mitä tapoja tyttö-/poikakaverisi on oppinut sinulta? - Parisuhteet

lila

Aiemmin on ollut keskustelua siitä, mitä tapoja olette itse omaksuneet kumppaniltanne, entäpä toisin päin? Mitä tapoja tyttö-/poikakaverinne ovat oppineet tai omaksuneet teiltä? :)

Oma kultani on oppinut mun kanssa ollessa ainakin

- kierrättämään roskat
- käymään kävelylenkeillä (pelkän juoksemisen sijaan)
- ostamaan ja käyttämään kevyttuotteita rasvaisempien sijaan
- syömään huomattavasti enemmän kasviksia ja hedelmiä
- katsomaan hömppäohjelmia, vaikkakin välillä vasten tahtoaan :wink:

Sivut

Kommentit (31)

Yonda

No ainakin monia erilaisia puheessa käytettäviä ilmauksia (heh, olipas aika asiallisen kuulonen lause) Eli siis ihan arkipuheessa huomaa miten kultani käyttää joitakin minun käyttämiäni sanontoja, tai lausahduksia. Naurattamaanhan se joskus rupeaa kun toisen suusta kuulee jotain itselleen erittäin tuttua. Nyt ei tule kyllä mieleen muuta :D mutta eiköhän niitäkin ole :P

Venice Queen

Varmaan aika paljonkin, enemmän kun minä siltä... Just isäni tokaisi yks viikonloppu mökillä, että oon opettanu poikaystäväni syömään kasviksia, vielä edellisenä kesänä hänelle ei maistunut! Tottahan tuo on! Ja muutenkin tuo ruoanlaittopuoli on pojalla parantunut huomattavasti (vaikka en siis mikään mestarikokki oo tosiaankaan, mutta perusruoat luonnistuu...)! Myös Pohjois-Karjalan murre häneltä aina välillä lipsahtaa huulilta :)

Muoks. Tuli tässä vielä mieleen, että isältään hän on oppinut sellaisen ÄRSYTTÄVÄN lausahduksen kun "siitäpä sitten", tällä aina lopetetaan puhelu....ei mitään järkeä!

Daisy
Yonda
No ainakin monia erilaisia puheessa käytettäviä ilmauksia (heh, olipas aika asiallisen kuulonen lause) Eli siis ihan arkipuheessa huomaa miten kultani käyttää joitakin minun käyttämiäni sanontoja, tai lausahduksia. Naurattamaanhan se joskus rupeaa kun toisen suusta kuulee jotain itselleen erittäin tuttua.

Sama täällä. :) "Hei, MÄ sanon aina noin!"

Vähähiilarisen ruokavalion perusteet on poikaystäväni ainakin oppinut minulta. Joskus melkein itseänikin hävettää, kun kevyttuotteisiin tottunut kultani valitsee nykyään tuoteselosteita lukien täysirasvaiset vaihtoehdot kaupasta...

Ja eiköhän niitä muitakin ole. Nuo nyt vaan tulivat ainakin ensinnä mieleen. =o)

Peikko

Avokkini on siistimpi ja siivoaa joka viikko, kokkaa enemmän, kuin ennen. Tietää ravinnosta enemmän kuin ennen. Joitain sanontoja on tarttunut, pesee tukan joka päivä, musiikkimaku on laajentunut, shoppailee enemmän, syö purkkaa.. Siinäpä jotain minulta opittua.

-Caroline-

Poikaystäväni on oppinut minulta:
- lukemaan lehtiä vessassa :lol:
- käymäään kävelylenkillä
- muutamia minun lauseita tai sanontoja
- ostamaan halvempia ruokamerkkejä mm. Pirkkoja, Ingmania (olemme molemmat opiskelijoita)
- siivomaan ja tiskaamaan enemmän kuin ennen
- olemaan TODELLA ärsyttävä, jos huvittaa :roll:
- syömään puolukkahilloa ja sinihomejuustoa ruoan kanssa

Jzzu
Dubyamoa
-Caroline-

- ostamaan halvempia ruokamerkkejä mm. Pirkkoja, Ingmania (olemme molemmat opiskelijoita)

Ei taida Ingman olla mikään halpismerkki niinku pirkka tai euroshopper tai vastaava.. ainakaan mun mielestä..

On Ingman kuitenkin huomattavasti edullisempi kuin esim. Valio.

amethystine

Ainakin oppinut etteivät ns. trendikkäät vaatteet tee hänestä trendipelleä.. :lol: Ja sen kuinka muutenkin pukeutumisessa voi yhdistellä eri tyylisiä vaatteita ihan kivasti. Taitaa olla että enemmän olen minä oppinut häneltä, mutta mietitääs vielä. Ostamaan grillisipsejä, ostamaan kaljan siasta jotain isompaakin joka on hyödyllistä, katsomaan c.s.i sarjoja, kieltäytymään ystävällisesti joistakin kutsuista.. Ennen hän ei osannut sanoa kellekään ei ja juoksi koko illan paikasta toiseen kun kaikki kaverit kyselivät. :? En taida muita keksiä näin päin.

SunLion

jaahas..tätähän pitäis kysyä kultsilta..

-mulle hän voi puhua kaikesta (ei ole aiemmin voinu, edes parhaan kaverinsa kans kaikesta puhua)
-varmaan hiukan taloudellisemmaks oppinut..tai hillinnyt rahan käyttöä
-oppinu myös suuremman suvun elämästä (ja koska hänen isovanhempansa ovat kuolleet, joten minun mummi on hän mumminsa jne)
-ehkä jotain ruoanlaitosta ja eri ruokalajeista
-terveellisemmät elämäntavat
-seksistä ollaan opittu toinen toiseltamme

ei tuu nyt muuta mieleen..

lugosi

- erilaisia sanontatapoja ja lausahduksia, esim. 'horisontaalisessa positiossa' :lol:
- huomaamattani olen myös tartuttanut häneen vilkkaan käsillä tapahtuvan elekieleni
- erään Sauli Niinistömäisen ilmeen (toinen kulmakarva ylhäällä, toinen alhaalla). :)
- taloudellisuutta
- että miehet kiihottuvat muustakin kuin suorasta värkkien koskettelusta

Maikki85

mä oon ehkä oppinut enemmän kullaltani kuin hän minulta..mutta ainakin hän on oppinut

- syömään fetajuustoa
- syömään aurajuustoa
- ryyppäämään vähemmän
- ottamaan mua enemmän huomioon
- syömään tacoja
- laittamalla sweet chili kastiketta perunan ja jauhelihakastikkee joukkoon
- fileoimaan kalaa
- irroittamaan kalan vieheestä
- puhumaan avoimemmin

*Sandy*

Hmm, mitäköhän kultu olisi minulta oppinut..?

-koti-illat voivat olla tosi ihania
-sukulaisten tapaaminen on kivaa
-sisustamaan
-ostamaan hienoja, oikean kokoisia vaatteita
-nainen todellakin TARVITSEE 20 paria kenkiä ja tuplasti enemmän laukkuja :P

Kellis

Kulta on oppinut minulta ainakin
- shoppaileen, nyt ehkä jopa nauttii vaatteiden ostelusta, vaikka ei sitä myönnä
- olemaan taloudellisempi
- oppinut säästämään mm vaatteisiin :D
- maistamaan ja syömään erilaisia ruokia
- syömään ruokaa, joka on tehty edellisenä päivänä
- itkemään ja puhumaan kaikesta
- siivoamaan

tuskin siinä oli kaikki, mutta ainakin ne mitkä tuli mieleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat