Poikkiksen kanssa urheilemaan - Parisuhteet

vaapukka

En halua mennä poikakaverini kanssa kuntosalille. Tai lenkille, niin että siellä tulisi juostessa hiki. Tai uimaan, niin että uitua matkaa laskettaisiin. Tai rullaluistelemaan.

Siis en halua urheilla yhdessä poikakaverini kanssa! Hän urheilee yksin. Käy esim. salilla noin kolme-neljä kertaa viikossa ja pyöräilee sekä rullaluistele. Käyn itsekin lenkillä sekä juosten että pyöräillen, mutta ehdottomasti YKSIN tai erään tietyn kaverini kanssa.

Olenko jotenkin viallinen, mutta mieluiten hikoilen poikakaverin kanssa vain pimeässä ja peiton alla?

Tai ei aina pimeässä tai peiton alla.. :D

Sivut

Kommentit (28)

annu
vaapukka

Olenko jotenkin viallinen, mutta mieluiten hikoilen poikakaverin kanssa vain pimeässä ja peiton alla?

Tai ei aina pimeässä tai peiton alla.. :D

Et kai nyt sentään mitenkään viallinen, ihan normaalilta tuo kuulostaa.
Mä käyn miehen kanssa kuntosalilla, lisäksi joskus lenkillä tai hiihtämässä, mutta harvemmin. Syynä lähinnä se, että mies haluaa urheilla iltaisin, minä mieluummin iltapäivällä. Toinen syy on se, että olemme niin erivauhtisia. Esim. yhteinen pyörälenkki päätyisi varmaan siihen, että huutaisin koko ajan että odota, en pysty ajamaan noin lujaa, ja se sitten huokailisi, kun olisin liian hidas.

Tärkeintä on, että tykkäätte toisistanne ja teillä on joitakin yhteisiä juttuja tai harrastuksia, mutta urheilkaa kaikin mokomin erillänne, jos se teille paremmin sopii!

korpikaisla

Mäkään en kyllä lähtisi mun nuppusen kanssa ainakaan juoksulenkille, kun sillä on niin pitkät jalat :D En mä pysyisi perässä! Toisalta, eipä tuo mieheke juoksulenkillä käykään, ja itsekin oon laiskistunut, viimeksi on tullut lenkkeiltyä useita kuukausia sitten :roll:

Squashia käytiin joskus pelaamassa yhdessä, sekin on nyt hiipunut, mutta syksyllä oisi tarkoitus jatkaa. Siinäkin mua huolestuttaa, että mussukkaisellani on toooooosi tylsää pelata mun kanssa, kun hän on pelannut aiemminkin, ja mä vasta yritän opetella pelaamaan, ja mä oon niin hidas oppimaan :?

Mutta toi hikoilu miehen nähden ei kyllä vaivaa mua ollenkaan, tietenkin liikkuessa tulee hiki. Tanssipeliäkin on joskus vedetty niin, että hiki vaan roiskuu :lol:

Cadillac

Mä en myöskään kovin mielelläni lähtis salille poikaystävän kanssa. Lähinnä nolaisin itseni, kun en osaa käyttää niitä nykyajan vempeleitä joihin pitää syöttää painot, pituudet, veriryhmät ja yhteiskuntaopin numero 8-luokalta, ennenkuin voi alkaa laitetta käyttämään.. :roll:
Ennen oli helpompaa, kun vaan tökättiin se tikku sen kilolukeman kohtaan, mitä tahtoi nostella.

Ollaan käyty yhdessä pyöräilemässä, mutta mun tahtiin on jouduttu polkemaan, kun tuo ukkeli on sellainen himopyöräilijä ja polkee normaalisti tuhatta ja sataa.

Miffy

Mä kyllä tykkään urheilla ton puoliskon kanssa; yhdessä on hauskempaa ja se on samalla sellasta yhteistä aikaa jota ei koskaan oo liikaa.

Ei kai siinä mitään, jollei halua miehensä kanssa urheilla. Mutta jos se on vaan siitä hikoilun pelosta jne kiinni, niin ehkä sit kannattais yrittää. Moni urheilulaji on paljkon kivampaa yhdessä.

Cadillac
Miespuolinen

Ennen asiat tehtiin niin, että pistettiin levypainot tankoon tai käytettiin käsipainoja, eikä mitään härveleitä tarvittu. (ja niin tehdään edelleen treenatessa :) ) Kylhän nuo kuntosalin tädit ja sedät varmasti opettaa laitteiden käytössä jos pyytää. Ongelmahan lienee sen oman motivaation löytyminen salillakäyntiin.

Nykyisillä saleilla kun on vaan noita avaruusalushärveleitä... :wink: Mä oon sellainen jääräpää, etten kysele vierailta neuvoja. Kaupassakin jätän ostamatta, jos en löydä itse jotain tuotetta.

Eikä tosiaan ole kamalasti motivaatiota rääkätä itseään, kun on tuo peruskunto aika nollassa! :lol:

Rixuliini

Me käydään samalla salilla, mutta todella harvoin yhtä aikaa, johtuen siitä että aikataulut ei täsmää, mutta myös siitä, että hän tekee ihan eri juttuja kuin minä, ja kun kumpikin treenaa, niin ei siinä paljon ehdi jutella.

Lenkillä käydään silloin tällöin yhdessä. Aluksi kun menimme ekoja kertoja yhdessä lenkkipolulle juoksemaan, minun kuntoni oli todella surkea, enkä tietenkään pysynyt miehen vauhdissa. No, sitten aloin valittamaan ja hermostuin, vaikea luonne kun olen. Mies vaan oli hiljaa ja varmaan nauroi mielessään, minä huusin naama punaisena että: "Onko pakko juosta noin s**tanan joustavasti ja hengästymättä!!"
Huh huh mitä hän minun kanssani on saanut kestää.. :oops:

Kaikille ei tosiaan sovi tuo parisuhdeurheilu, meille se sopii silloin tällöin pienissä erissä, mutta varsinkin jos kumpikin on kilpailuhaluinen ja luontoinen, iin en välttämättä suosittelisi..

sopuli

Mä kävisin ihan mielelläni treenaamassa ukkoni kanssa, tulis lähdettyäkin ku ois kaveri salille. Mutta, mies sai tosi halvan salikortin sen työpaikan läheltä (työpaikka maksaa yli puolet kortista!) ja mä taas käyn täällä, missä me asutaan ja missä oon koulussa. Mun ei kannata siirtyä sen kaa samalle salille, eikä sen mun kaa.

shazzer

Tehdään yhdessä kävelylenkkejä ja ollaan nyt puhuttu että käydään uimassakin.. Käyn lenkillä myös yksin ja pyöräilen, se on mukavaa myös musiikin kanssa. Aina en halua ukkoa mukaan :D

*Sandy*

Mä käyn lähinnä jumpissa, ja jostain syystä kultua ei nuo jumpat oikeen kiinnosta :D Lenkillä käydään tosi harvoin, mut jos käydään nii käydään yhessä. Kesällä pyöräillään jonkun verran, harmi vaan et tänä kesänä ei yhessä ehitty juurikaan pyöräileen.

Kurkkupastilli

Käydään molemmat samassa paikassa liikkumassa, useimmiten erikseen. Silloin kun aikataulut ja mielihalut osuu yksiin niin käydään yhdessä spinnissä, pumpissa ja nykyään myös salilla. Vaikka eipä tuo nyt kyseisissä lajeissa paljoa yksin käymisestä eroa, kun ei noilla tunneilla kuitenkaan paljoa ehdi juttelemaan ja salillakin ollaan aina ihan eri puolilla ja vaihdetaan vaan välillä pari sanaa. Usein tehdään myös niin, että minä menen jumpalle ja mies sillä aikaa salille.

Kyllähän tuo vaakajumppa on kuitenkin yhdessä harrastettavista liikunnan muodoista se kaikkein paras :D

Ladybird
Miffy
Mä kyllä tykkään urheilla ton puoliskon kanssa; yhdessä on hauskempaa ja se on samalla sellasta yhteistä aikaa jota ei koskaan oo liikaa.

Sama täällä. Viime talvena käytiin yhdessä kerran viikossa pelaamassa sulkkista, ja syksyisin käydään lenkkeilemässä yhdessä. Ja kesäisin tykkään rullaluistella, ja poikkis polkee pyörällä vieressä. Eli yhdessä harrastetaan liikuntaa aika paljon.

seinäruusu

Yhdessä liikkuminen voisi olla ihan kivaakin, mutta olemme molemmat niin laiskoja ettei tule lähdettyä varsinkaan kun on toinen samanlainen laiskimus vieressä. :lol: Ja yksin tulee lähdettyä harvemmin, kun toinen vaihtoehto on mennä kullan luo ihan vaan olemaan. Lenkille tai pyöräilemään en kyllä lähtisi, jäisin koko ajan jälkeen ja tulisin vain kiukkuiseksi koko hommasta.

suippi

Mulla taas on toisinpäin. Itse haluaisin liikkua väliin reippaamminkin poikakaverin kanssa mutta hän yleensä haluaa rauhalliselle kävelylle. Liikun sitten rajummin yksikseni :)

metsätähti

Myö urheillaan yhdessä jonkun verran ja molemmat erikseen enemmän. Salilla käydään välillä samaan aikaan, mutta se ei tarkota sitä, että tehtäis kaikki samaan tahtiin. Lähinnä vaan tullaan ja mennään samaan aikaan ja tauoilla voi sitten jutskailla vähän jos satutaan lähekkäin. Miusta on ylipäänsä kivaa, että on joku jolle voi ilveillä toiselta puolelta salia :P

Lenkillä käydään myös sillon tällön yhessä, mutta yleensä ne on sillon aika kevyitä lenkkejä kun miusta on kiva höpöttää koko ajan, eikä löydy semmosta lajia jossa molempien vauhti täsmäis jos kovaa mennään. Jos pyöräillään, on se miekkoselle kevyt lenkki ja miulle ihan vauhdikas ja hiihdossa on taas toisinpäin. Tykkään kuitenkin ottaa miehen mukaan lenkille, samalla kun voi jutskailla kaiken näköstä. Ylipäänsä seurassa on kivempaa urheilla.

Kurkkupastilli

Minä taas tykkään enemmän käydä yksin urheilemassa. Loistava keino ottaa omaa aikaa, rentoutua ja selvittää päätä. Sitä toista ehtii siellä kotonakin sitten niin paljon tuijottelemaan, että mukava kun on jotain omaakin. Toki aina välillä on mukava käydä myös yhdessä liikkumassa, mutta ei liian usein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat