mitä tapoja olette omaksuneet mieheltänne? - Parisuhteet

katie-

hmmm tää nyt ei oo kovin hyvä juttu et, tään oon oppinu, mut ehdottomasti opin juopottelemaan. HUH. Mutta yksi hyvä juttu minkä olen häneltä oppinut: hiljaisuuden ei tarvitse olla kiusallista, vaan voi olla ihan hyvin puhumattakin, jos ei ole järkevää sanottavaa. :) ennen olin kauhia räpätäti :D

Sivut

Kommentit (167)

Lizzie

Karua, mut on opettanut kaverit lukiossa juomaan olutta ja nakuna nukkuminen on ollut iloni jo sinkkuaikoina :lol:

Me ollaan oltu niin pitkään jo yhdessä, että vaikee erottaa mitkä asiat joita oon oppinu on tullu normaalin kehityksen ja elämänmuutosten myötä, ja mitkä selkeesti avokilta. Listaanpa vaan siis jotain konkreettisia tapoja:

- Vessapaperin rullan eka pala pitää olla päällä päin, ei niin että se paperipala tulee seinän kautta sieltä takaa (en osaa selittää) :P
- Oon oppinu rupsuttelemaan ja röyhtäilemään äänekkäämmin, ennen ne oli pakollisia ja pieniä, nyt niistä osaa tarvittaessa tehdä taidetta :D (noloo)
- Käymään vessassa ovi auki
- Osaan imitoida murun pohjoisen murretta täydellisesti
- Tiedän moottoripyöristä edes jotain nykyään ja osaan ajaa automaattivaihteisella autolla (maailman helpointa, tosin)

On niitä paljonkin, en nyt jaksa miettii kauempaa!

pikku-kata

Joo, juopottelun oon oppinu, sitten sen että pitää rutistaa jotain kun menee nukkuun niinku pikkuvauvat :lol: Jaa... No musiikkimaku jotenki.

Henni-

Vastaan vaikka on suunnattu seurusteleville,.. entiseltäni opin
... 24/7 tietokoneella istumisen
... alasti nukkumisen
... raskaamman musiikin kuuntelun
... takahampaiden yhteen pureskelun
... valittamisen
... oluen juomisen
... irkkauksen

Katjuska

Juomaan olutta
Nukkumaan alasti
Selittämään autoista, ennen tätä miestä ei autot kiinnostanu! :shock:
Ajamaan autolla "miehekkäästi"!
Olemaan naisellisempi, ennen olin kuin yks jätkistä... :roll:
Polttamaan. :oops:

Tässä nyt muutama esimerkki mitä siltä oon oppinu.. Voisin lyödä vaikka vetoa et jos kulta tekis tälläsen listan se olis PALJON pitempi...

Niiskuneiti*

Rakkaan mieheni uusia aikaansaannoksia minussa:
* röyhtäily (ei kovin nättiä :lol: )
*alasti nukkuminen
*meetwurstin syöminen
* kiroilen vähemmän 8)
*juon hieman vähemmän alkomahoolia :shock:
* ruotsalaiset sanonnat :P
* SIIVOAMINEN!
ne ainakin näin alkuun..
Ja tuntuu myös joskus että musta on jopa tullut vähän enemmän aikuinen ja ymmärrän vähän enemmän miestenkin maailmaa *hähää*

PinkPanther

Heh, se taas sit riippuu siitä kummin päin sitä keritsee käteensä kun sitä paperia siitä ottaa :lol: Hyväne aika, onks nykyään vessapaperinkin käyttö taitolaji :shock:

Sonkku
PinkPanther
Lizzie

- Vessapaperin rullan eka pala pitää olla päällä päin, ei niin että se paperipala tulee seinän kautta sieltä takaa (en osaa selittää) :P

Mie oon tämän tavan opettanut kullalleni. :D Inhottaa jos se vessapaperi tulee sieltä seinän kautta, siihen hankautuu seinästä kaikki pölyt sun muuta... :lol:

Minäkin pidän vessarullan noin päin, mutta osuuhan se rulla joka tapauksessa siihen seinään, on se kummin päin tahansa. :D Jotenkin vain tuntuu että se on puhtaampi kun noin päin pitää.

PinkPanther
Lizzie

Mie oon tämän tavan opettanut kullalleni. :D Inhottaa jos se vessapaperi tulee sieltä seinän kautta, siihen hankautuu seinästä kaikki pölyt sun muuta... :lol:

Chimerah

- alushoususillaan nukkuminen
- oluen juonti
- puhumaan autoista (mieheni on autonasentaja)
- laittamaan karjalanpiirakan päälle juustoa ja kurkkua
- syömään kalaa
- joitakin sanontoja on myös tarttunut hänen puheestaan

PinkPanther

Miekin oeln ollut oppivainen, olen oppinut:

-nukkumaan alasti :lol: :lol:
-syömään taas kalaa ja kanaa
-kuljeskelemaan kotona alasti
-kiroilemaan
-juomaan sauna"olutta" (eli siis mie juon siideriä kun kulta juo olutta)
-kuuntelemaan iskelmää, ja etenkin iskelmäradiota
-ajamaan autoa vieläkin miehekkäämmin mitä vuosi sitten ajoin
-käymään vessassa myöskin ovi auki
-selviämään pienemmällä tavaramäärällä viikonloppureissuista, joihin liittyy myös yökyläily. :D
- katsomaan erilaisia leffoja, joista en ennen pitänyt
.
.
.
Kaikkea ne miehet opettavatkin.. :D

SunLion

*alasti nukkuminen
*viinan juonti...(enkä siltikään juo kun pari hassua kertaa vuodessa, ei ole mitään sitä vastaan ja vois vaik juoda enemmänki muttei vaan tuu juotuu)
*meikkiä vähemmän+luonnollisempi look
*tietyt ruokailutottumusten muutokset (esim tulee syötyä voikkaria nykysin enemmän muun tilalla ikävä kyllä tjsp)
*herkuttelu
*rahaa kuluu enemmän

Tapsu

Kaikenlaista ja paljon muuta mitä en nyt muista :)
- puhun vähemmän ja enemmän asiaa
- koko ajan ei tarvitse halailla tai pussailla
- nukun pelkillä alushousuilla ja aina kyljelläni
- kuljen rennosti ilman vaatteita omassa ja hänen huoneessaan
- Kuuntelen enemmän ja parempaa musiikkia kuin ennen (radiosta aina City)
- luen sosiaalisesti rajoittuneita, quoteja ja lehdestä sarjakuvat :D
- tiedän mitä hän haluaa syödä/juoda/katsella/tehdä ja joskus ajatuksetkin
- puhun hiukan samalla tavalla, mm. "ei varmaan ..."
- aamulla aina suihkuun
- saatan kehaista toisen naisen rintoja tai peppua (esim tv:ssa)
- en puhu enää paljoa puhelimessa
- en enää kävele kädet silleen tyhmästi
- en stressaa/murehdi turhia asioita
- osaan käyttää Mac konetta (iBook G4)
- muutenkin jättäny paljon kaikkea turhaa toimintaa pois
- oon PALJON FIKSUMPI kun ennen :D en oo enää sellane idiootti.

Shandy
Lizzie
Me ollaan oltu niin pitkään jo yhdessä, että vaikee erottaa mitkä asiat joita oon oppinu on tullu normaalin kehityksen ja elämänmuutosten myötä, ja mitkä selkeesti avokilta.

Lizzie vei sanat suustani.. En mää meinaan keksi mitään mitä oisin mieheltäni oppinut..

Nii ja oon samoilla linjoilla sen vessapaperin kanssa. ;)

Svenna

- Syömään tulisia ruokia.
- Hillitsemään itseni kun raivostuttaa.
- Suvaitsemaan muita ihmisiä (yhteisiä tuttuja) paremmin.
- Näkemään asioissa valoisatkin puolensa.
- Niistämään silleen ihanasti, (vaikea selittää).
- Sanontoja.
- Tykkäämään moottoriurheilusta
- Pelaamaan pelikoneita, niitä hedelmäpelejä ym.
- Lottoamaan ja kenoamaan
- Oppia tykkäämään monenlaisesta musiikista (oopperaa ja örinää tähän ei lasketa).
- Juomaan siideriä ja lonkkua ym silloin tällöin. (yleensä join aina vain olutta, nyt ei menisi koko ajan olut alas..)

Tässäpä näitä jotka nyt tulivat mieleen.

Lainaus:
musiikkimaku on tarttunut, oon myöskin oppinut nauttimaan siitä miltä musiikki kuulostaa hyvistä kaiuttimista Smile

Heh, ja tuokin vielä! Pitää tosiaan olla hyvät kaiuttimet, se kuulostaa paremmalta. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat