Löytyikö heti Se Oikea? - Parisuhteet

ranskalainen leppäkerttu

Vaikeata sitä nyt on tietää, että tuleeko olemaan jonkun kanssa lopun elämäänsä, mutta meillä ainakin on niin että olen poikaystäväni ensimmäinen (hän ei kylläkään minun ensimmäiseni) ja ainakin minusta ja käsittääkseni myös hänestä meillä on nyt hyvä juttu meneillään :D Asumme nyt yhdessä ja minusta ainakin tuntuu välillä että hän on minulle se oikea. Niin että voipi olla että olemme yhdessä lopun ikäämme, mut ei voi tietää.

Sivut

Kommentit (19)

celestine

Kihlattuni on ensimmäinen poikaystäväni ja varmasti myös viimeinenkin :) . Sitä ennen on ollut monenlaista haparointia. Discoissa ja baareissa on ollut aina joku, jonka kanssa on suudellut ja kopeloinut. Siipeni olen polttanut ensimmäisen herran kanssa joka sai minut tuntemaan jotain, mutta käytti suoraan sanottuna vain hyväkseen. Olen ollut sängyssä kolmen muun miehen kanssa. Vain yhden kerran jokaisen kanssa :roll: . Olin aika pettynyt koko miestouhuun ja siihen kun kaikki oli niin pintapuolista. Mikään ei tuntunut miltään, ja miehille olin vain pala lihaa. Sitten tapasin kullan ja hän kohteli minua kuin kukkaa :oops: , sai polvet veteläksi ja me edettiin omalla tavalla niin hiljaa, että mä tunsin kuinka tää olisi se Oikea. Se joka ei vedätä ja satuta mua, vaan se joka oikeesti rakastaa mua. :wink:

rosa*

Onneksi olkoon vaivaishiiri!!! :) :)

Mää uskon että jos se rakkaus syttyy jossain vaiheessa ni ei se rakkaus voi mihinkään hävitä jos pysytään yhtä avoimina ja rehellisinä ja tehään töitä sen suhteen eteen. Tuskin toinen ihminen niin paljon muuttuu että se ois jossain vaiheessa ihan eri ihminen ku suhteen alussa. Varmaan semmoset pitemmät suhteet vaan kariutuu jonku "kyllästymisen" tai suhteen viilenemisen takia, joka johtuu varmaan usein siitä että suhdetta on pietty jo jotenki itestään selvänä eikä siihen oo panostettu niin paljon ku alussa. Ite uskon ikuiseen rakkauteen, helppoa se ei oo mutta mahollista. :)

Vaivaishiiri

Mitä itse olen seurannut, niin yllättävän paljon on yhä ihmisiä jotka löytävät "sen oikean" tai "sen sopivan" siitä ensimmäisestä tyttö/poikaystävästä.

Itse menin juuri kaksi viikkoa sitten naimisiin, eli täällä kirjoittelee nyt sitten ihan rouva ihminen :D Ja tosiaan ihan ensirakkauden kanssa, olemme kumpikin toisillemme ensimmäiset lähes joka suhteessa. Paria poikaa tuli ujosti pussattua ennen nykyistä miestä, samoin kuin mies paria tyttöä pussannut ennen minua, mutta kaiken muun olen kokenut oman rakkaani kanssa. Ja olemme olleet yhdessä nyt 7 vuoden ajan.

Nopeasti ajateltuna tulee aika paljonkin mieleen samanlaisia tapauksia lähipiiristä. Paras ystäväni on naimisissa miehen kanssa, jolla ei ole ollut muita naisia ennen ystävääni. Naispuolisen ystäväni avomies, kenen kanssa ovat seurustelleet noin viiden vuoden ajan, on hänen ensimmäisensä, häistäkin on jo puhuttu. Miespuolinen ystäväni meni naimisiin ensirakkautensa kanssa. Omat vanhempani ovat toistensa ainoat jne. Kyllähän näitä riittää vaikka kuinka.

Vastapainoksi tiedän tuttavapiiristä niitäkin, joilla seurustelukumppanit vaihtuu useammin kuin sukat, jos nyt edes vaivaudutaan vaihtelemaan kun pyöritellään montaa ihmistä samaan aikaa :?

sitruunasorbetti

Juu, tuollainen voi todellakin olla mahdollista, omat vanhempani seurustelleet varhaisteineistä saakka ja vieläkin ovat yhdessä ja onnellisesti naimisissa.

Itsellä alkaa kohta oleen jo paineita kun munkin tietysti oletettiin löytävän Se Oikea jo 12-vuotiaana, mutta eipä oo näkyny :D

Saippuakeiju

Niin sen luulis että oikea löytyy.. miun vanhemmat oli niin onnellisesti 30 vuotta yhessä mutta kappas kummaa kemiat alko mennä erilleen ja erosivat :( itse ainaki toivon että olisin mussun kanssa lopun elämää.

malina

Oon tänki jo tuhannesti varmaan kertonut, mutta viisi vuotta ollaan nyt seurusteltu ja muutto yhteen tapahtuu ensi maanantaina. Ollaan lukion viimeisellä luokalla.

Oikeaksi tahdon sitä kutsua :).

Mirre

Mä uskon vahvasti että kulta on mulle se OIKEA. Hän on ensimmäinen poikaystäväni ja ensimmäinen kaikessa suhteessa (suudelma, seksi...) mutta minua ei ollenkaan kammota ajatus etten saisi kokea muita miehiä elämässäni, olen täysin tyytyväinen omaan rakkaaseeni. Suhde on kestänyt jo 4 vuotta, on ollut ylä ja alamäkiä, mutta rakkaus vain syvenee ja vahvistuu päivä päivältä. Hän on mies, jonka kanssa haluan naimisiin ja jonka kanssa haluan kiikkua vanhana kiikkutuolissa.

Girlfriend

Oon miettinyt tota samaa, tavallaa ois kauhee ajatus erota nykyisestä ja ekasta poikaystävästä, mut yht pelottavaa sekin ois ettei sais muita kokemuksia seurustelusta jos nyt olisin hänen kanssaan koko elämäni! :D

kuuneito

Ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tulleessaan, mutta ennen kuin tähän sulhoon tutustuin niin Jotain Vääriä on läpi tullut käytyä.

Olisihan se ihanaa ajatella että ensimmäinen olisi viimeinen, mutta mutta. Aina ei mee kemiat yksiin vaikka alkuun kumppani on tuntunut täydelliseltä.

rosa*

Mulla on myöskin ensimmäinen seurustelusuhde menossa, poikakaverillaki ensimmäinen vakava, tosi lyhyitä ja mitään tarkottamattomia "seurusteluja" sillä on teininä ollu mutta niitä minä en ees laske:D Meillä ei oo takana ku puolitoista vuotta mutta mitkään merkit ei viittaa että oltas eroamassa. Ja toivomus ja tavoite on olla yhessä loppuelämä.. Mutta koskaanhan sitä ei voi tietää mitä tapahtuu..

SunLion

keskusteltiin kaverin kanssa just siitä että ensinnäkin koskaan ei voi olla varma miten asiat on vaikka 15 vuoden päästä..mitä kaikkea tuo elämä tullessaan. Ei voi olla varma varsinkaan toisesta koska itse ei voi toisen puolesta päättää ja toisaalta ei itsestäkään kun ei tiedä miten ajatusmaailma vielä muuttuu.

toisaalta en itsekkään usko että "se oikea" on olemassa tai mitä sillä nyt kukakin sit tarkoittaa. On tietysti muutamia pareja jotka elää kun symbioosissa ja on vain täydellisen samanlaisia. On muutama hassu ihminen koko maailmassa joka mahtaisi ajatella "täysin" samalla lailla kaikesta jolloin esim. erimielisyyksia yms ei koskaan tulisi.

Sit jos aatellaan vaan henkilöä joka on melko samanlainen, kenen kanssa on hyvä olla, täydentää omia puutteita ja päinvastoin....niin sellasia sit voi muutamia ollakin. Mistä sitä koskaan tietää kohtasko "sen oikean".

Sitä ei tiedä koskaan pysyykö lopun elämää yhdessä..sen näkee vasta sit kun on jompi kumpi kuolemaisillaan ;) Pyrkimys siihen on toki monella ja se on täysin suotavaa ja toivottavaa! Tuntuu vaan et nykysin ihmisillä on vähän turhan rento asenne sitoutumista kohtaan eikä enää jakseta taistella parisuhteen eteen. Kuvitellaan et olis varmaan helpompaa jonku toisen kanssa.

des

Juu ei todellakaan ole löytynyt heti kättelyssä :lol: Enkä usko sen nykypäivänä kovin yleinen ilmiö olevan, eiköhän suurimmalla osalla väestöstä ole jo useita kumppaneita ollut. Näin ainakin omassa kaveripiirissä, kenenkään ensimmäinen suhde ei ole kestänyt tähän päivään asti.

nookuliina_

Eihän sitä koskaan voi tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä tuntuu että mie elän Sen Oikean kanssa. <3 Ollaan tunnettu jo seitsemän vuotta, pian vuosi oltu yhdessä. Onhan se vähän mutta tähän vuoteen on mahtunut niin paljon ihania ja vaikeitakin asioita, jotka ovat vaan lähentäneet meitä. <3

Kultahan kosikin miua jo eli tarkoitus on pysyä yhdessä koko loppuelämä <3

Kulta on ennenkin seurustellut mutta miulle tämä on se ensimmäinen suhde. :)

mimuli

Eihän sitä koskaan voi tietää, mutta haluaisin ja toivoisin, että olen sen löytänyt. Ja ensimmäinen oikea suhde minullakin on menossa, kohta kaksi ja puoli vuotta täynnä.

Lukretia

Jos ei nyt saivarrella siitä, etten usko olevan mitään ennalta määrättyä Sitä Oikeaa, Sen Sopivan olen kyllä löytänyt itselleni, ja hän on ensimmäinen poikaystäväni, toivottavasti myös viimeinen. Yhdessä olemme olleet seitsemän vuotta, ja tällä hetkellä myös tuntuu siltä, että jatkossakin yhdessä ollaan.

Tuttavapiirissäni on myös useita ihmisiä, jotka ovat edelleen yhdessä sen ensimmäisensä kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat