Ottaako poikaystävä sut huomioon? - Parisuhteet

Siu

Sellanen pieni asia askarruttaa... Ollaan oltu nyt poikaystäväni kanssa n.3kk yhdessä (tosin suhde on kaukosuhde, välimatka n.250km) :cry: Mut sillon harvoin kun nähdään, ni poikaystäväni ei ota mua mitenkään huomioon... Se ei edes kertaakaan ole kysynyt, kun sen luona olen ollu, että onko mulla nälkä (ainakaan itse en kehtaa ruokaa pyytää vaan toivon että mulle sitä tarjottaisi), saatika sitte, että olisin poikaystävältäni jotain mukavaa saanut. En tiedä, ehkä vaadin liikoja, toivoisin vaan että saisin vähä huomiota rakastamaltani.. Toivoisin et jos jollain olis edes vähä vastaavia kokemuksia ni kertois miten menny jatkossa..

Sivut

Kommentit (68)

sopuli

Joo, mulla oli melkein tollanen ukko, kaukosuhde myös. Tai aluks se oli ihan normaali ja huomaavainen, mut muuttu tollaseks. Ja juttu päätty eroon ja siihen, et se yritti raiskata mut kavereittensa nähden, kun sammuin.

Tuskinpa sulla yhtä huono tuuri on, mutta kyllä toisen huomioon ottaminen on musta välittämisen merkki.

*Sandy*
sopuli
Joo, mulla oli melkein tollanen ukko, kaukosuhde myös. Tai aluks se oli ihan normaali ja huomaavainen, mut muuttu tollaseks. Ja juttu päätty eroon ja siihen, et se yritti raiskata mut kavereittensa nähden, kun sammuin.

Kamalaa :shock: Hyvä että tää on EX nykyään!

bile_hile

No ohhoh.. Onpas siinä taas jätkä! Onneksi todellakin EX!!

Kyllä musta kuulostaa viestin aloittajan poikaystävä siltä ettei se oli niin täysillä mukana siinä kuin sinä... Mutta! Tämä on vain minun mielipide kokemuksistani.

sopuli
*Sandy*
sopuli

Kamalaa :shock: Hyvä että tää on EX nykyään!

Sanos muuta. Onneksi asia on nykyään pääasiassa unohduksissa, joskus nostaa kylläkin yhä päätään tietyissä tilanteissa.

Muttamutta.. Tuo huomaavaisuudenpuute kertoo musta selvästi siitä, ettei välitä toisesta niin, kuin pitäis.

Vivian

Voihan tuo kertoa siitäkin että jätkä voi olla jotenki vaivaantunut vielä sun seurassa? Eikö nuo syömiset ym voisin hoitaa vaikka yhdessä kokkaillen tm? Ei kaikki miehet ainakaan tajua kysyä onko sulla nälkä tms voi jopa kuvitella et sä syöt ku haluat...

Toisaalta onhan sekin totta että jos ei muutenkaan ota huomioon niin eivät tunteet välttämättä ole yhtä vahvoja kuin sinun. Tekstissäsi ei ollut oikein muita esimerkkejä.

Pidän silti hyvin mahdollisena että teillä on vielä jotain alkukankeutta, joillakin se saattaa kestää kauemmin kuin toisilla, vaikka siksi kun näkee harvemmin tms. Toisaalta miksi hän näkisi sinua säännöllisesti jos ei olisi kiinnostunut? Vielä kun siitä on kuitenkin jopa vaivaa tuon välimatkan takia.

Toisaalta sekin on mahdollista että hän on ihmisenä sellainen ettei ole tottunut tai koe tarpeelliseksi huomioida muita...tässä tapauksessa et välttämättä koskaan tule saamaan sellaista huomiota mitä kaipaisit.

Eleanor24

Njoo, eihä miehet kyllä välttämättä ymmärrä, että sulla on nälkä..Ehkä sun poikkis aattelee että osaat jääkaapille, kun mieli tekee... :D

sopuli
Eleanor24
Njoo, eihä miehet kyllä välttämättä ymmärrä, että sulla on nälkä..Ehkä sun poikkis aattelee että osaat jääkaapille, kun mieli tekee... :D

Tää on kyllä totta!

Supervixen
sopuli
Eleanor24

Tää on kyllä totta!

Joo, ei äijät välttämättä tuu edes ajatelleeksi tuollaista :D vaikka sulle se on tietysti tärkee juttu, pienet asiathan kertoo paljon. Mutta ei kannata huolestua älyttömästi, ole omatoiminen nainen ja kerro reilusti että haluaisit syödä jotain ja katso mitä tapahtuu ;)

taki
Siu
. Se ei edes kertaakaan ole kysynyt, kun sen luona olen ollu, että onko mulla nälkä (ainakaan itse en kehtaa ruokaa pyytää vaan toivon että mulle sitä tarjottaisi), .

Ei mulle ainakaan tule mieleen kysellä onko mun vierailla nälkä, jos ei mulla itellä oo. Kaikilla ja varsinkaan miehillä ei oo mitn kanaemo-viettiä.
Tuskin se tahallaan sua nälässä pitää.

miru

Poikaystävä kyllä huomioi mut aina että onko mulla nälkä, mulla taas ei käy mielessäkään että sillä ois nälkä jos mulla ei oo. :oops: Pitäis kyllä ehkä vähä paremmin alkaa huomioimaan, mutta no osaa se itekki sanoa jos sillä on nälkä. Mä taas huomioin sitä omasta mielestä sillai romanttisesti enemmän.

side-effect

Mä seurustelin pari vuotta sitten vajaan vuoden yhen poitsun kanssa enkä juuri ikinä syönyt niillä. Vietin silti melkein kaiken vaapa-ajan sen kotona. Joskus saattoi mennä viikkokin etten syönyt muuten kuin koulussa ja viikonloppuisin kävin ostamassa jotain karkkia ja elin niillä. Mulla tämä syömättömyys johtui siitä, etten tullut toimeen poitsun vanhempien kanssa enkä halunnut joutua juttusille niitten kanssa keittiössä. Välttelin siis koko keittiötä, todella fiksua :D
Ja tuosta huomioon ottamisesta on mulla kans nykysen poitsun kans ihan hauskoja kokemuksia. Tässä aika vasta oli poitsulle möks jostain, en nyt muista mistä, asiasta. Sanoin että käy ostamassa mulle kukkia niin lepyn. No poitsu lähti kamunsa kanssa läheiseen markettiin. (Olivat pikkukännissä) Palasivat sitten takaisin leijona pullojen kanssa. Kysyin että mikä unohtu, niin poikkis sitten selvitti että olivat käyneet ensin alkossa ja menneet sitten kukkakauppaan. No heidät oli nakattu ulos koko marketista koska olivat kuulemma niin kännissä. Jäi sitten kukat saamatta. Että tällasta huomaavaisuutta meillä. Eka viina, sitten kukat. Tai ei kukkia ollenkaan :wink:

-N-

Harvemmin söin minäkin poikaystävän luona seurustelun alkuaikoina. Todellakin ihmettelin, kun ei poikaystävää kiinnostanut mun hyvinvointi. Itse kyllä kävi syömässä ja mä elin vkolopun nälässä. :? Aina, kun oltiin meillä niin olin etukäteen hankkinut poikaystävälle sopivaa ruokaa ja lempilimsaa. Kerran sitten suutuin kunnolla, kun poikaystävä kysyi joskus iltapäivällä heidän luonaan, että otanko ruokaa. En ollut taaskaan syönyt koko päivänä ja lähdin kävelemään kotiin (matkaa runsaat 6km), kun edes kehtasi kysyä noin tyhmiä. Jälkeenpäin huvittaa, mutta ei silloin :lol: Miehet! :roll:

Annie the Pooh

Kyllä mulla silloin kun olin kaukosuhteessa exän kanssa vielä, niin kyllä se muisti aina kysyä, että onko nälkä tms. (oi niitä aikoja).

Mutta myönnettäköön, että jos itsellä ei ole nälkä, niin ei sitä silloin tule mietittyä että olisko sillä toisellakaan. Mutta jos se menee itse syömään, eikä kysy siulta, että ottaisitko sinäkin, niin on todella ajattelematon tapaus. Kannattaisiko nostaa kissa pöydälle ja sanoa, että hei, tytötkin syö! Wink wink!

Muuten toivoisin joskus poikaystävältä enemmän huomioonottamista, joskus tuntuu, että se on unohtanut miun olemassaolon kokonaan, varsinkin jos sen kavereita on siinä. Viimeksi baarissa kun oltiin, se jätti miut sinne sen kavereiden kanssa ja lähti itse vaan huitelee jonnekin muiden kavereidensa kanssa, välistä kävi vaan kääntyy siinä. Mitähän lie kottaraista taas metsästi. OT

TaskuMyy

[color=brown]Meillä ainkin otetaan toinen toisemme hyvin huomioon, ja kysytään toistemme mielipiteitä asioissa :)
Esim. tekemisissä :)[/color]

small86

ohhoh, vaikka exän kanssa on jo erosta aikaa reilusti, tajusin vasta että tuohan saattoi tehä itelleen iltapalaksi teetä ja leipää kysymättä maistuisko mulle. kerran sattu vaivaantunut hetki, kun anoppi kysy mitä sain tuliaisiksi hänen pojaltaan, kun se oli reissussa ollu. hölmönä sanoin että en mitään. no äiti antoi pojalleen satikutia, jonka jälkeen miekkonen vielä kysyi, että olisinko halunnut jotakin..

toiset vaan on luonteeltaan ajattelevaisempia, kuin toiset. mutta kyllä ite kysyn kohteliaasti niin kaverilta, kuin poikakaveriltakin että maistuisko leipä jos nyt itelleni sellasen satun tekemään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat