Silitätkö poikaystäväsi pyykit? - Parisuhteet

k87

en silitä ees omiani. tottakai kauluspaidat mutta niitäkin tartten tosi harvoin. lakanat ja pussilakanat vaan vedetään. rypistyyhän ne kuitenkin :lol: pitää käydä metättää pesutuvasta mankeli. sitä jos alkas käyttää.

mies silittää mun suorat housut ja omat paitansa :D

Sivut

Kommentit (117)

Sharon

Luojan kiitos kuivausrumpu on keksitty ja lähinnä vain kauluspaidat tarvitsee silittää. :)

Silitän kyllä oikein mielelläni miehekkeen vaatteet ja taittelenkin ne lähes aina. Meidän vaatekokojen erot ovat niin suuret, että mulla on aina hauskaa kun taittelen sen jättimäisiä paitoja tai sukkia. :lol:
Teen niin, sillä pidän siitä ja mies on aina hyvin kiitollinen kun hyysään.

gollum

Mä en silitä omianikaan. En ikinä osta mitään vaatteita mitkä kaipaa rautaa. Niitä ei kyl musta kovin monet oo, joidenkin mielestä useemmat. Mutsi silitti joskus farkutkin mulle j mua otti päähän. Jotain juhlavaateita on tietty sellasia, mut kaikki hienommat juhlat missä ollaan oltu on ollu entisellä kotipaikkakunnalla, missä yövytään miehen äitillä, ja se sitten on samalla silittänyt kun on omansakin. (tää siis on lähinnä miehen kauluspaidan kohdalla, pari kertaa käynyt). Silitysraudan oon saanu mut en oo kertaakaan käyttäny. :lol:

nookuliina_

Kaikilla on omat tapansa silittääkö yhtään mitään vai silittääkö pidat, lakanat, pyyhkeet sun muut:)

mie kuulun tuohon porukkaan joka ei silitä yhtään mitään. :oops: en vaan koskaan jaksa. tietenkin jo ollaan juhliin menossa niin silloin silitän juhlapuvut ja paitapuserot yleensä silitän myös. :D
muuta en sitten silitäkkään. olisivathan silitetyt lakanat aivan ihana tutoisia, mutta kun ei vaan jaksa silitellä niitä. :)

Mistake

Mä en oo kertaakaa silittäny mitään meijän yhdessä olon aikana :lol: en vaa jaksa eikä oo ollu mitään niin tärkeitä tilaisuuksia että ois tarvittu mitään kauluspaitoja :) Kyl kulta silitti, tai joutu silittää lakanoita yms ku asu viel koton. Mut nyt oon vaa ajatellu et kyl ne siel sängys kuitenki rypistyy :shock:

cute
-Maya-
mä silitän kullan ja omat paidat, joitain housuja, tyynyliinat, pyyhkeet, lakanat.. :?

kuka IDIOOTTi silittää pyyhkeet ja lakanat? :P HAHAH!!

cute

mä en EDES muista koska viimeks oon silittäny vaatteita....!! verhoja nyt piti silitellä kun muutettiiin.
ehkä joku ryppynen kauluspaita on ollu pakko silittää vuoden aikana..

Puutarhis

En silitä miehen vaatteita. Toisaalta emme asu samassa asunnossakaan, joten kumpikin huolehtikoon oman vaatepolitiikkansa :lol: . En kyllä silitä itseltäkään kuin kauluspaidat, suorat housut ja jotkut muut paremmat vaatteet. Olen todennut, että työssäkäyvän sinkkuihmisen aika ei riitä sellaiseen.

Entisen avomiehen vaatehuollon suoritin (eipä ollut kyllä mitään silitettävää). Olin opiskeluissa hieman edellä, joten minulla oli päivisin enemmän aikaa. Tein siis pääsääntöisesti kotityöt sillä oletuksella, että kiireisen elämän iskiessä päälle, hommat jaetaan.

Eipä homma toiminut. Minä menin töihin ja kaverin opiskelut olivat lähes valmiit. Hän oli päivisin pääasiallisesti kotona, eikä pyynnöistä huolimatta koskaan tehnyt mitään... Ei edes sapuskaa kerran viikossa. Kiukutteli vielä siitäkin, kun (tein matkoineen reilu 10 tunnin työpäivää, siihen päälle kauppakäynnit, ruoat, siivoukset, tiskaukset jne. ja halusin jo 9-10 välissä nukkumaan, jotta jaksaa taas viideltä nousta töihin) en jaksanut arki-iltoina lähteä enää 10 aikaan kavereita moikkaamaan.

Oma neuvoni kaikille on, että älkää koskaan suostuko hyvää hyvyyttänne tekemään kaikki kotitöitä, vaikka aikaakin olisi. Suurinosa nuorista miehistä oppii sen, ettei heidän tarvitse tehdä mitään ja juoksevat karkuun, kun oikea elämä yllättää. Kun molemmat käyvät töissä, on myös kodinhoito tehtävä yhdessä, jotta sitä yhteistäkin aikaa jäisi.

celestine

Eli kiinnostais tietää kuinka moni tekee näin?Itse suostun silittämään hänen t-paidat.. Ei varmaan muuten huvittais, mut kyllä sitä vähän kattoo jos oma kulta on ruttunen paita päällä kaupungilla :? ..plus se että tuumii mitä anoppi sanoo jos hänen pojunsa tyttöystävä ei osaa huolehtia pyykistä.. :oops:

Ninna

Mä joskus niin sanoin että en varmana palvele miestä sitten kun ollaan yhdessä vaan kumpikin saa tehdä omat silityksensä ja muut omat kotityöt. Nyt kun kulta on intissä olen kuitenkin alkanu silittämään miehen vaatteet samalla kun silitän omanikin. Ja saatan silittää vaikka omia vaatteita ei olisikaan. Silitän kaikki paidat ja housut...

E

Ei nyt varsinaisesti liity, mutta silitätkö omat vaatteesi?

Minä en silitä yhtään mitään vaatteita, eikä esimerkiksi t-paidat ole siltikään yhtään ryttyisiä.

En voi käsittää, mitä silittämistä useimmissa vaatteissa edes on, joskus saattaa olla pieni taitos siinä kohdalla, mistä vaate on ollut pyykkinarulla/telineellä, mutta sekin katoaa minuutissa kun vaatteen laittaa päälle.. o_O

celestine

silitän jotkut omat topit jotka ovat ryttyisiä..mutta kuten sanoit, ne ovat aika harvoin haittaavan ryttysiä. Musta tuntuu että miesten t-paidat on sen laatusia että ne menee helpommin sellaselle pienelle rytylle :P.ei kaikki mutta jotkut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat