Kaikkien kostojen esiäidit - Parisuhteet

Jimmy KImmel

Hyvä pointti Walbulta. Sen kunniaksi laitan tähän jonkun uuden kivan hymiön... [size=7](enpäs laitakkaan, ne ei nyt jostain syystä toimi :cry: )[/size]

Tosin, vaikka väkivalta rikos onkin, niin ei se sitä poista, etteikö joku voisi oman makunsa mukaan pitää rikollista toimintaa pienempänä pahana kuin kaverin hässimistä... :?

Sivut

Kommentit (54)

Walbu
miu
makuasia kumpi on pahempi, fyysinen väkivalta vai kumppanin parhaan kaverin paneminen. ;)

Öö ei muuten ole. Fyysinen väkivalta on rikos jo rikoslainkin mukaan, kumppanin parhaan kaverin paneminen ei ole.

Jimmy KImmel
miu
makuasia kumpi on pahempi, fyysinen väkivalta vai kumppanin parhaan kaverin paneminen. ;)
Jotenkin hassu kommentti ihmiseltä, joka on syyttä turpaansa saanut. :? Tai siis oletan sinun (syyttä) turpaasi saaneesi, jos kerran olet väkivaltaisessa suhteessa ollut. Siinä olet kyllä oikeassa, että makuasiahan se on.

antagonismi

Mä oon kostanu kietomalla ne pikkusormeni ympäri ja sit painanu sormen tiukasti vasten pöytää niin, että jätkä liiskaantuu :lol:

Jimmy KImmel
Lania
Jimmy KImmel
Lania
Vetämällä turpaan
Mun mielestä väkivalta ei oo ratkaisu. :)

Samanlainen ratkasu kun kosto ylipäätään.

Molemmat on p*skoja juttuja, mutta mieluummin näen koston jossain muussa muodossa kuin turpaan vetona. Väkivaltaisuus on ääliömäisyyttä, kuten on pettäminenkin.

Lania
Jimmy KImmel
Lania
Jimmy KImmel
Lania
Vetämällä turpaan
Mun mielestä väkivalta ei oo ratkaisu. :)

Samanlainen ratkasu kun kosto ylipäätään.

Molemmat on p*skoja juttuja, mutta mieluummin näen koston jossain muussa muodossa kuin turpaan vetona. Väkivaltaisuus on ääliömäisyyttä, kuten on pettäminenkin.

No edelleen, niin on se kostaminenkin :lol:

Jimmy KImmel

On joo, mutta mun mielestä on pienempi paha kostaa vaikkapa menemällä sänkyyn kollin parhaan kaverin kanssa, kuin latasta jotain turpaan. :wink: Turpaan vetäminen on poikkeuksellisen ääliömäistä. :lol:

Lania

KOSTAMINEN on poikkeuksellisen ääliömäistä :lol: no joo, jos joku mua kirveellä uhaten pakottais kostaan niin kyllä mäki jonku muun vaihtoehdon valitsisin kun turpaanvetämisen.

Jimmy KImmel

Kostaminen on pop. :D Mä oon kostaja tyyppi. Ei mitään läpinäkyvää, vaan jotain hitaasti avautuvaa ja v*ttumaista. :lol: Tyylikästä piinaa! :lol: Sellainen hiljaisen miehen pieni kosto. :)

Jimmy KImmel
Kepatäti
Mä oon ihan samanlainen. Kyllä se kosto sieltä tulee, jos kunnolla mua loukkaa. Hitaasti, mutta sitäkin kivuliaammin ja varmemmin.
Justiinsa näin. Typeräähän tälläinenkin kostaminen on, mutta vielä typerämpää on vetää turpaan tai heittää toisen henkilökohtainen omaisuus p*llun päreinä kadulle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat