liian paljon yhdessä? - Parisuhteet

*honey*

hei kaikki ollaan oltu nyt kesälomal tyttöystävän kaa tosi paljon yhes ja asuttu melkeen yhessä nyt vikat kaks viikkoo..(asutaan siis vanhempien kaa) ku sen äiti oli mökillä sen ajan. Sen jälkeen oltii yhessä 3 pvää amsterdamissa ja kaikki meni musta hyvin. Nyt kaks päivää sen jälkeen ku oltiin tultu ja lukio alko (ollaan siis 18 molemmat) nii se muuttu tosi etäiseks ja ei oo huomaavinaankaa mua koulussa ja muutenkaa oikee.. Tänään menin juttelemaan sit sille ka kysyin et mikä on nii se sano et ku ollaan nyt oltu nii sikana yhessä ja ku mä seuraan sitä aina kaikkialle ja roikun siinä et siit tuntuu et se ei saa happee.. Mitä tää tarkottaaa .. ? auttakaa. En haluu pilata meijän suhdetta tollaseen ku rakastan sitä nii älyttömästi<3 ollaan koht oltu yhes 10 kk. Kertokaa mitä pitäs tehä!!

Sivut

Kommentit (19)

miru

Anna sen olla jonku aikaa yksin, ettet pidä siihen pahemmin yhteyttä. Et ainakaan jos se ei pidä suhun. Oo vaikka kavereittes kans ja muuta. Ehkä tytölläki sitte ahistus vähenee.

Voihan olla että sillä on alkanu kiinnostus väheneen, mutta toivottavasti ei. Siinäki tapauksessa tuo tilan antaminen ois kyllä tarpeen.

*honey*

niin ehkä sitten kun on miettiny yksin niin ne tunteet selkiäää kun on erossa. Niin sit jos tuntee edelleen niin hyvä mutta sit kans huomaa et jos ei enää tunne :/

*honey*

ja pahin vielä sen 2 vuoden takanen exä on alkanu tänään ottaa yhteyttä ja kertoo kuinka on ajatellu sitä kokoajan. et pelkään et nyt kun pidetään taukoo ja se jätkä juttelee sille nii mun rakas keskittyy vaan sit siihen:/

iita-

wää. mulla ja mun poikakaverilla vähän sama juttu, ollaan oltu vähän vähemmän aikaa kuitenki yhdessä kuin te, kohta 8 kk..mutta nyt kun lukio alko, niin hänkin alkoi olemaan etäinen ja aina kun mä meen hänen luokseen niin mut torjutaan. mä kirjotin hänelle kirjeen, kerroin ihan avoimesti miltä musta tuntuu. se oli hyvä keino, saatiin puhuttua asiasta ja syy miks hän oli niin "tyly", oli se että hänen mielestään koulu ei oo oikee paikka sellaseen lempimiseen, vaikka hän musta välittääkin ja tykkää olla mun kans ihan julkisestikin..ja meillä kun on ollu vähän sellastakin että mä oon vähän liian hellyydenkipee koko aika, sekin kannattaa pitää vähän aisoissa jos on taipumusta sellaseen. koska sekin voi ahdistaa toista. mut sun kannattaa kattoo nyt ihan rauhassa. ja tuskin se sun kulta sen ex:än perään uudestaan lähtee, sun täytyy vaan luottaa.

*honey*

ja ku kysyin et onks sil tunteit exääsä nii se sano et ei tiedä :/ Mä en kestä jos tää päättyy paskasti ..:( :'( :cry: sil on viel synttäritki parin viikon kuluttuu..:( ja ens viikol 22. pvä tulee 10 kk täyteen..

miru

Mutta parempihan se on kuitenki molempien kannalta jos suhde loppuu mahdollisimman pian, jos ei tunteet riitä. Ettei tarvi olla epätietoisuudessa ja sillee. Onhan se tietenki ikävää jos päättyy huonosti ja eroatte. Mutta mitä pitempään jankkaa niin sitä vaikeampaa se on. Mutta toivottavasti teille nyt käy hyvin.

Ja älä mieti sitä lahjaa. Ei sitä kannata hommata, jos ei oo varmaa ootteko vielä yhessä.

bile_hile

Mäen halua olla nyt mikään ilonpilaaja, mutta, minä halusin entisestä vähän hengähdystä, omaa rauhaa, siinä vaiheessa kun minä aloin vakavasti miettimään eroa..

Hän on joko oikeasti vain oman rauhan tarpeessa ja kohta kaikki on taas hyvin, tai sitten ei..

Minusta sinun pitäisi ottaa enemmän selvää mitä tyttös päässä liikkuu ellet halua kärsiä ja odottaa.

sopuli

En halua maalata piruja seinälle, mutta kuulostaa vähän huolestuttavalta. Ehkä tytöllä on jotain vielä exäänsä kohtaan... Jos toisesta kovasti tykkää, niin kyllähän tollasia oloja voi tulla, mutta kun se tulee samaan aikaan, kun exästä on alkanut kuulumaan... :evil:

*honey*

se meni silleen et eka tuli tää kriisi ja sit samana päivänä illalla se exä alko mesessä (kai kännissä) selittää kaikkee.. mut nyt ollaan juteltu ja se lähtee mökille tänään vkn lopuks ja sano et uskoo ja haluu et kaikki jatkuu hyvin(: sano vaa et haluu selvittää tunteensa koska ei oo mua kohtaan reiluu jos sil on jtn siihen exään.

papuna

kyseessä voi olla ihan jokaiseen parisuhteeseen kuuluva eriytymis-vaihe.
ei välttämättä ollenkaan vakavaa.paitsi tietenkin jos sen kokeminen on parisuhteelle liian rankka juttu...
mutta mitä me ollaan sanomaan,kun ei kukaan tiedä mitä tyttöystävän päässä liikkuu :wink:

mutta etenkin siinä välissä,kun "ihastuminen" muuttuu välittämiseksi ja rakkaudeksi,niin koetaan "eriytyminen",jossa haetaan "omaa itseä" ja otetaan välimatkaa kumppaniin.ilman tätä itsenäistymisen kokemusta ei "voi" rakastaa "aidosti" ja "oikeesti",koska ilman tätä vaihetta eletään hullaantumisessa ja ihastuksessa...
toiset "eriytyy" voimakkaammin,toiset vähemmän...
ja parisuhteen henkilöt voi kokea nämä vaiheet hyvinkin eri aikoihin.

Paris

Mä olin just samanlainen ku sun tyttös tässä vähän aikaa sitte! Ku mun yks exä rupes kertoon sen tunteista ja että haluis olla mun kanssa jne. ja sit ku kerroin tästä tietysti poikaystävälle niin sen jälkeen se rupes puhuun oikeen vakavissaan että nyt muutetaan yhteen ja kaikkee että me ollaan aina yhessä jne jne.. ja mua rupes sit ahistaan tosi paljon vaikka oltiin aiemminki puhuttu että muutettais yhteen.. No mä olin sit aika etäinen ja mietin että mitä haluan ku oon niin nuori vielä niin en ois valmis vielä. Rupes sit tekeen mieli pettää ja ajattelin jo kaikenlaista mut onneks en pystyis sellaseen oikeesti ikinä ku en halua satuttaa mun poikaystävää! Sit mä tajusin että en mä sitä exää haluis enää ja haluan olla vaan tän nykyisen kanssa :)

Toivottavasti sunki tyttös päätyy samaan ratkasuun. Mut älä nyt missään nimessä roiku siinä ku se vaan ahistuu siitä!!

Paris

Mutta älä myöskään unoha sitä ja oo niinku et tuntiskaan. Voit sä jotain ihanaa sille silti tehä että se tajuaa mitä tulis menettään :wink:

*honey*

niin mut kai mun pitäs pitää sanani ku sovittiin et se sais vähän ilmaa nii et mä en ottais siihen yhteyttä ettei se ahdistuis enempää..
Luulis sit kummiski et ku meil on ollu 10kk takana et tyttöni kallistuisi mun puoleen. Onhan meillä ollu kuitenki niin luja suhde et en uskois et se murenis noin helpolla. En millään jaksais uskoo et se ois heittämässä kaiken vaan sen takii et sen exä ilmottaa 1.5 vuoden hiljaa olon jälkeen et on ajatellu sitä. On vaan nii hirveetä ku on niin ikävä ja kokoajan vaan pelkään pahinta. Alkaa vaa aina itkettää ku nään jtn mikä on meillä ollu yhteistä. :cry: :oops: Eilen illalla ku tekstailtiin nii se sano et sil on ikävä mua nii se taitaa olla ainaki suht positiivinen merkki.. vai ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat