasta käytöksestä ole kyse, ei todellakaan.jostain syystä hän ei enää vastaa tai no varsinaisesti ei omaaloitteisesti laita joten en minäkään.tässä nyt odotetellaan ja toivotaan.vaik ei kannattais .jos on kiinnostus loppunut niin sitten on :( tosi ei tämä pikkuhiljaa ole hiipunut vaan viimeviestissä vielä halusi paljonki mua.todella kummallista.
mutta en laita kyllä itse mitään. jos olisin tarpeeksi ihana hän kyllä ottaisi yhteyttä.

alyssa

äh, viel yks juttu pakko lisätä :lol: niin et jos mies todella välittää ja tykkää ja niin kyllä mun mielestä edes se yksi viesti/puhelu päivään pitäisi tulla. :roll:

ärsyttävää kirjoittaa näin asiallisesti vaik välillä sisalla tuntuu niin pahalta :(

Vivian

Mulle on pari kertaa käynyt niin että mies on todella vahvasti kiinnostunut musta ja alkanut pommittaa viesteillä, pyytää treffeille yms. Viestejä on tullut päivässä tosiaan kymmeniä, ja itse olen ollut siinä tilanteessa todella hämmentynyt. Sitten miehen kiinnostus on yhtäkkiä loppunut kuin seinään, niin nopeasti kuin se alkoikin. Juuri siinä vaiheessa kun itse on alkanut miettiä että tästä vois ehkä tullakin jotain ja pitää toista suht normaalina, viestipommituksesta huolimatta.

Voihan hyvin olla ettei oma tilanteesi pääty yhtä ikävästi, itse ajattelin että nuo miehet rakastuivat mielikuvaan eivätkä oikeaan itseeni, eivät hän he edes tunteneet minua kunnolla kun no selittivät ties mitä tunteistaan.

Eli voi olla, että miehen ihastus meni jo ohi, tämä kuulostaa oudolta, tiedetään, mutta näin mulla vaan on pari kolme kertaa käynyt. En tiedä onko tässä kyse sitten niistä jotka saalistavat ja kyllästyvät heti kun toinen alkaa näyttää lämpenemisen merkkejä. Voin vaan sanoa että silloin kuin noin kävi, otti lievästi sanoen päähän.

Abigail

Olen alkanut oppimaan miesten omaa kieltä. Tässä hieman sanastoa kirjastani suomi - mies - suomi:

Mies sanoo/Suomenkielinen käännös:

"Soitellaan"/"Ei soitella"

"Soitan huomenna"/"Minä soittelen joskus puutteessa humalassa"

:roll:

Neppis_

Miehet nähtävästi katsoo noi asiat hieman höllästi. . JA sanelee kauniita että näyttää toisten silmissä hyvältä. Juu en miekään näitä tapauksia ymmärrä, antaa ymmärtää et kiinnostaa ja kun sit oiskin et jutust tulis jotain tai tulee muuten vaan erittäin hyvin toimeen -nii kappas eipä näy enää miestä mailla eikä halmeilla :roll:
mikä lie, kai ne pelkää et saattas vaikka sinkkuus ja ikuinen vapaus mennä sivu suun sillä menolla . . kuka tietää ..

SooZ
Abigail
"Soitan huomenna"/"Minä soittelen joskus puutteessa humalassa"

Tää on niin totta :D

Mutta ketjun aloittajalle, odottele nyt rauhassa tää päivä. Luultavasti tuohon tekstailemattomuuten on hyvä syy jos herra oikeasti oli kiinnostunut. Jos ei ala pariin päivään mitään kuulua niin sitten voi heittää lusikan kaivoon vai miten se nyt meni :D
Miesten aivoitukset on outoja.

Mariel
anzQu
Ja jätkö on 19 vuotias... eli ei ole mikää teini niin kun en minäkään vaikka tästä saa semmosen kuvan... :oops:

19-vuotias on vielä teini (nineTEEN) :D

syitä jättää soittamatta on varmasti monia, mutta luulis että miehestä jotain kuuluu jos sitä kiinnostaa.

toisaalta jos asia hämää, mikset itse ota yhteyttä :roll:

Vivian

Juu sitoutumiskammoa luulisin tuollaisen käytöksen viestivän. Valitettavasti jos sellainen on niin ei toinen osapuoli voi oikeastaan mitään tehdä. Mutta olet jo ottanut yhteyttä, eikä sinulle ole vaivauduttu vastaamaan, mielestäni ei paljon selvemmin voi sanoa ettei kiinnosta.Ehkä kannattaa unohtaa koko jätkä ja katsoa uudestaan jos hänestä alkaa taas kuulua, tosin aina kannattaa miettiä millaista käytöstä itse sietää, mielestäni jo viesteihin vastaamattomuus on aika ikävää, jos muka on kiinnostunut. vai keksiikö joku jonkun syyn jättää vastaamatta jos on toisesta kiinnostunut?

E

Kunpa ymmärtäisi miehiä.

Minunkin säätöni on yhtäkkisesti viilennyt huomattavasti. Olemme siis säätäneet kauan, harrastaneet satunnaisesti seksiä, jne.
Ymmärtääkseni hän on oikeasti halunnut minusta enemmänkin, minä en hänestä.

Yhtäkkisesti hän on lakannut viestittelemästä, se olen aina minä joka joskus viestittää. Olen itse tehnyt hänelle useamman kerran saman tempun, mutta.. Tapauksessani se on vain johtunut siitä, etten vain ole halunnut olla häneen vähään aikaan yhteydessä.
Ehkä sama homma nyt hänellä (ja teidän tapauksessannekin?).. En tiedä.

Se tässä vain on eroa, että olemme tunteneet toisemme kauan, meillä on ollut säätöä kauan, välillä enemmän, välillä vähemmän, välillä ei lainkaan. Juttelimme ennen kaikesta, nykyisin emme juurikaan juttele :roll:

Olen yrittänyt ottaa hänestä selvää, miettinyt syitä, mutta en vain ymmärrä moista käytöstä. Ehkäpä hän haluaa vain satunnaista seksiä, mutta ei muuten olla tekemisissä.. Sitähän minäkin häneltä ennen halusin :?

olematon

19 vuotias voi tosissaan olla teini mieleltäänkin.. ja mun kohille osu just tällanen, just sano että oot pitkästä aikaa sellanen et oikeesti haluun jotain kokeilla enemmänki ku vaan kavereita olla... nohh... hän oliki sitte mitä suuin pukki ja valehtelija. Sellanen joka tykkäs vaan kerätä haaremia ympärilleen... :roll: hope ettei tää sun tapaus nyt sitte oo tällanen kans.

piiku

Juu.. noinhan noi miehet tekee.
eka ollaan niin kiinnostuneita ja sit yht.äkkii ei enää miehestä kuulu
mitään. kävi mullekkin niin, ekaks oli jo viemäs kihloihin ja olin sen rakas.
mut sit vaan loppu viestittely ja soittelu, kävi mun luona pari kertaa,
ajattelin että herralle oli jotain tapahtunu ja soitin toisesta numerosta mut niin herra vastas niin ilosesti nimellään, mä sit vaan laitoin luurin kiinni :x
ja sitäpaitsi tää jätkä on yli 30.. voi perkl. mikä teini :D

Vivian

Sitä vain ihmettelen miksi on niin vaikeaa vastata toisen viestiin vaikka sitten ettei enää kiinnosta. Kyllä siinä tyhmempikin ymmärtää että tämä oli tässä ja jos ei ymmärrä niin sitten ei ole ainakaan "jättäjän" vika.

Eipä lyhyessä tapailussa kukaan mielestäni ole selitysvelvollinen siitä miksei enää kiinnosta jne. Kunhan vaan sen verran reilu olisi, että sanoo suoraan niin toinen ihmettele miksei vastaa kun soittaa/viestittelee...

Tuota tekevät kyllä niin miehet kuin naisetkin eikä se riipu iästä. Itse olen ainakin joskus ihan viestillä laittanut etten enää halua tavata, helpompi sitten ainakin jos joskus jossain törmää toiseen.

Tietenkin tuolla vastaamatta jättämisellä joku saattaa haluat pitää toista "varalla" eli jos vaikka myöhemmin sattuisikin huvittaa taas nähdä, eipä tosin ole kovin fiksua tuollainenkaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat