Miksi miehet ovat niin p*skoja?? - Parisuhteet

Jimmy KImmel
Unikko
Totta,mutta mielestäni ei ole reilua,että hän antaa minun odotuttaa itseään koko illan ja ei edes viitsi ilmoittaa, jos lähteekin esim.käymään kaverin kanssa jossain.Se saa vain yksinkertaisesti vereni kiehumaan :evil:

Juurikin tämmöisissä tilanteissa on mielestäni ihan ok soitella perään, että "mitäs h*lvettiä misteri oikein puuhailee?" Siis tosiaankin tiedustella, että missäs sitä mennään. Kyllähän se on kohteliasta ja ihan viisastakin menoistaan ilmoittaa, eipä ole suuri vaiva soittaa, kirjoittaa lappua pöydälle tai tekstata menemisistään.

Mutta jos on ilmoitettu menemisestä esim. kahville kaverille ja saapumisesta kotiin klo 20, niin silloin ei ole soveliasta/fiksua soittaa kello 19, että ketä siellä on, mitä teet, koska tuut jne...

Itse suosin tuota lapun kirjoittamista ja pöydälle jättämistä. Siihen on kiva lisätä päivän kuulumiset ja illan suunnitelmat rouvan takapuolen varalle sekä söpöjä pikku sydämiä... Toimii aika kivasti! :wink:

Sivut

Kommentit (17)

Unikko

Loistavaa saada myös miehinen näkökulma tähän asiaan :) ...........
Joo-o,kyttäämiseltä tämä käytökseni vähän vaikuttaa,mutta en tod.haluaisi että asia olisi näin.Haluaisin vain,että mies ilmoittelisi minulle menoistaan(edes joskus).Pointtina on se,että hän haluaisi tehdä näin,mutta kun ei niin ei.Musta on ainakin kiva/reilua soittaa hanille välillä"olen menossa sinne,sen ja sen kanssa"yms.....

Jimmy Kimmel kirjoitti: Se on ihan ok, että jos ei sovittuun aikaan saavu kotiin, niin sitten tarkastetaan, mutta muuten tuo tarkistelu tuntuu lähinnä kyttäämiseltä. Tämä pätee tosin tapauksiin, joissa siis menoista ja mahdollisista menojen kestoista on siis ilmoitettu.

Totta,mutta mielestäni ei ole reilua,että hän antaa minun odotuttaa itseään koko illan ja ei edes viitsi ilmoittaa, jos lähteekin esim.käymään kaverin kanssa jossain.Se saa vain yksinkertaisesti vereni kiehumaan :evil:

Jimmy KImmel
Unikko
Kyse on siis hänen menoistaan,joista hän ei (juuri)koskaan ilmoittele minulle mitään. Hänen käytöksensä pistää välillä tosi vihaiseksi :? .Se olen minä,joka aina soittaa missä hän on,mitä tekee ja kenen kanssa. Milloin hän tulee kotiin,jne.

Mua ärsyttää suunnattomasti, että jos menoista ilmoitetaan, niin sitten vielä aletaan soittelemaan perään, että missä oot/koska tuut/ ketä siellä on/ mitä teet/ joko tuut jne.... Se on oikeasti ärsyttävää. Se on ihan ok, että jos ei sovittuun aikaan saavu kotiin, niin sitten tarkastetaan, mutta muuten tuo tarkistelu tuntuu lähinnä kyttäämiseltä. Tämä pätee tosin tapauksiin, joissa siis menoista ja mahdollisista menojen kestoista on siis ilmoitettu.

SnowWhite

hmm.. on sitä muutaman kerran tapahtunut.. mutta ei nyt niin hirveästi. tuntuu vaan siltä että poikkis ei ees oo pahoillaan siitä ettei pääse tulemaan :S ainakaan sitä ei ilmaissut mitenkään..

Abigail
SnowWhite
onko mulla oikeesti syytä olla vihanen poikaystävälle ku se ei tulekkaa tutustumaan minun sukuun viikonloppuna vaikka niin lupasi?? tai kysyin jo viikkon sitten että pääseekö hän tulemaan ja silloin vastasi myöntävästi. tänään sitten laittoi viestiä että ei pääse kun hänellä on muuta menoa. suututtaa vaan niin pirusti kun odotin jo että hän on tulossa mutta ei sitten tulekkaan.

Onko hänellä tapana lupailla ja perua sitten viime hetkellä? Jos tuo on vain yksittäistapaus, niin minä en hirveää melua siitä nostaisi. On kuitenkin ymmärrettävää, että pahoitit mielesi ja voit sen poikaystävällekin ilmaista.

SnowWhite

ajattelin tähän liittää tällaisen kysymyksen ku en löytäny oikeen mitään hyvää keskustelua johon tän liittäisin.. mutta siis onko mulla oikeesti syytä olla vihanen poikaystävälle ku se ei tulekkaa tutustumaan minun sukuun viikonloppuna vaikka niin lupasi?? tai kysyin jo viikkon sitten että pääseekö hän tulemaan ja silloin vastasi myöntävästi. tänään sitten laittoi viestiä että ei pääse kun hänellä on muuta menoa. suututtaa vaan niin pirusti kun odotin jo että hän on tulossa mutta ei sitten tulekkaan.

shnaya

:shock: höh...
me olemme seurustelleet kihlattuni kanssa reilut 4 vuotta, ja tuntuu että eidän suhde vain paranee :-({|=
seksi on äärettömän tyydyttävää, ja kaikinpuolin meidän suhde on kunnossa.
nyt rakkaani ilmoitti että vie minut ulkomaille synttärilahjaksi, niin sanotulle lemmenlomalle.
joten ei ne kaikki miehet niin paskoja ole!

Unikko

Elikkäs,ollaan asuttu vasta vähän aikaa yhdessä ja mies ei ole halukas muuttamaan tapojaan. Kyse on siis hänen menoistaan,joista hän ei (juuri)koskaan ilmoittele minulle mitään. Hänen käytöksensä pistää välillä tosi vihaiseksi :? .Se olen minä,joka aina soittaa missä hän on,mitä tekee ja kenen kanssa. Milloin hän tulee kotiin,jne. Mielestäni,kun asutaan yhdessä ja hän on antanut minun odotuttaa itseään koko päivän,hän lähteekin kahville/kaljalle/katsomaan leffaa jonkun kaverin,olisi reilua ilmoittaa edes minulle asiasta.Vaikka esimerkiksi; että"et hei kulta,menen nyt sinne ja teen tätä",eikö teistäkin?Jokaista liikettä ei nyt tarvitse raportoida, mutta varsinkin iltaisin(jolloin siis odotan häntä kotiin)jos lähtee jonnekkin. Taas tiedossa yksinäinen ilta :cry: ...

Eikö miehet vain tajua sitä,vai onko mieheni poikkeus,joka välittää vain tasan itsestään?Ollaan puhuttu asiasta ennenkin ja hän on luvannut muuttaa tapansa,mutta tuloksia ei vain näy ja mua alkaa oikeesti kyrsii nää odottamiset ja yksinäiset illat.Ei kivaa.Miten siis saan asian hänen kaaliinsa?Toi ukko osaa olla sellanen toope,että voi huh...kokemuksia/mielipiteitä/kommentteja haluaisin nyt teiltä girls!

PäivänSäde

eeeh heh ei, kaikki miehet oo paskoja :D Reilua todellaki ois kertoa sulle menoistaan jos kerta yhdessä asutte, mun mielestä ainaki. Mä en kattelis semmosta kovinkaan monesti. Kuinka paljon vietätte muuten aikaa yhdessä?
Jos se ei mene sen kaaleen niin sit otat kamppeet ja lähdet (ensin tietenki "uhkailet" sillä lähdöllä, ja katsot toimiiko) jos ei muu auta niin se on siinä sitten. Koska toi mun mielestä kuulostaa siltä ettei hää kunnioita sua kovinkaan paljoo. Voin tietenki olla väärässäkin. Mutta koitahan saada asia järjestymään. Tseppiä :)

DemonOfTheDay

musta pahinta mitä suhteessa voi tehä on "uhkailla" lähtemisellä...siitä tulee niin helposti tapa,jos huomaa että se toimii :roll: pitää olla sit kans TOSISSAAN sen lähtemisen kans eikä vaan uhkailla ja sit jäädä pyöritteleen peukkuja...

höpsö

Juu ei kannata kyllä tommosta kattella! Ymmärrän että menee hermot ja toi on todella epäreilua sua kohtaan! Auttaiskohan semmonen jos saisit miehes välillä huolestuun sun menoista..Eli siis jos seuraavan kerran kun mies jättää sut yksin kotiin nii lähtisit itsekin jonnekin, etkä kyselisi niin paljon miehesi perään vaan antaisit olla rauhassa..ehkä hän voisi herätä kun alkaa miettimään että missäköhän sinä painelet kun et ole kotona ja tilanne voisi kääntyä toisin päin että mies alkaa kyselemään sinun perääsi :wink: Pitääköhän miehesi seuraasi itsestäänselvänä?! Jos asia on näin, olisi oikein jos tekisit hänelle selväksi että vaadit myös kunnioitusta, etkä kestä paskaa käytöstä!

Unikko

Kiitos vastauksistanne!Sain ajattelemisen aihetta,mutta lähdöllä en ala uhkailemaan(jos en sitä kerran tarkoita).Mies väittää,että itsestäänselvyys en ole,mutta hän aina odottaa töistä kotiin tullessaan,että ruoka olisi pöydässä :shock: ,enhän minä aina jaksa/kerkiä ruokaa juuri hänelle tekemään.Tästä on käyty monet keskustelut,mutta mies tule sellaisesta suvusta,jossa naiset ovat pitäneet kodista huolta ja miehet ovat menneet omia menojaan.Joka on siis mun mielestä tosi väärin.Ja minähän en kenellekkään äidiksi ala!Mies tulee kyllä huomaamaan sen...

Mutta siis,kai sitä täytyy kokeilla etten niin paljon hänen peräänsä soittelisi ja hän saisi ottaa minuun välillä yhteyttä.Itsekuria se vaatii..no can do.

PäivänSäde

Tarkootinkin että jos sen käytös ei muutu niin ei kenenkään tarvi tommosta kattella.. Mä ainakin lähtisin menee mut tietenki ilmottasin asiasta ensin että jos ei käytös muutu niin soon sit heippu! Mun ex-ukko oli kans semmosesta perheestä että naiset teki miehille kaikki valmiiks, ja tietenki oletti että myös mä teen niin..Ja joskus kun tulin 5 min ennen sitä koulusta tai töistä niin oli kauhee huuto et miks ei oo ruokaa tai miks en oo siivonnu tms. Otinpa jonku kerran turpaanikin sen takia.. Ja aina se s**tanan sama kysymys et miks en voi olla samanlainen ku sen äiti??!! voi kiesus mikä aijä, onneks tajusin lähtee :) Mutta se siitä sitten, meni jo vähän sivuun asiasta...Hyvvää Jussia, muistakaa nus...eiku tehä kaikkia taikoja ja semmosta!

Hawana

teepä miehelles kerran pari joku samantyylinen temppu. häippäise vaan johonkin ja odota, että hän joutuu soittelemaan perään, jollon olet ihan vaan että "mähän tulin tänne Minnalle kahville, en tajunnut ilmoittaa.." eiköhän mies siinä pikkuhiljaa ala huomaamaan, miten kurjaa tuollainen käytös on :wink:

itse ainakin varmaan kokeilisin.

SooZ

Mulle exä kerran teki tuon tempun että ei ilmoittanut koko päivänä missä oli ja kun ei yölläkään kuulut huolestuin. juomassahan se oli. Vetäisin pahasti herneet nenään.
Ei tosiaan joka menemistä tarvitse raportoida tai jos päivällä jonnekin menee, mutta pidemmät reissut, iltaiset menot ym (jos siis asutaan yhdessä) kuuluisi ilmoittaa. Tai ainakin itsellä se periaate että ilmoitan jos jossain olen tai menen ja tulen myöhään. Ei tarvitse toisen miettiä missä olen.

Jos ei sanomisella usko niin tee itse samoin. Ja jatka tekemistä ennenkuin ukko tajuaa mitä tekee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat