millainen on teistä huono mies? - Parisuhteet

SunLion

epäluotettava, kylmä, etäinen, röyhkeä, tunteiden-ilmaisukyvytön....

Sivut

Kommentit (53)

Pirpana

Minulle mies on huono, jos..

- rahaa riittää kyllä viinaan muttei mihinkään tärkeään
- hän ei tajua milloin tarvitsen lohdutusta enkä läpänheittoa
- hän ei omista tippaakaan kunnianhimoa vaan tyytyy paskaduuniin ja sitten valittaa asiasta
- olen hänelle vain esine
- hän ei ole lempeä
- ei osaa rauhoittua ja olla hiljaa

closure

Huono mies...

- on väkivaltainen
- ei kunnioita toista
- on epäluotettava
- on alkoholisti/narkkari
- ei ota toisen tunteita ja mielipiteitä huomioon
- on itsekäs
- pitää toista itsestäänselvyytenä
- on vässykkä

Aradia

repesin svennan "ilkimys" kommentille :lol: näytti vaan kirjotettuna jotenki hauskalta, mutta en minäkään ilkimystä katselisi.
huono mies on ainakin näitä:

>väkivaltainen
>niuho
>hermoheikko, huumorintajuton
>itsekäs
>päihderiippuvainen tms.
>välinpitämätön
>epäsiisti
>mammanpoika :wink:

MiSSPink

-väkivaltainen
-_liian_ mustasukkainen
-sellanen nössö millä ei ole mtn mielipidettä mistään asiasta mikä vaan myötäilee.
-huumeiden käyttö tai alkoholismi (kyllä silloin tällöin saa ottaa)

Darvi

Tämähän on periaatteessa ihan positiivista luettavaa, kun ei tullut kuin muutama maininta omista ominaisuuksista. Köyhyys on selvä, ulkonäkö on sitten enempi mieltymyskysymys.

Jos tähän luottaisi, niin syy yksinäisyyteen olisi enemmän positiivisten ominaisuuksien puutteessa ja livekontaktien vähyydessä. Täältä varmaan löytyy jostain ketju siitä, millainen on hyvä mies.

ayhte

Minun mielestäni huono mies on:

- itsekäs
- liian omistamisenhaluinen / mustasukkainen (tottakai pieni määrä on hyvä)
- ei hellittele ollenkaan, tee romanttisia eleitä (minulle todella tärkeitä)
- ei ole koskaan kotona
- ei huolehdi hygieeniastaan yhtään

Ja kyllähän listasta voi tehdä miten pitkän vain..

celestine

paluu aiheeseen :arrow: :lol:

huono mies ois väkivaltainen, alkoholisti, itsetuhoinen, ulkoisesti epäsiisti, valehtelija, etäinen, työnarkomaani, ikuinen työtön, nalkuttaja.. oishan niitä vaikka mitä :shock:

Cinderella92
kastraatio
vitt*ilen vain itseäni vanhemmille ja rikkaammille ihmisille.

pienempiä puolustan, jos isommat käy aukomaan niille päätä. <3

ja maailma pelastuu

ou tänks.<2

Cinderella92
Kepatäti
[color=olive]Hei nyt ihan oikeesti, joko tää homma alkaa toimimaan eikä jokaikinen ketju oo ihan off topic tai sitten meidän täytyy ihan oikeesti alkaa poistaa kylmästi jokaikinen OT viesti kaikista ketjuista.

-Kepis[/color]

mistäköhän se muuten johtuu että kaikki jutut menee sivuraiteilleen heti ku mä avaan suuni :lol: :lol:

Kepatäti

[color=olive]Hei nyt ihan oikeesti, joko tää homma alkaa toimimaan eikä jokaikinen ketju oo ihan off topic tai sitten meidän täytyy ihan oikeesti alkaa poistaa kylmästi jokaikinen OT viesti kaikista ketjuista.

-Kepis[/color]

kastraatio

vitt*ilen vain itseäni vanhemmille ja rikkaammille ihmisille.

pienempiä puolustan, jos isommat käy aukomaan niille päätä. <3

ja maailma pelastuu

Cinderella92
kastraatio
Rasberry
Mulla alkaa kohta olemaan sellanen fiilis, että joko Kastraatio vain aukoo päätään todella piilevän lahjakkaaksi Cinderellalle, tai sitten he ovat yksi ja sama henkilö :lol: joku tässä nyt menee kyllä niin rajan yli että.. :D

enkä auo. diggaan cinderellan juttuja.

hmm...tää alkaa näyttää pahasti piilovittúilulta :twisted: :twisted:

Mariel
JJEMMY
Cinderella92
armeija on vanhanaikanen tabu

Tiedätkö mitä tarkoittaa tabu?

Ei ehkä paras mahdollinen muotoilu, mutta hyvä pointti. Veteraanien arvostaminen ja isänmaallisuus imetään rintamaidosta, joten vastustavia mielipiteitä pidetään loukkaavina, vaikka perustelut olisivat mitkä. Vaihtoehdot, tasa-arvo ja ihmisoikeudet ovat niitä tabuja tässä yhteydessä. Intti ei ehkä ole miehelle itselleen hukkaan heitetty vuosi, mutta kansantalouden kannalta aivan järjetön sijoitus. Sisäinen liberalistini ei myöskään voi käsittää, miten valtio voi velvoittaa puolet kansasta tekemään jotain, mikä ei ole yhteiskunnallisesti välttämätöntä.

Niin ja jos se sota tulisi, ei Suomella olisi mitään mahdollisuuksia. Laaja reservimme on pelkkää psykologista puolustautumista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat