Oletko yksin-nukkuja vai yhdessänukkuja? - Parisuhteet

simc

yksin nukkuja minäkin. Onhan se kiva nukkua oman kullan kanssa mutta loppujen lopuksi sitä huokaisee tyytyväisenä että siinä vieressä on joku mutta on omaa tilaa nukkua ja pyöriä. Minä kun olen semmonen yö sopertaja :D

Sivut

Kommentit (210)

Carla

Riippuu. Jos olen tosi väsynyt, hakeudun mahdollisimman reunalle nukkumaan. :lol: Jos taas ei nukuta kamalasti menen kullan kainaloon köllimään. Ja tietenkin jos on tosi kuuma niin mahdollisimman kaukana.

Kukkis

On ihanaa nukkua kullan vieressä, mutta en tykkää nukkua naamat vastakkain, kun alan omaa hengitystäni rytmittämään samaan hänen kanssaan ja siihen se keskittyminen sitten menee, eikä uni tule :D Mutta on ihanaa jos on kullan viekussa selkä häntä vasten :) Siihen on hyvä nukahtaa :) Nyt tosin kultsi lähtee ensviikolla kouluun, niin tulee yksinäiset yöt ;(

Zuzannah

huomasin että olen todellakin yhdessänukkuja. kullan kanssa nukkuessa nukahdan helposti ja nopeesti, mutta yksin nukkuessa kierin ja pyörin ainakin tunnin ennen kun nukahdan :roll: 80 senttiä leveessä sängyssä nukuttiin yhdessä viimeks joskus keväällä, seurustelun alussa nukuttiin aina niin kapeessa sängyssä ja se oli ihan helppoo :shock: nykyään mua ei saa kullan luona nukkumaan sen kapeeseen sänkyyn, vaan meen mieluummin lattialle patjalle nukkumaan :roll:

-Maya-

Yhdessänukkuja ehdottomasti..kullan viereen on niin hyvä nukahtaa,paljon rauhallisempi olo ku tietää et toinen on siinä lähellä..ja ku kulta on niin lämmin.. :wink:

Ninna

Me nukutaan miehen kanssa lähes aina 120cm leveässä sängyssä. Meillä on omat peitot ja 3 yhteistä tyynyä (mie tarviin nukkuessani paljon tyynyjä ympärilleni). Mie olen kyllä sellainen, että poikaystävän ollessa intissä olen tottunut nukkumaan kaksi peittoa päällekäin. Kun mies tulee se ottaakin oman peittonsa ja mie joudun yöllä tekemään niin että pistän oman peittoni miehen peiton päälle ja menen kummankin peiton alle. Eli me nukutaan saman petion alla... Joskus nukutaan kuitenkin 70cm leveässä sängyssä samalla peitolla ja omilla tyynyillä eikä sekään ole hirveää kun siihen on tottunut...

amethystine

Mie oon kyllä semmonen peittovaras että välillä ei kaksikaan peittoa meinaa riittää. Että pakko se on molemmilla oma peitto olla. Usein just halitaan ennen nukkumaan menoa niin voi sitten hyvillä mielin mönkiä sinne oman peiton alle lämpimään. Kulta on muutenki semmonen että ei se saa nukuttua jos mie "hiplailen" sitä, ei tykkää olla ihokontaktissa nukahtaessaan. Eikä minullakaan niin väliksi, ei sitä nukkuessa huomaa että ollaanko sitä ihan kinni toisissaan vai onko siinä 20 senttiä väliä.. :)

brazen

Sekä että. Olen toisaalta levoton nukkuja, mutta samalla myös sellainen vilukissa, että lämmittäjää tarvitaan :D Ja kun en enää nukahtamisen jälkeen yöllä heräilekkään, niin eipä tuota tiiä, kuinka monessa eri asennossa on yöllä nukkunut.. :)

sari

Olen ehdottomasti yhdessänukkuja.
Mulla on niin usein aina kylmä, että jo senkin takia haen lämpöä toisesta :D Mutta on se kyllä ihanaa nukahtaa ja herätä kullan kainalossa. :)

tiikeli

Nyt on tosin aika kamalaa, kun tietää ettei saa nukkua viikkoon yhdessä. Mies kun on reissussa. Tulee aika orpo olo kun menee isoon sänkyyn yksin, vaikka siinä onkin hyvätkin puolensa, ja vaikka kissat pitävät mulle seuraa. :(

*edit*

Tuli muuten mieleen että kerran sammuttiin rankan illan jälkeen sillain että mies nukkui keskellä sänkyä, ja mä poikittain siinä päällä. Oli hauska herätä siitä. :lol:

PinkPanther

No kyllä ne kerrat aika kamalia kokemuksia ovat olleet... huh.. Vissiin kolmesti yhteensä oon nukkunu sellasessa 80cm leveässä sängyssä kaksistaan... ei tuu enää kertoja yhtään! Sen verran löytyy mukavuudenhalua. Kyllä toinen saa lähellä olla, mut mielellään niin että ei olla päällekkäin kuitenkaan (onks se muuten päällekäin vai päällekkäin..) :-k

pilkku

Mä oon ehottomasti yksin nukkuja, pitää olla vähintää kahen hengen sänky että mut saa nukkuu jonku toisen kans. Mä nukun kauheen levottomasti, siis potkin ja pyörin ja puhun unissani nii paljo ettei kukaa mun kans kyllä suostuskaa pienemmässä nukkuun :lol: mua alkaa ahistaa jos toinen tulee ihan kii ku nukun, en saa sillon ollenkaa unta.

tiikeli

Mä oon aina ihmetellyt miten yks kaveri ja hänen poikkiksensa nukkuvat 90cm levyisessä sängyssä toisen porukoilla. Mä varmaan menisin mieluummin lattialle, siis sen takia kun on vaan pakko olla vähän ilmatilaa. Mä puudunkin niin helposti, että sitten olis niskat ihan jumissa jne. Ja varmaan siinä toinen kääntyilisi niin että toinen putoaisikin lattialle. :lol:

PinkPanther

Myö nukutana kullan kaa saman peiton alla. Ostettiin tuplapeite joskus tuossa vuosi sitten ja hyvin riittää meille kahdelle :) Ja sillon kun ollaan miun kotikotona yötä, n iin sillon riittää yksilevyinen peitto, nukutaan sit niin lähekkäin (on kapeampi sänky, niin senkin takia täytyy olla tiiviimmin). Oman peiton alla olisi niin kylmä. Viime kesänä kun oltiin kullan veljen luona yökylässä, niin emillä oli eri peitot (no, pussilakanat..) ja se oli tosi outoa kun ei tuntenut toisen ihoa omallaan. Mut tääkin on ihan mihin on tottunut, ei kaikki osaa nukkuu saman peiton alla. Mie nukuin exänkin kanssa saman peiton alla ja hänen kotonaan ollessamme nukuimme 80cm leveässä sängyssä! Se ei ollut kivaa.. :lol: kerran oon nukkunu kahdestaan myös 70cm leveässä, ja se on jo ihan kamalaa!!! :shock: Mut läheisyys lämmittää ja sopu tilaa antaa.. (ja plaaplatiplaa...) :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat