Yhdestä yöstä jotain muutakin.... - Parisuhteet

Rocci

Niin, onko teillä kehkeytynyt ikinä yhdestä yöstä mitään enempää?
Mä en niinku oikein harrasta niitä ollenkaan /ts. en ole ikinä, paitsi sit nyt viime viikonloppuna jatkoilla hommat vähän karkas käsistä, ja ajattelin että what the heck, antaa mennä... :oops:
Nooh, sit se kundi vaikutti illalla ja vielä aamullakin kuitenkin sellaselta, joka oikeesti vois kiinnostaa, muuten mä en ois kyllä siihen seksiinkään kallistunut...Nyt vaan sit panikoin, että ajatteleekohan se mua vaan baarihorona... Ja nyt sit ajattelen, että kunpa ois sit ollu sitä itsehillintää aamuyön tunteina.
Joo, ja mitään teinejäkään ei enää olla, sanottasko että 25+ v....

Joo, mutta kertokaas nyt kokemuksia/näkemyksiä....

Sivut

Kommentit (18)

sopuli

Yhdyn Shandyn ehdotukseen :)

On mulla tollasista kehkeytynyt suhteita, nykyisenikin kanssa :) Rohkeesti vaan laittamaan viestiä ja kysymään, josko treffit onnistus.

Mut se kannattaa muistaa, et tutustuu muutenkin, kun vaan punkan pohjalla. Jotkut jutut on ainakin mulla päättyneet siihen, et seksiä on harrastettu hulluina ja sit se henkinen puoli on unohtunut, ja jotenkin koko juttu kussu siks.

Eleanor24

Sama täällä, yhden yön jutusta lähdettiin meilläkin..
Itse vielä aamullakin aattelin että eikö toi mies nyt tiedä missä sen kengät on... :lol: :oops:
Noh,sitten otin itse hetken mielijohteesta ja ystävien painostuksesta yhteyttä mieheen ja sovittiin tapaaminen parin päivän päähän. :)
Ja nyt ollaan yhdessä oltu 8 kuukautta.

Nakkis

Meillä piti olla yhden yön juttu, nyt ollaan aviossa ja toinen muksu mussukka tulossa, että kyllä näistä yhden yön jutuista voi jotain kehkeytyä.

Ota rohkeasti yhteyttä! :D

Supervixen

Meilläkin kehittyi koko homma yhden yön jutusta :D kun en tuntenut ihmistä lainkaan niin aluksi olin vähän ymmälläni että mitäs hittoa, onko tää nyt pelkkä yhen yön ilo vai haluaako se jotain muutakin. Siten kun hän kertoi et haluaisi olla mulle muutakin kuin yhden illan juttu, niin ajattelin että hitto, antaa mennä kun kerran oli kiinnostava mies. Iteki oon joskus harmitellut, että pitikö nyt saman tien mennä kiksauttamaan, mutta toisaalta, eipä tarvinnut sitten suotta jännittää enää ;) ja tästä on kuittailtu pitkään puolin ja toisin.. hyvähän se on muistella että niin, mitenkäs tää meidän juttu alkoi :)

Niin että anna mennä, mikäli mies miellyttää! Aluksi kannattaa toki vähän tunnustella tilannetta että mitä se ajattelee susta.

anni

Mun kaverilla kävi kans nii, et yhdenyönjutusta kehkeytyi onnellinen pari! Oli kuulemma herännyt hyvännäkösen pojan vierestä ja ihmetelly kovasti, et miten on sinne joutunu! :D Nyt ne on ollu jo kohta vuoden onnellisesti yhessä!

Neppis_
*Sandy*
Heh, meidän suhde ainakin alkoi yhden illan jutusta :wink: Eli kyllä sitäkin tapahtuu :D

:D samoin kävi meillä <3 (ja nyt kohta 3,5 vuotta täynnä..)

Rocci

Jeps, kiitti kokemusten jakamisesta.

No, mut nyt näyttää sit kuitenkin siltä, että tästä ei tule yhtään mitään enempää. Pissi vähän hommat, mä vähän kimpaannuin siihen ku tajusin, että se ehkä olikin haeskellut vain yhden yön seksiä, ja textasin sit sille vähän tiukka sävyisesti. :oops: As usual, miehet ei osaa lukee rivien välistä, niin vaihdeltiin siinä sit pari tekstarii aiheesta, joista viimeisessä sit kerroin suoraan, että herra olikin vain yhden asian perässä... Siihen ei sit enää tullu vastausta, niin kaipa mun arvaus osui oikeaan....

shazzer

Toivon suuresti että sitä tapahtuu.. Koin aivan ihmeellisen yön ihanan miehen kanssa jonka samaisena iltana tutustuin. Seksiä ei varsinaisesti harrastettu mutta kaikkea muuta :wink:

rose273

täällä ilmottautuu kanssa yksi jonka 2v6kk suhde alkoi yhden yön jutusta.

jotenkin vaan tämän miehen vällyjen väliin päädyin bileiden lopuksi, ja eka podin asiasta hirveetä morkkista :D
seuraavana viikonloppuna kuitenkin eksyin samaisen miehen kämpille ja taas sama homma.. noh, jäinpä sitten vielä toiseksikin yöksi ja siitä se sitten alkoi.. ja tässä sitä ollaan. yli kaksi vuotta nyt yhdessä asuttu ja kihloissa oltu vuos ja 9 kk :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat