Valitkaa mulle mies! - Parisuhteet

Disturbance

Hiiteen miehet, eihan tata kesta kukaan.

Saattaapa muuten tulla lahto taalta takaisin Suomeen kahden paivan paasta, joten sormet ristiin... Muutenhan taakin ongelma on ratkaistu :wink:

Sivut

Kommentit (46)

Disturbance

Homman nimi on nyt sitten se, etta

Toby sai tyotarjouksen sielta risteilyalukselta Euroopasta (kuten vahan odotettukin), ja se haluaisi sinne kovasti menna rahan perassa. Tarkotus olis menna pariksi vuodeksi. Kun Toby tosta mulle kertoi, mulle ei tullut meleenkaan estella sita, koska toi tyotilaisuus olis sille niin mahtava ja kerran elamassa, etta sen on ihan ehdotonta menna.
Se vaan, etta kun sen CV meni vihdoin kapteenille perille ja Toby sai sinne soitettua, oli kyseinen paikka jo annettu kapteenin parhaalle kaverille. Arvatkaa ottiko Tobya paahan. Ja se ei millekaan muulle alukselle halua, koska se on ollut talla aikaisemminkin.
Ja Toby on ollut viimeaikoina todella todella raivostuttava, ma kun olen vasta oppimassa olemaan valittamatta kaiken aikaa niin toinen samanlainen joka kaiken aikaa raivoaa jostakin on alkanut ottamaan todella hermon paalle. Ja Toby haluaisi nyt sitten lahtea ylos Cairnsiin eli sinne minne meidan road trip olis myos suuntautunut, mutta Toby on luultavasti lahdossa yksin. Ma siis jatan (halusin tai en) sen reissun valiin. Toby haluaa lisaa aikaa itsekseen.

Lucas taas sanoi etta jos ma haluan hakea sen kanssa pysyvaa viisumia (mun ainoa mahdollisuus saada Australian kansalaisuus), ma en saisi olla Tobyn kanssa. Joten nyt kun Toby luultavasti lahtee - ulkomaille tai ei - Lucas ja ma ollaan muuttamassa yhteen sen broidin luo, missa meilla on varmaankin omat huoneet. Sielta me sitten luultavimmin haetaan omaa kamppaa, ja katotaan sitten miten asiat etenee.

Mulla ei ole Lucasin suhteen minkaanlaisia romanttisia toivomuksia talla hetkella, ja olis oikeestaan varmaan ihan rentouttavaa paastaa Tobykin menemaan sinne minne se haluaa. Sitten jos ja kun mun viisumiprosessi on ohi kahdessa-kolmessa vuodessa ja jos mulla ja Lucasilla ei ole alkanut sina aikana mitaan enka ma ole sen jalkeen loytanyt ketaan muuta, mulla ja Tobylla saattaa olla uusi tilaisuus. Mutta senpa nakee sitten.

Eli nayttaa silta, etta naa asiat menee mun kohdalla kummasti vaan selkeampaan suuntaan, vaikka ei naita tiettyja yllattavia kaanteita pysty ikina ennustamaan, ja siksi meinaa tulla pienta paniikkia tiukimmissa kohdissa... :roll:

Disturbance

Mulla on ihan kauhea dilemma, joka aiheuttaa mulle julmettua syyllisyytta joka ikinen paiva.

Mun pitaisi valita kahden ihanan miehen valilta.

Mies 1. Lucas,
Tapasin sen Lontoossa noin kolme vuotta sitten, ja se oli melkein rakkautta ensi silmayksella. Pitka, tumma, komea... Mina olin se rakastava osapuoli ja Lucas pidattyvaisempi, joskus se tuntui julmaltakin ja kovasydamiselta silla hellyyta ja paljoa huomiota ei herunut. Olimme yhdessa kaksi vuotta kunnes Lucas muutti takaisin kotiinsa tanne Australiaan, ja lopulta mina perassa noin nelja kuukautta myohemmin. Suhde jatkui. Ajan mittaan Lucas vaikutti muuttuneen hyvin itsekeskeiseksi, duunia ja opiskelua ja harrastusta loytyi joka suuntaan, ja mulle ei enaa riittanyt aikaa. Pistin jutun poikki. Ollaan oltu erossa nyt noin puoli vuotta.
Nyt hiljattain olen lukenut aivan mahtavaa kirjaa rakkausriippuvaisuudesta ja siita miten vanhempieni avioero on saanut minut mekein vakisin imemaan isaltani saamatta jaanytta rakkautta irti poikaystavistani. Tajusin Lucasin kylmyyden olleen reaktiota omaan vaativaisuuteeni, lapsellisuuteeni ja riippuvaisuuteeni. On tullut ikava takaisin suhteeseen, haluaisin yrittaa uudestaan jos Lucasilta aikaa riittaa. Se on sentaan sellainen tyyppi joka pitaa minut, haaveilijatyypin, jalat maassa realistisuudellaan, ja se tuntuu hyvalta. Se on myos hyva sangyssa...!

Mies 2. Toby,
Tapasin myos sen Lontoossa, Lucasin lahdettya Australiaan. Toby on iloinen punatukkainen flirttailija, jonka kanssa kaikki tulevat toimeen. Meilla ei viela silloin ollut juttua vaan olimme vain ystavia, ja jatkoimme hyvia keskusteluja emailitse noin vuoden verran. Mulla ja Lucasilla mentya poikki taman vuoden alussa mulla ja Tobylla alkoi lammeta, mika parin kuukauden odotuksen jalkeen paatyi siihen etta Toby lensi kotiin Australiaan hoitamaan perheasioita, ja aloittaakseen suhteen minun kanssa. Toby on juuri sita mita olen aina halunnut: hauska, romanttinen, huomioi ja kohtelee kuin prinsessaa. Pikkuveikan koossa on kylla toivomisen varaa, mutta se ei ole mikaan syy erota.
Toby on vain hyvin karttyinen vanhempiensa meneillaan olevan avioerosotkun takia ja stressaa ja hermoilee jatkuvasti, ja kaiken kukkuraksi ei luota muhun lainkaan, vaikken ole antanut epaluuloon mitaan syyta. En ole siis ihan varma onko Toby sittenkaan se ihana optimistinen ihminen, jollaiseksi hanet luulin!

Nyt pitaisi valita. Toby olisi muuten aivan napakymppi, tulen perheen kanssa paljon paremmin toimeen kuin Lucasin vanhempien, kaverit ovat mukavia, meidan perheet tulisi hyvin toimeen keskenaan, meilla on hyvin samanlaiset ajatukset ja huumorintaju. Enka vaan tajua miten ma kehtaankin salaa unelmoida etta ehkapa viela Lucasin kanssa lykastaisi... Mutta me kaksi olemme kasvaneet yhdessa ihmisina naiden viimeisten vuosien aikana hurjasti, ja jotenkin se mahdollisuus etta voisimme yha kasvaa ja oppia olemaan yha vain paremmat toisillemme tuntuu todella houkuttelevalta. Lucas on myos - kylla, olen pinnallinen - komeampi, ja sangyssa sujui paremmin.

Voi kiesus, auttakaa!
Vaikka eipa kukaan tata valintaa voi mulle tehda... Mutta jotenkin mulla on niin sokea olo juuri nyt.

Hauska kiltti mies, vai stimuloiva psykologinen haaste?

En kylla saanut varmasti kaikkea pakellettya tahan, laitan lisaa perusteluita tuntemuksilleni jos joku vaivautuu vastaamaan...!

Lumi~

joo elikkä äänestin Tobya.... Sinunhan se päätös on tehtävä ja sinä tunnet miehet ja tiedät millaista teillä on yhdessä... mutta mutta, kun kerran pyysit "valitsemaan" niin toby koska 1. vaikuttaa siltä että suhde voisi kestää paremmin ja 2. hyvää suhdetta ei kannata lopettaa... lucaksen puolesta voin sen sanoa että ite luultavasti "tyhmyyksissäni" valitsisin hänet.. en komeiden takia vaan juurikin tuon yhteen kasvamisen takia...

toivottavasti et joudu katumaan ratkaisuas sitten kun sen teet...

Rahel

Huh huh. Hmm, vaikeahan tuohon on kantaa ottaa. Oon huomannut itsestäni, että tuppaan manipuloimaan itseni ihastumaan ja rakastumaan niihin kivoihin, kiltteihin miehiin. Ja kyllähän tuo saattaa toimiakin, jonkin aikaa. Haaveilen kuitenkin sellaisesta miehestä, joka olis sekä kiltti että haastava. Sellaseen vaan saattais sitten rakastua niin kovaa, että pudotus pilvilinnoista sattuis ja lujaa. Eli jos oisin sun kengissä valkkaisin sen kivan ja hauskan, mutta ainoostaan itsesuojeluvaistosta. Jos oisin rohkeempi valitsisin sen toisen. The choice is yours.

Lizzie

Eihän kukaan täällä voi sitä sun puolesta päättää, mutta jos pakko olis valita nin valitsisin Tobyn, enemmän kuitenkin suhdemateriaalia kuin etäinen ja kylmä Lucas.

Jzzu

Miten miusta tuntuu tuon siun tekstin perusteella et sie oot jo tavallaan valintasi tehnyt. Lucasin sie haluat kuitenkin.
Jos et muuta niin saisipa se ajatus elämästä Lucasin kanssa lopullisen kuoliniskun jos se ei tälläkään yrittämällä toimisi.

Jos se Tobyn ottaminen tuntuu vain tyytymiseltä toiseksi parhaaseen se on varmasti väärä päätös.

Tätä mieltä minä, päätös on kuitenkin sinun ja toivottavasti teit kumman päätöksen hyvään se on oikea ja saat asiat kondikseen.

Lania
Disturbance
Enka vaan tajua miten ma kehtaankin salaa unelmoida etta ehkapa viela Lucasin kanssa lykastaisi... Mutta me kaksi olemme kasvaneet yhdessa ihmisina naiden viimeisten vuosien aikana hurjasti, ja jotenkin se mahdollisuus etta voisimme yha kasvaa ja oppia olemaan yha vain paremmat toisillemme tuntuu todella houkuttelevalta.

Hmm. Eiköhän tässä aika nuoria kuitenkin olla, ja jos Tobyn kanssa viettäisit loppuelämäs, veikkaan että sen kanssa kasvaisit hurjasti enemmän kun Lucaksen kanssa. Eli ton "kasvettiin yhteen" -pointin voi mun mielestä (tekosyynä) unohtaa.

SooZ
Jzzu
Jos se Tobyn ottaminen tuntuu vain tyytymiseltä toiseksi parhaaseen se on varmasti väärä päätös.

Tätä mieltä minä, päätös on kuitenkin sinun ja toivottavasti teit kumman päätöksen hyvään se on oikea ja saat asiat kondikseen.

Näinpä minäkin ajattelin.. :)

sopuli
Jzzu
Miten miusta tuntuu tuon siun tekstin perusteella et sie oot jo tavallaan valintasi tehnyt. Lucasin sie haluat kuitenkin.
Jos et muuta niin saisipa se ajatus elämästä Lucasin kanssa lopullisen kuoliniskun jos se ei tälläkään yrittämällä toimisi.

Mulle tuli aivan sama fiilis, kun Jzzullakin. Lucas on selvästi se mies, jonka haluat, ainakin tunteilla ajateltuna. Mutta järjellä ajateltuna haluaisit pitää Tobyn ja uskoa, että samanlainen rakkaus, riippuvuus ja intohimo löytyisi siihenkin. Tai tällainen tunne mulle tuli kirjoituksesta :) Saatko ikinä mielenrauhaa Lucasista, jos ette saa uutta tilaisuutta? Mutta nythän olet "unelmamiehen" kanssa, mutta riittääkö kiltteys kuitenkaan...

Itsellä on taipumus haluta juuri sitä, mitä ei voi saada tai minkä saaminen olisi vaikeaa ja tiedän, että itse haluaisin vielä varmasti kokeille Lucasin kanssa. Mutta, silloin on lähes varmaa, että menetät Tobyn... Ja haluatko sitäkään? Vaikea tilanne ;) Oletko oikeasti rakastunut Lucakseen, vai haluatko vain valloittaa sen, koska sen saaminen on haasteellista ja jännittävää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat