Mustasukkaisuus miehen baari-illoista - Parisuhteet

agarina

Maikin viestiä kommentoidakseni, en minä ainakaan omassa viestissäni missään vaiheessa väittänytkään miehen todella olevan pettämässä - kyse on omasta tuntemuksestani, pelosta että minua satutetaan, epävarmuudesta sen suhteen, voiko keneenkään koskaan luottaa. Tästä syystä en juurikaan ota asiaa esille; mieheni ei voisi tehdä mitään helpottaakseen oloaan, hän tekee kaiken aivan oikein juuri nytkin, tämä on vain minun pääni sisässä ja minun täytyy itse selvittää asia pääni kanssa.

Sivut

Kommentit (112)

cute

Me ei kamalasti käydä missää baareis, silloin tällöin sanoisin paremminkin harvoin.. mut esim. nyt miestä pyydettiin risteilylle kolmen muun jätkän kanssa... ottaa päähän niin paljon että..
ensinnäkin, mies ei edes kysynyt mun mielipidettä asiaan vaan samantien vastas kaverille et joo lähtee hän.
siitäkös mä suutuin..välil yritän olla normaali ja rauhallinen ja ajatella että no yks ilta vaan se on jne (EIKÄ oo kyse mistään luottamuspulasta!)
Eihän se usein käy missää yksin ilman mua..
mulla on vaan sellai perjaate et naimisissa kun ollaan niin mennään yhdessä laivalle, vaikka sitte porukalla mutta ei tollasia miesten reissuja...
se kyllä lupas ettei juo eikä ees haluu juoda paljoo/liikaa, mut entä kun on kolme muuta miestä,ja tiedän ainakin että yksi juo paljon..
kaikki muut on sinkkuja paitsi mun.
eikä niistä kyllä kukaan hae naisseuraa laivalta.
Mut silti mä mieluusti keksisin jotai ettei se menis sinne.. mut tekosyyn täytyy olla erittäin painava ettei toi lähe sinne!!!
Oisko kellää vinkkejä miten saada mies jäämään mun kaa kotii :wink:

hennna

Me ollaan sovittu, että ei mennä itekseen baariin. Mulle se sopii, koska en ite hirveesti tykkää baareissa käydä, kun täällä on niin huonoja ja aina samat naamat.

k87

en oo mustasukkanen miehen baari-illoista. ei se oo kyllä kun parikolme kertaa ilman mua käyny. en jaksa vaivautua. tiedän että mies rakastaa mua ja miten tärkee sille oon. eikä mulla periatteessa oo "varaa" olla mustis tämmösestä. ite oon juossu aika paljon ilman miestä baareissa kiinnioloviikonloppujen aikana :)

Flamingo

Kuulostaa tutulta....Munkin parempi puoliskoni on armeijassa.
Mua harmittaa, kun ukko on vähän sellainen, että jos kaverit pyytää tai vähän yllyttää se lähtee mukaan juttuun. Ei se liian usein juo, mutta niin kauan kun mun yksikin kerta on sille liikaa, on sen kohdalla sama juttu.

Kyllä ukko muistaa olla mun kanssa sitten sen toisen illan viikonloppuna. mutta ei se mitenkään mukava, kun sillä on krapula tai jos se on sitten seuraavana iltana menossa ja mietin jo valmiiksi kaikki pahat asiat, mitä voisi tapahtua.

Harmillista on sekin, että tän pojan kanssa on vaikea puhua vakavasti mistään. Ei se osaa keskustella riitelemättä. Haluaisin ja olen sille sanonutkin, että vois se edes yrittää, koska riitely on turhaa.
:roll:

_MAri_-

["ninnin"]Olen mahdottoman mustasukkainen poikaystäväni baarireissuista, vaikka tiedän ettei hän tekisi mitään sopimatonta, ja luotan häneen. Mutta silti aina kun kuulen hänen menevän baariin alan murjottaa ja miettiä tyhmiä asioita! ite en ole vielä 18 vuotias että menisin mukaan. Tiedämme kummatkin mitä pettämisestä seuraa, mutta silti joskus tuntuu tyhmältä päästää hänet baariin. Onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa vai olenko ainoa lapsellinen tässä maailmassa? :?

Mulla on just ihan sama homma. Mulla on ihana poikaystävä ja tosi huomaavainen. Ja ite en oo vielä 18, Poikakaveri käy melkeinpä joka viikonloppu baarissa. Mut oon nykyään alkanu ajatella silleen että ku se sanoo menevänsä baariin niin sit mietin että voisi tän illan tehä ihan mitä haluan. Rentoutua ja sellasta.

Flamingo

Mulla on hieman saman suuntainen ongelma.Tavallaan...
Olen joskus pilannut suhteemme ryyppäämällä. Join viikot ja viikonloput ja se johti välirikkoihin ja jatkuvaan riitelyyn. Nykyään en juo juuri ollenkaan. Mutta, kun poikaystävä haluaa mennä baariin, minä myös murjotan ja valitan. Poikaystävä sanoo ettei halua että juon, jos se johtaa siihen entiseen. Mutta sitä pelkoa ei ole. Poikaystävä sanoi ettei tarkoita mitään absolutistmia, mutta ei silti anna mun mennä hyvällä omalla tunnolla juomaan edes kahtakaan olutta, mitä se oikein sit tarkoittaa???!! Tai jos edes ehdotan että voitaisiko mennä baariin, se syyttää mua alkoholistiksi ja muistuttaa vanhoista teoistani. En tiedä mitä tekisin, riitoja välttääkseni en edes ehdota baariin menoa niin että minäkin voisin ottaa pari enkä vain kuskata poikkista ja sen kavereita. Mutta ei se voi kieltää mua tekemästä jotain mitä itsekin tekee. Ärsyttävää.

Reza

elikkä, ongelma on seuraava. Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa n. kaksi vuotta.puolentoista vuoden aikana (muutimme puolitoista vuotta sitten yhteen) hän on jättänyt tulematta pari kertaa kotiin baari-iltansa jälkeen. Puhelin on ollut kiinni kun olen yrittänyt soittaa aamuyöstä kun olen herännyt eikä hän ole ollut vieressä nukkumassa. Aamulla hän sitten tulee/avaa puhelimensa ja kuulee tietysti hirmu huudot minulta että missä hän on ollut jne. yleensä hänen selityksensä on ollut järkevä ja uskottava. kerrankin: matti ja teppo (nimet muutettu) tuli vaasasta käymään täällä ja näin ne sit baarissa ja oli jatkot hotellihuoneessa, nukahin sitten sinne. Aamulla hän soitti ja oli hotelli-aamupalalla joten hotellissa hän ainakin oli ollut. vähän päivemmällä poikaystäväni kaveri tuli kylään ja kysyi miten ilta matin ja tepon kanssa oli sujunut hotellilla=eli hän oli ollut kyseisten henkilöiden seurassa. eli tässä yksi esimerkki, tässä ei nyt hirveesti epäilyksen varaan jäänyt, mutta tuo puhelin on mysteeri, miksi se oli kiinni, miten se avautui aamulla niin pitkäksi aikaa että sillä pystyi puhumaan jos akku oli kerta loppunut?

ja sitten on just semmosia yksi että oli lähteny baarista kävelemaan kotipaikalleen (hän ei koskaan menisi sinne humalassa)mutta nyt oli jostain syystä muka ollut menossa ja oli nukahtanut muka juna-asemalle?(se on matkan varrella) parin tunnin päästä hän oli avannut puhelimensa ja kertoi kuinka oli muka nukahtanut sinne...jahas...

sitten on vielä ne että hän lähtee jatkoille baarista kavereittensa luokse ja aamulla kun herään soitan hänelle ja hän on siellä parhaassa fiiliksessä ryyppäämässä vaikka on luvannut tulevansa kotiin.

olemme puhuneet asiasta ja nämä asiat halki missä hän on milloinki muka ollut, mutta en jaksa/pysty epäilemään, koska ei ole mitään näyttöä missään että olisi esim. ollut muitten naisten luona yötä. sitten siihen olen yrittänyt sanoa että jos on pakko jatkoille lähteä niin ilmottaisi että en aamulla järkyttyneenä heräisi kun hän ei olekkaan vieressä nukkumassa, mutta ei. eihän sitä humalassa tule aina mieleen ilmotella ja varsinkin kun tietää aika varmasti saavansa huudot siitä että ei ole tullut kotiin, mutta onko kellään samanlaista tai vastaavaa tapahtunut tai tapahtuu? ja miten näihin saisi selkoa että ei tarvitse joka viikonloppu huokailla että missä mies on?

siirsin tän tänne sitten 8)

Maikki85

Kyl mun kultani aina inuu mua mukaan baareihin tai iltaa viettämään kavereidensa kanssa, usein olenkin mukana, en tosin vahtimassa, mutta pitämässä hauskaa.
Ja jos kultani yksin lähtee baariin ni en kyl oo mustasukkainen siitä. Koska huomaan kyllä varmasti kullastani jos jokin on vialla. En jaksa ennen aikojani murehtia siitä.
Mut eri asia on sitten esim ulkomaanmatkat, ekaa kertaa ilman mua hän on ulkomaille lähdössä kaverinsa pippaloita viettämään, pieni pelko takamuksessa, mut oon siitä kyllä paljon puhunut kultani knassa, että turha mun on huolehtia.
Hän tietää miltä tuntuu kun maailman tärkein ja rakkain ihminen pettää ja monta kertaa, siksi hän ei pysty mua satuttamaan sillä.

Teiän pitää tehä jotain tolle sairaalloiselle mustasukkaisuudelle. Turhaan yöunia menetätte äijienne baari-iltojen takia. Eipä sitä oikeasti baarissa hirveesti tuu mieleen soitella ja viestitellä omalle rakkaalle ja sen jälkeen saattaa olla niin väsynyt ettei ees muista sellaista. Ei se sitä tarkota et äijä on heti pettämässä.

Tommosella syytöksillä ja aina kun toinnen baarista tulee utelemisella te varmasti ajatte kultanne toisen naisen viereen "kun kerran ämmä noin epäilee, ni annetaan epäilyksille sitten aihetta", oon nähny ton tapahtuvan monesti.

Jos tuntuu pahalta, ni kertokaa miltä tuntuu kun toinen lähtee baariin tms. mitä ajattelette ja mietitte miehenne kanssa yhdessä mikä helpottais teiän oloa ja tommonen yli mustasukkaisuus loppuis.

Ei meinaan oo tosiaan kivaa tulla baarista tai jostain pippaloista, jos muija on aina kun perseeseen ammuttu karhu, se ei oo mukavaa.

olivia p

Itellä on kanssa melko kovaa mustasukkaisuutta jos poikkis lähtee baariin... (johtuu vuoden takasesta erosta jolloin ex äijä kävi baareissa ja aina eri akan kanssa milloin missäkin, ite sain tietää vasta paljon jälkeenpäin..) Tosin ne käynnit on melko harvassa nykijään. Tietäähän sen ettei se pettäis, mutta kun ihminen on humalassa niin ei voi ikinä arvata mitä saa päähänsä.
Ehkäpä siksikin olen niin mustis, koska tiedän että jos ite lähtisin baariin tyttöporukalla ilman jätkäkaveria, ja ottaisin tiettyyn pisteeseen asti kuppia niin en kyllä menisi vannomaan että mitä tapahtuisi. Tuskimpa siinä mitään kauheempaa tulisi tehtyksi, mutta satun vain olemaan humalassa "rakastan kaikkia"-tyyppiä. Siksipä pitääkin pysyä oman kullan kainalossa ja vain pikkuhumalassa. :wink:

Mirre

Mulle ei tuu minkäänlaista mustasukkaisuutta murun baari-illoista. Ainoa mikä harmittaa joskus on se, että oisin itse halunnut lähteä mukaan bilettämään, mutte en sitäkään jaksa kauaa murehtia :)
Luotan omaan rakkaaseeni täysin ja tiedän ettei hän ikinä pettäisi! En halua aiheuttaa turhia riitoja mustasukkaisuuskohtauksilla. Omasta mielestäni kokisin sen vapauden rajoittamisella jos kulta vetäis hernekeittotehtaat nenään aina kun olen ilman häntä baarissa ja hänen pitäisi aina puskea mukaan.
Yleensä kulta soittelee mulle kun on ilman mua baarissa, monesti tulee yöksikin :)
Eli ei ongelmaa tällä saralla :D

ninnin

Olen mahdottoman mustasukkainen poikaystäväni baarireissuista, vaikka tiedän ettei hän tekisi mitään sopimatonta, ja luotan häneen. Mutta silti aina kun kuulen hänen menevän baariin alan murjottaa ja miettiä tyhmiä asioita! ite en ole vielä 18 vuotias että menisin mukaan. Tiedämme kummatkin mitä pettämisestä seuraa, mutta silti joskus tuntuu tyhmältä päästää hänet baariin. Onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa vai olenko ainoa lapsellinen tässä maailmassa? :?

olematon

ihan luonnollistahan toi sikäli on että et tosiaankaan voi nähdä mitä poitsusi puuhailee, mutta minkä takia sitten epäilet häntä niin paljon? sun tarvii vaan koittaa vakuuttaa itsesi siitä ettei mitään kauhiaa tapahdu, jos kerran oikeesti luotatte toisiinne :) Kyllä mä ton murjottamisen tajuan, kyllä muakin harmittais jos en pääsis mukaan. :roll:

ninnin

En tiedä itsekkään, olen vain todella mustasukkainenluonne joskus :D varmaan siksi en tykkää päästää baareileen koska poikaani isketään siellä aika paljon. Lisäksi hänen entinen tyttöystänsä soittelee hänelle, ''kaverina''. He näkevät kyllä baarissa joskus sattumalta ja puhuvat kauan. Luulen että pelkään vaan menettäväni hänet jostain kumman syystä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat