Seurustelemattomia? - Parisuhteet

Cadillac

Mä aloin seurustelelmaan vasta 20-vuotiaana. :oops: :oops: :oops: :oops: Sain kuulla sitä ennen vähän sen tyylistä, että epänormaalia on, ja lesboksikin epäiltiin. :x

Syitä seurustelemattomuuteen oli ainakin ruma pärstäkerroin, k*sipäiset helsinkiläispojat (sooriii...) ja se, etten uskalla itse tehdä aloitetta kasvojen menettämisen pelossa.

Sivut

Kommentit (19)

Zuzannah

mä pussasin poikaa ekan kerran ollessani 18-vuotias :shock: ja sillon siis aloin myös seurustelemaan ekaa kertaa. mua ei koskaan kiusattu siitä etten seurustellu, kun ketään mun kavereistakaan ei seurustellu. mulla on kolme kaveria (20-vuotiaita), jotka ei oo vieläkään seurustellu ikinä. ei se iästä ole kiinni... eikä asiassa oo mitään epänormaalia.

dani
Ripsiväri
Mua ainakin kiusattiin seurustelemattomuudesta jo KOLMETOISTAVUOTIAANA ja jopa mummoni nälvi asiasta ("minä olin jo sinun ikäisenäsi leski ja äiti eikä sinulla ole käynyt edes yhtään juippia yökylässä...")

Joo, ja mun sisarukset vihjaili että olenkohan mä lesbo kun ei poikaystäviä näy. :roll: Ekan kunnon poikaystävän sain kahdeksantoistavuotiaana, sitä ennen oli vaan satunnaisia yhen illan juttuja (ei kuitenkaan seksiä) ja puhelinnumeroiden vaihtelua.

Ripsiväri

"Ongelma" tuntuu tutulta ja voin kokemuksen kauniilla äänellä kertoa, että täysin normaalia tuo on :) Itse tapasin ensimmäisen ja nykyisen poikaystäväni kahdeksantoista kesäisenä ja silloin se kolahti oikein kunnolla. Ennen häpesin sitä, että en ole ollut muiden kanssa, enkä kertonut poikaystävällenikään, että hän on "ihan ekani" ja tuntuihan se tylsältä olla kaveriporukassa ainut joka ei seurustele, mutta nyt olen vaan ylpeä siitä, että en sekoillut teininä kaiken maailman miniräppäreiden perässä vaan odotin isompaa kolausta :)

Vitsi mää oon sekavalla päällä taas... kuiteski, Mua ainakin kiusattiin seurustelemattomuudesta jo KOLMETOISTAVUOTIAANA ja jopa mummoni nälvi asiasta ("minä olin jo sinun ikäisenäsi leski ja äiti eikä sinulla ole käynyt edes yhtään juippia yökylässä...")

Sokeri
Sonkku
Ihan normaalia tuo on. Mä olin 19 kun aloin seurustella. Edelleen siis saman ihmisen kanssa olen ja toivottavasti loppuelämän.

Aivan sama tilanne täällä. Eli tosiaan 19-vuotias olin kun aloin seurustelemaan ja rakastuinkin silloin kunnolla. Nyt vuosia myöhemmin yhä sama ihmisen kanssa, rakastuneena aina vain. :)

Harmittaa kovasti tämä maailmanmeno, kun olen kuullut jopa 15-vuotiaiden tyttöjen sanovan että heitä kiusataan, kun eivät ole koskaan seurustelleet ja se on muka ihan hirvittävän noloa :shock:

Dark Dante

No, jos meikäläinen aloitti seurustelemaan 29vuotisena, niin se on kyllä kauheaa, olen täysi epäonnistuja elämässä!! Mutta kun niin kauan meni, että joku neitokainen suostui olemaan kanssani.

DemonOfTheDay

ei siinä ole mitään epänormaalia jos ei ole seurustellut esim vielä 20v.
Mun eka ja toivottavasti vika suhde, eli siis nykyinen, alkoi kun olin 20v. ja musta siinä vaiheessa mä vasta olinkin kypsä vakavampaan suhteeseen. En yleistä nyt ollenkaan mut joidenkin kohdalla oon huomannu että mitä aikasemmin alottaa nää suhdesekoilut, niin sitä huonommin "onnistuvat pitämään" nää vakavat suhteensa sitten joskus. Kaipa se johtuu siitä et vanhempana on kypsempi ja ajattelee asioista eri tavalla.

agentti

Kaikenmaailman säätöjä, ei mitään kunnon poikaystäviä, oli siihen asti, että 17-vuotiaana tapasin raikkainpani! :P

Mut itse kyllä tiedän melkein 30-kybäsen seurustelemattoman neitsyen, enkä pidä sitä epänormaalina. Syyksi siihen sanoi, että ei oo yksinkertaisesti tavannu ketään ihmistä jonka kanssa huvittais seurustella taida harrastaa petipuuhia...

mansikka

Onko täällä ketään muuta kuka ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa? Alkaa jotenkin masentamaan kun ei ketään tyyppiä ole ollut eikä ketään varmaan tule ikinä olemaankaan. Jotain yhden illan baarijuttuja toki on, mutta ei mitään sen vakavampaa. Yksi tyyppi oli kenen kanssa piti tavata myöhemmin ja tekstailtiin. Jotenkin se tapaaminen jäi ja jäi ja nyt tuo tyyppi onkin varattu :( Onko kohtalontovereita?

kolmiolääke

mulla on sama juttu :( ..yhden illan juttuja toki on ollut ja pari semmosta juttuu, että on nähty pari kertaa. Mutta kun itse haluaisi seurustella.. ja sitten kun sellainen tilanne tulee että johonkin jätkään pitäisi yhteyttä enemmänkin ja näkisi useemman kerran, niin alkaa pelottaa.
kun tuota kokemusta ei ole eikä tiedä miten pitäisi edetä, ja toisaalta en jotenkin edes usko siihen että jostakin jutusta kehittyisi seurustelusuhde :/ en vaan osaa.. ja kyllähän se masentaakin toisinaan kun tuntuu yksinäiseltä..

Katya

Hmm..... itelläni on kyllä ollu jo pitkään aikamoinen sitoutumiskammo eikä vakavia suhteita oo sen takia ollu :| On ollut juttua monien kanssa mutta sitten kun vakavammaksi menee, alkaa ahdistamaan ja usein jätän jutun siihen. Nyt alkaa toivottavsti näkymään valoa tunnelin päässä :wink:

Ansku87

Itsellä vähän sama ongelma... Oon kohta 19 enkä oo vielä koskaa seurustellu! :shock: Onko teistä ihan normaalia? Oon vaan niin ujo, että en uskalla jutella poikien kans, mitä nyt vastaan lyhyesti jos jotain kysytään... :oops:

Shandy
Ansku87
Onko teistä ihan normaalia?

NO EI :shock: Kyl nyt vähintään pitäis olla jotain viis poikkista tähän mennessä!1

No ei vaiskaan, ihan normaalia. :) Ei monetkaan oo tuon ikäsenä vielä seurustellut, eikä sulla tosiaan oo mikään kiire. :)

_minea_

Minäkään en ole seurustellut vielä kertaakaan ja olen 18v..
Ehkä sit joskus joku mutkin huolisi, ei vielä mitään kiirettä, mutta olisihan se kiva jos olisi joku :wink:

Red

Mullakaan ei oikeestaan ollu ketään "oikeeta" poikaystävää ennen ko 20-vuotiaana. Jotenkin oon aina ollut sitä mieltä, että kenenkään kanssa on ihan turha olla vain sen takia, että olis vaan joku...En siis jollain tapaa halunnut "tyytyä" kehenkään. Kyllä se sillon aika paljon välillä häiritsi kun tuntu et kaikille muilla on joku, mut nyt kun aattelee niin hyvä vaan. Mun "sitoutumiskammo" karisi heti kun kultaseni löysi mut neljä vuotta sitten :P

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat