kun mieli tekisi pettää.. - Parisuhteet

Paris

Tämä on ihan hirveää! Olen onnellinen poikaystäväni kanssa ja todella ihastunut häneen. (8kk seurusteltu) Näemme vain viikonloppuisin pitkän valimatkan takia, mutta silti 3 pvn viikossa. Hän on minua 3 vuotta vanhempi ja aikalailla kokeneempi kuin minä; seksikumppaneita lähes 10 (itselleni hän oli eka), takana kaksi pitkää parisuhdetta (minulla vain lyhyitä). Olemme suunnitelleet samaan kaupunkiin muuttamista ja hän on vakuuttanut että jos se hänestä riippuu niin olemme yhdessä aina. Ja niin minäkin haluan!! Mutta silti mieli tekisi pettää :cry: Seksi on mahtavaa mutta olisi kiva kokeilla sitä jonkun toisenkin kanssa.. Mitä voisin tehdä??

Pystymme puhumaan toisillemme kaikesta mutten haluaisi huolestuttaa häntä :( Aina kun olen hänen kanssaan kaikki on hyvin mutta kun lukiossa näen poikaa jonka kanssa on tullut säädettyä ennen nykyistä ja joka on vasta tunnustanut että haluaisi olla kanssani niin mieli tekisi niin kovatsi taas saada säätää tämän kanssa!!

Onko kukaan muu vakavissaan ajatellut tällaista muista miehistä vaikka olisikin varattu?? Asia vaivaa kamalasti.. :cry:

Sivut

Kommentit (16)

marimma
Paris
Onko kukaan muu vakavissaan ajatellut tällaista muista miehistä vaikka olisikin varattu?? Asia vaivaa kamalasti.. :cry:

Voi kuule ihan samoja tuntoja täällä.
Pettäminen jotenkin kiehtois. tai ei pettäminen, vaan toisenkin miehen kanssa seksin harrastaminen.

Ehkä sitä jotenkin vaan haluais kokeilla muitakin, kun ei kuitenkaan tiedä montaakaan "vertailu pistettä" kun itselläni on yksi entinen ja tämä nykyinen vain ollut.

hitsit. Tämä on sellanen tunne mitä en osaa selittää.. Ehkä se olis se kokeilun halu.. kai.. :roll:

niin ja siis minä olen seurustellut yli puolitoista vuotta ja asunut jo vuoden yhdessä ja ollut melkein vuoden kihloissakin. joten täysin varattu minäkin olen :)

Paris

Niin ku ei sitä toista haluais loukata. Ja tiedän ettei kellään voi olla enempää annettavaa kuin tällä nykyisellä poikaystävällä, mutta kai sitä sitten on kuitenkin niin utelias vaan.. Tekis niin kovasti mieli kertoa tästä hänelle, mutta ku miettii niin ois ihan hirveää kuulla sellaista!! Täytän vasta 18 joten on varmaankin aika normaalia olla niin kokeilunhaluinen ja utelias. Oisko tästä puhuminen hänelle todella väärin?

marimma
Paris
Oisko tästä puhuminen hänelle todella väärin?

En tiedä.. minä oon puhunu siitä vaan fantasiana ukolle. Sen on ehkä helpompi ymmärtää se sillä tavalla. Yritän sen aina itellenikin selittää niin että tämä on vaan joku fantasia, kokeilunhalu, että sais käydä vähän kokeilemassa vierasta..

Jimmy KImmel
marimma
Paris

Voi kuule ihan samoja tuntoja täällä.
Pettäminen jotenkin kiehtois. tai ei pettäminen, vaan toisenkin miehen kanssa seksin harrastaminen.

Mäkin ajattelen sua erityisellä lämmöllä! :wink:

pikku-kata

Mulla on kans sama homma, neitsyyden menetin silloiselle poikakaverille (sekstailtiin vaan kerran) ja nyt nykyisen kanssa oon kohta vuoden ollut yhdessä. En halua pettää, mutta kyllähän sitä tekis mieli muitakin käydä kokeilemassa... Toisaalta taas (huvittavaa kyllä), pelottaa ajatus että jonkun toisen jätkän kyrpä tulee sisälle, tottunut siihen oman kullan kikkeliin :lol:

Shandy

Joo, samoja ajatuksia mulla oli kun seurustelin.. No, nyt ei tartte ahistella siitäkään, saan tehä mitä tykkään ja kenen kanssa tykkään. ;) Ihan hauskaa on tähän asti ollut, saa nähdä missä vaiheessa kyllästyn kokeilemaan ja kaipaan jotain pysyvämpää taas.. Mutta nyt on kyl ihan hyvä näin. :P

muoks. noniin ja unohin sitten puolet mitä piti kirjottaa.
Kyllähän tuosta kannattaa jutella jos se hirveenä ahistaa. Pettäminen ei missään tapauksessa kannata, mieluummin sitten erotaan ja sen jälkeen vasta kokeillaan.. Koska ei se kokeileminen pettämisen väärti ole.

*Sandy*

Mulla sama tilanne kun parilla muullakin, eli nykyiseni on ensimmäiseni ja ainoani. Aina välissä tulee mieleen, että miltäköhän ne muut tuntuisi? En ole edes miettinyt pettämistä, mutta silti tuollaiset ajatukset vaivaavat joskus. Eipä kai niille mitään voi :roll:

SunLion
*Sandy*
Mulla sama tilanne kun parilla muullakin, eli nykyiseni on ensimmäiseni ja ainoani. Aina välissä tulee mieleen, että miltäköhän ne muut tuntuisi? En ole edes miettinyt pettämistä, mutta silti tuollaiset ajatukset vaivaavat joskus. Eipä kai niille mitään voi :roll:
Niinpä.

sopuli
Paris
Täytän vasta 18 joten on varmaankin aika normaalia olla niin kokeilunhaluinen ja utelias.
Paris
Niin ja lisäys.. Olen myös 16. Että eiköhän me nuoret jakseta :wink:

Hmm... Vähän menee ristiin noi sun juttus.

Rocksanna

voivoi... tuttua on. Ja voin kertoa, että tuo pettämisen halun tunne tekee sellaista aaltoliikettä, että välillä tahto on järjetön ja välillä olematon. Itse suhteessa elänyt jo 7 vuotta ja edelleen sama homma :? Miehellä ollut seksikumppaneita, minulla yksi. Nyt mulla on lisäksi joku seven-year-itch eli oikein paha sellainen rimpulointi vaihe että ollako vaiko eikö olla kun olisi niin paljon koettavaa ja nähtävää muuallakin vaikka rakastaakin edelleen sitä miekkostaan (ja luultavasti vielä tästäkin sitä kriisiä lisää se, että on juuri tiputtanut kovin painoaan --- itsetunto on kohentunut ---- miehet kiinnittävät enemmän huomiota ---- huomaa että vientiä olisi muuallakin....). Tässä kriisini aikana olen jonkinlaisen pettämisen rajan jo ylittänytkin... :oops: Niin.. mikähän pointtini ees oli. jaa-a. ehkä se, että ei se ajan kanssa parane :|

Lucky Lady
Paris
Seksi on mahtavaa mutta olisi kiva kokeilla sitä jonkun toisenkin kanssa..

Meillä taas on ihan päinvastainen tilanne. Kihlattuni on minun ensimmäiseni ja ainoa seksikumppanini. Hän on minua kokeneempi. Siksi mies onkin ihan varma, että ennemmin tai myöhemmin minä haluaisin kokeilla seksiä jonkun muunkin kanssa. Itse en ole ollenkaan tuota mieltä. Seksi on seksiä. Kuinka erilaista se nyt jonkun muun kanssa voisi olla? Tuskin ainakaan parempaa. En ole reilun kolmivuotisen taipaleemme aikana haikaillut muiden perään, toivottavasti en koskaan alakaan. Haluan osoittaa miehen epäilyksen vääräksi!

Paris

Joo arvasin että joku huomaa ton ikäristiriidan :D Mutta siis täysi vahinko. Olen 17 ja n puoli vuotta niin täysi-ikäinen. Siinä ku laitoin että 16 niin tuli pikkunen ajattelukatkos ja tajusin vasta jälkeenpäin ku luin että enhän mä 16 oo enää :lol: Mutta toisaalta niin pikku juttu ruveta korjaamaan.. Vahinkoja sattuu..

~tulitikkutyttö~

Meillä vähän sama kun Lucky Ladylla... mutta kyllä mä joskus haikailen muita miehiä ;) Mutta haikailen myös omaa miestäni ;) Mietin aika paljon seksiä, joten kyllä joskus tulee päähän ajatus, millaista olisi... Mutta se ei ole kovin voimakas halu. Oma mies voi täyttää sen halun.. voin täyttää sen omilla ajatuksillani, fantasioissani, kun miehen kanssa puuhastellaan tai kun yksinäni hommailen... ja se riittää. Joskus on myös kiva kuvitella, että on oman miehen kanssa ekaa kertaa, tuo kivan tunteen :) Lucky Ladyn kanssa olen samaa mietä myös siitä että en usko seksin olevan parempaa kenenkään muun kanssa. Vaikka olenkin aika seksuaalinen/halukas, ajattelen että seksi on vain seksiä, ei mitään niin ihmeellistä että pitäisi pettää tai lopettaa suhde sen takia että saisi muita miehiä. Voisin olla erimieltäkin, mutta on tapahtunut asioita, ja seksi ei ohjaa elämääni. Ilman näitä elämänkokoisia tapahtumia voisin hyvin ajatellakin, että on pakko saada muita miehiä. Siksi ymmärrän hyvin niitäkin, jotka voisivat pettää saadakseen toista miestä. Mutta mulle seksi on elämän ihana sivujuoni, ei yhtään enempää, eikä vähempää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat