Mitä mieltä pitäisi olla? - Parisuhteet

side-effect

Elikkä tapaus on tämmöinen, poikkis ilmoitti lähtevänsä kaverinsa kanssa niin sanotulle miesten reissulle. Eipä siinä mitään, mutta kun kuulin päämäärän niin veti vähän vakavaksi. Kyseessä oli saksassa sijaitseva Reberbahn-katu, joka yleisesti tunnetaan maineikkaana maksullisen seuran alueena.
Olin sitten tietysti aika möks, enhän halua poikkikseni lähtevän mihinkään h*orakadulle. Poikkis vaan totesi, että voisihan minut muuten ottaa mukaan, mutta kun sinne ei naisia edes päästetä. Eivätkä he sinne muuta mene tekemään kuin katselemaan. Helpottipa huomattavasti :roll:
Eli kysympä siis että mitä mieltä te olisitte tällaisesta poikien reissusta? Onko minulla aihetta hermostua vai suutuinko ihan turhasta? Enkä kyllä ymmärrä, miksi poikkikseni haluaa katsella jotain maksullisia naisia, jotka ovat varmaan naineet kaikkea mikä liikkuu. Sekö se sitten kiihottaa..
Mitä te tekisitte vastavassa tilanteessa??

Sivut

Kommentit (60)

Rixuliini

Mun mielestä on ihan oikeutettua olla hiukan epäluuloinen koko tuota reissua kohtaan.
Voihan olla että he todella haluavat vain katsella tuota legendaarista katua, kyllä itsekin varmasti menisin katsomaan, mutta se että tuo on koko matkan pääasiallinen tarkoitus niin laittaa vähän miettimään..

Sinuna miettisin ylipäätään poikaystäväsi luonnetta ja suhteenne laatua, ja vasta sitten tekisin johtopäätöksiä tuosta matkasta/sen tarkoituksesta.

Santtu

Reeperbahn on Hampurissa, sieltähän se laulukin on tehty (löytyy sieltä se kuuluisa St. Paulkin nimittäin).

Ensinnäkin http://en.wikipedia.org/wiki/Reeperbahn tuolla on perustietoa koko kadusta. Englanniksi tosin, mutta parempi sekin kun saksaksi olettaisin. Kotimainen Wikipedia toteaa seuraavaa:

Wikipedia
Reeperbahnin muututtua turistikohteeksi varsinainen prostituutio on siirtynyt Saint Paulin sivukujille.

Kyseessä on siis kyllä, varmaan koko Saksan tunnetuin prostituutiokatu, mutta se ei todellakaan tarkoita, että poikaystäväsi olisi menossa pettämään sinua. Olettaisin, että miestä vetää puoleensa kadun vanha historia, ihan samalla tavallahan poikaporukka voisi mennä Amsterdamiin tai minne tahansa muuallekin.

Sinuna en olisi huolissani, mutta oikaise nyt ihmeessä poikaystäväsi käsitys siitä, että kyseiselle kadulle eivät naiset pääse. Oi kyllä pääsevät, sehän on kuten tuolla jo sanotaankin, Hampuri suurin bailauskatu (jolla on, kokemuksella sanottuna, vallan loistavia baareja).

Uskoisin, että kyseessä on pelkästään poikien reissu Hampuriin, josta on nyt paisuteltu tuota yhtä katua kaiken muun yli. Kyse on siitä, millainen poikaystäväsi on luonteeltaan, mutta älä laita kaikkea Hampurin syyksi, aivan yhtä hyvin hän voisi mennä Berliiniin samoille kaduille, niiden nimet vaan eivät ole yhtä tunnettuja.

Olen taas sekava, mutta se, mitä koetan sanoa on, että kysele ensin lisää reissusta, katso mikä sen lopullinen tarkoitus on ja mieti kannattaako moisesta hermostua. Miehet ovat nimittäin outoja, ne kyllä kiihottuvat jollain tasolla maksullisista naisista. Tämä ei siis tarkoita, ettetkö sinä kiihottaisi tai että hän makaisi näiden vieraiden naisten kanssa. Minä annoin omani mennä Damiin ja Lontooseen ja olen tyytyväinen päätökseen, lopultahan kyse on kuitenkin vain siitä, pystytkö luottamaan poikakaveerisi vai et.

Joanna

jos tää tapahtuis meillä: ensinnäkin saisin sen mun kuuluisan, jo maanlaaajuista mainetta niittäneen :wink: "ENNENNÄKEMÄTTÖMÄN RAIVOKOHTAUKSEN" ja miehen ULKORUOKINTA astuisi voimaan VÄLITTÖMÄSTI tällä päivämäärällä!!!
:evil: :evil: :evil: :evil:
ja titteli muuttuis poikaystävästä poikamieheksi.

me kun emme ole sopineet mistään vapaasta seksistä puolin eikä toisin, siksi tiukkapipoinen linja (ja näin se menisi myös toisinpäin!) eikä mulle ainakaan menis läpi "ihan vaan menemme sinne katselemaan.." -läpät.
todella, todella vaikee uskoa, ottaen huomioon, että toi reperbahn olis matkan "pääkohde"...toihan on ihan sama kuin miesporukalla reissu pattayalle!! eikö niillä oo rahaa lähtee niin kauas!?
:evil: :evil: :evil: verenpaine täs nousee!!! musta toi on niin paskasti tehty sua kohtaan!

Jimmy KImmel
side-effect
Elikkä tapaus on tämmöinen, poikkis ilmoitti lähtevänsä kaverinsa kanssa niin sanotulle miesten reissulle. Eipä siinä mitään, mutta kun kuulin päämäärän niin veti vähän vakavaksi. Kyseessä oli saksassa sijaitseva Reberbahn-katu, joka yleisesti tunnetaan maineikkaana maksullisen seuran alueena.
Olin sitten tietysti aika möks, enhän halua poikkikseni lähtevän mihinkään h*orakadulle. Poikkis vaan totesi, että voisihan minut muuten ottaa mukaan, mutta kun sinne ei naisia edes päästetä. Eivätkä he sinne muuta mene tekemään kuin katselemaan.

Vaikka Saksa lähellä onkin, niin ei täältä asti lähdetä sinne "ihan vaan katselemaan"... :wink: Niin se vaan on! :cry:

Rixuliini

Voihan olla että he todella haluavat vain katsella tuota legendaarista katua

Onhan se tietysti mahdollista, mutta h*lvetin epätodennäköistä!

Santtu
Olettaisin, että miestä vetää puoleensa kadun vanha historia,

Siinä olis kyllä historian oppitunti Jimmynkin makuun. :D Valitettavasti koulussa kyseinen aine opetettiin aivan eri tavalla... :lol:

Daisy

En tiedä onko hyvä vai huono asia, että jätkäkaverisi kertoi suoraan minne on menossa. En vain voi ymmärtää, että se olisi koko matkan tarkoitus ja päämäärä?! Todella outoa.

sopuli
Rixuliini

Sinuna miettisin ylipäätään poikaystäväsi luonnetta ja suhteenne laatua, ja vasta sitten tekisin johtopäätöksiä tuosta matkasta/sen tarkoituksesta.

No aivan. Kyllä todella ihmettelisin, jos oma ukkoni tollasen matkan haluaisi tehdä ja miettisin, millainen hän todella on....

oranssi
Santtu
Sinuna en olisi huolissani, mutta oikaise nyt ihmeessä poikaystäväsi käsitys siitä, että kyseiselle kadulle eivät naiset pääse. Oi kyllä pääsevät, sehän on kuten tuolla jo sanotaankin, Hampuri suurin bailauskatu (jolla on, kokemuksella sanottuna, vallan loistavia baareja).

Semmoinen lisäys tuohon, että Reeperbahnille tosiaan pääsevät naiset siinä missä miehetkin, mutta sitten näille pikkukujille siinä liepeillä onkin tiukempi vahti. Ja kannattaa muutenkin varautua, että jos sinne Reepperillekin lähtee bilettämään niin ne h'uorat kyllä parveilee myös sillä ja monet baareista ovat tissibaareja, ts. kun pahaa aavistamatta tilaat tuopposen niin yhtäkkiä naamallasi onkin jonkun stripparin perse, kun show on juuri baaritiskillä alkamassa.

Damin punaisten lyhtyjen alueella on mun mielestä kyllä mukavampi meininki, siellä voi poikaystävänkin kanssa kävellä käsi kädessä ja ihmetellä ikkunoissa näytillä olevia naikkosia. Hampurissa tulee aika ilkeitä silmäyksiä, varsinkin jos mies kävelee muutama metri edellä niin, etteivät tajua hänen olevan yksin liikkeellä.

Mutta niin. Sinänsä en tuosta hätkähtäisi, jos kyseessä on esim. sinkkukavereiden kanssa tehty matka ja tuo matka"kohdekin" hieman liioiteltu (siis jos joku oikeasti menee vain ja ainoastaan sen pimppikadun takia sinne niin ohhoi), ja teillä luottamus pelaa. Voihan tuota niinkin ajatella, että oliskohan mahtanut kertoa sulle todellista matkakohdetta, jos vain h'uoriin ollaan menossa.

*Sandy*

Joo kyllä munkin epäilykset vähän heräis (tosin on aika epäluuloinen muutenki :roll: ) Mutta jos muuten voit luottaa poikaystävääsi, en usko että hän siellä mitään tekisi.

Vivian

Vaikea uskoa että poikaystäväsi on sinne suunnitellusti menossa maksullisia kokeilemaan. Silti on aika outoa että tuollainen kiinnostaa niin paljon että se on pääkohde matkassa. Itsekin olen esim. Amsterdamissa käynyt punaisten lyhtyjen alueella ja ainakin itselle jäi aika ikävä tunne siellä kävellessä.

Jotenkin itse uskoisin että ihminen joka maksaa seksistä on tietynlainen, osalle se on ok ja monille taas kaikkea muuta. Ihan hyvä pointti tuossa muilla miettiä minkäluonteinen miehesi on. Esim. omastani tiedän ettei hän seksistä maksaisi, ajatuskin on ällöttävä että toinen osapuoli tekee sitä kenen kanssa vain rahasta kokopäivätyönä.

Taas sama kehoitus eli kannattaa puhua asioista, millainen miehesi kaveriporukka muuten on? uskoisitko että heille ei olisi mikään ongelma maksaa seksistä?

Sonkku

Reperbahn on nykyään lähinnä shoppailu katu ja kuulemma kadun toinen puoli on siistitty täysin maksullisista naisista. Poikaystäväni on tuolla kadulla käynyt enkä epäile että hän siellä olisi eksynyt "väärille raiteille". Hän on siellä shoppailut ihan muuta ja totta kai suomalaisena käynyt tsekkaamassa Hesburgerin. Hampurin ainoa Hesburger siis on Reperbahnin varrella. Ei sinun ole mitään syytä epäillä poikaystävääsi.

Jimmy KImmel
SunLion
miksi ne haluavat juuri sille kadulle koko kaupungissa? mikä suuri nähtävyys siinä niiden mielestä on?

Niin, miksiköhän... :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat