Ilmavaivat - Parisuhteet

diude

piereskelen tosi usein, mulla on heikko vatsa ja laktoosi-impotentti. poikaystävää ei häiritse, joskus ollaan yhdessä "äijiä", outoa? ei. mulle se on ihan normaali asia, oon eläny elämäni kuitenki 2 miehen kanssa jotka hais 24/7. :D eikä mua vaivaa ilmoittaa isommassakaan porukassa "nyt tulee hei kakka". no big deal.

Sivut

Kommentit (312)

Lukretia

"anteeksi tuo kuulosti niin huvittavalta lauseelta että naureskelen täällä yksinäni...eihän tällaista asiaa voi ottaa näin kuolemanvakavasti, eihän?

hyvänen aika, se on vain PIERU!"

Ihan miten vaan. :lol: :lol: :lol: :lol:

Mariel

mä en ole vieläkään tajunnut miksi hyvä parisuhde = piereskelyvapaus..
yleensä en kehtaa päästellä edes yksin kun haju on ikävä ja tulee likainen olo :D eihän sitä nenääkään tarvitse kaivella?

Cressie

Minä kyllä piereskelen ihan vapaasti. Aluksi pidin sisällä, mutta parempihan se ulos on päästä. Helpottaa kummasti. :lol:

Aluksi hävetti, kun heräsin omiin piereskelyihin yöllä. Poikaystäväkin jossain vaiheessa sanoi, että päästelen ihan kunnolla. :roll: Nyt mulla on ollut vähän ilmavaivoja, joten ilmoitin vain, että tänään taas pierettää kunnolla. Poikaystävä tokaisi, että anna tulla vaan..

Eli ihan avoimia me ollaan ja yhdessä naureskellaan asialle. :) Niin, yhdessä ollaan oltu n. 3,5kk.

Puhelinpervo
Celestia
Puhelinpervo
Muut voi pierasta, ei siinä mitää.. Mä en tykkää piereskellä muiden seurassa..

Sama täällä. Mutta jos "vahinko" käy niin eipä se niin vakavaa oo eikä siihen kuole[size=18]?[/size]

Aamen :D

kersa

Lainaus:
Tossa kai se pointti edelleen on se, että toisen edessä pystyy vapaasti tekemään mitä yksinkin tekis, ei tarvi hävetä/salata toiselta mitään (eikä kiemurrella vatsa mutkalla tai lähteä toiseen huoneeseen...).

No, minä en tähän vielä lähes puolentoista vuoden seurustelun jälkeen pysty :P :oops: :lol:

Vive

Samaa mieltä kuin Sira, ei meilläkään luottamuspulasta ollut kyse. Sentään melkein kuus vuotta tallattiin yhdessä.

Perheen keskuudessa on tapana kaasutella ihan yleisesti, mutta ei se tarkoita että haluttaa silti miehen kuullen niin tehdä.
Hassua miten voi sen ettei halua toisen kuullen pierrä vääntää luottamuspulaksi.. :roll:

Ja joku täällä kommentoi että "no miksi et samantien kiellä mieheltä haukottelua jne".
En missään vaiheessa ole mieheltäni kaasuttelua kieltänyt, vaan kuten sanoin, oli se eka pieru niin "wow-experience", että piti oikein ihmetellä että pierasko se oikeasti.

Mariel
kersa

No, minä en tähän vielä lähes puolentoista vuoden seurustelun jälkeen pysty :P :oops: :lol:

mä en koe edes mitään halua pystyä :? siis lähinnä mietinkin, että miksi pitäisi haluta pystyä jakamaan ilmavaivat miehen kanssa

Lizzie

Tottakai puuppailen muuallakin kuin kotona. :) Mutta ne pitää osata tehdä hiljaisesti, ja vaikka vähissä erin. Mieluiten rupsaisen ulkoilmassa, ja yleensä kun menee röökille niin on hyvä savupilvi häivyttämässä kaasuja.

Oli muuten jumpassa pari pvää sitten aika hassu juttu, ohjaaja huusi yhtäkkiä tunnin lopuksi että kaikki latinoaskeleilla yhteen pieneen sumppuun eteen askeltamaan, ja joku oli juuri heittänyt leijan. :lol: Varmaan vähän hajotti, siinä jumpan tuoksinnassa ajatellut että "ei sitä kukaan haista jos pienen päästän" ja sitten saman tein huudettu että "kaikki tänne eteen!"
SHIT. :shock:

kersa

Jestas, en tietenkään! :lol: On nuo hälösinkiläiset vielä rajoittuneempia kuin minä, ne ei uskalla edes katsoa kunnolla kuka siinä metronpenkillä istuu vieressä.

Laurau

Joidenkin piereskelijöiden asenne vaan tuntuu olevan se, että parisuhde ei ole oikeasti läheinen, jollei siinä jaeta ilmavaivojakin.

:lol: anteeksi tuo kuulosti niin huvittavalta lauseelta että naureskelen täällä yksinäni...eihän tällaista asiaa voi ottaa näin kuolemanvakavasti, eihän?

hyvänen aika, se on vain PIERU! :lol: :lol:

vai että piereskelijöiden asenne.....oi voi.

Lukretia

"No voi hyvänen aika Rolling Eyes siitähän tuossa piereskelyssä toki varmaan onkin kyse, että "Q ME OLLAAN NII LÄHEISII!1" ? Piereskelyhän on mitä oivallisin tapa lujittaa suhdetta? Laughing
ihmetyttää miksi noin aggressiivisesti puhut tästä, aivan kuin olisit katkera siitä että muut eivät häpeile omien luonnollisten, ylimääräisten kaasujen ulospäästelyä ihmisen seurassa, jonka pitäisi tuntea sinut parhaiten? Laughing
Ok sori, vähän OT, mutta tuo mulla eka tuli tuosta sun tekstistäs mieleen.

Mutta tosiaan, aiheeseen..meillä ainakin päästellään huoletta eikä siinä todella ole yhtään mitään noloa! Very Happy en pystyisi olemaan suhteessa jossa ei voi piereskellä. Apua, en edes tiennyt että voi olla sellaista mahdollisuutta, että sitten kun alkaa seurustelemaan vakavasti niin sitten ei enää voikaan piereskellä, kun se on niin noloa. Mulla ainakin repeäis pää ja suoli, kyllähän kaikkia nyt joskus pierettää Very Happy"

Ööh, ok? Mulle on ihan sama, mitä muut tekee suhteissaan. Mä en vaan tykkää siitä, jos piereskelemättömät leimataan friikeiksi tai kermaperseiksi tai luullaan, että ne, jotka eivät piereskele, kärsivät tuskissaan ilmavaivojen pidättelystä. Yritin tekstilläni sanoa, että vaikka en itse piereskele seurassa, en pidä sitä mitenkään häpeällisenä enkä myöskään pidättele naama punaisena pieruja. Joidenkin piereskelijöiden asenne vaan tuntuu olevan se, että parisuhde ei ole oikeasti läheinen, jollei siinä jaeta ilmavaivojakin. Ja se nyt on ihan höpöhöpöä, mitä kaikki eivät kuitenkaan tajua.

Laurau
rosa*
Laurau
mikäs sen piristävämpää kuin pieru kesken tylsän arkipäivän! (okei, no ehkä sitä on maailmassa hienompiakin asioita, mutta..)

:lol: :lol: Ei se sen vaikeempaa oo piristää arkea, ku se oikeen alkaa painaa ni päästää vaan kunnon pierun ni johan palaa taas hymy huuleen :lol: :lol:

no niinpä juuri! :lol: kyllä meillä ainakin huvitetaan toisiamme usein kun oikeen vatsassa kiertää.."kuunteles tätä, pistä paremmaks!" haha.

"...jos nyt pieraisisin poikaystävän seurassa, että se lähentäisi meitä tai lujittaisi suhdetta?:lol:"

enpä usko että kukaan noin ajatteleekaan, sitähän minäkin ihmettelin lukretian tekstissä että kuka täällä muka väittää piereskelevänsä kultansa seurassa "ihan vain päästäkseni todistelemaan jollekin, että Q ME OLLAAN NII LÄHEISII!1" kuka idiootti nyt niin ajattelisi :lol:

anzQu

Itseä hävettää ku piereskelen.. ei mua haittaa jos joku toinen, mutta jos minä :oops:
Exän kanssa sai ihan rauhassa piereskellä, mutta oltiin me niin pitkää yhdessä...
Mutta eilen olin säätöni luona (on menkat joten maha on sekaisin) niin pääsi ISO RUPSU kesken suutelun... se katso mua pikkusen silleen oudosti ja mä vaa aloin selittämään, että sun sänky pittää sitten outoa ääntä ku vaihtaa asentoa yms. kakkaa selitin... :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat