Seurusteleminen ja bi-seksuaalisuus... - Parisuhteet

sopuli
pikku-kata
Jos paljastuis et mun ukko olis pettäny mua miehen kans, niin mä nauraisin ihteni varmaan hengiltä :lol: Taitais joku muu tuntea olonsa tuossa tapauksessa loukatuksi :lol:

Niin minäkin... Mulla ei todellakaan ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta omaa mörökölliä kun miettii miehen kanssa peuhaamassa, niin.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Sivut

Kommentit (49)

pikku-kata

Jos paljastuis et mun ukko olis pettäny mua miehen kans, niin mä nauraisin ihteni varmaan hengiltä :lol: Taitais joku muu tuntea olonsa tuossa tapauksessa loukatuksi :lol:

Tonde

Tuolla suuntautumisenne-topicissa pisti silmään, että täällä on aika paljon bi-seksuaaleja. Mä kävin miettimään, että entä sitten, kun seurustelee. Esmes te, joilla on miehet, tietääkö ne tein suuntautumisesta? Kuinka suhtautuvat? Ovatko yhtä mustasukkaisia (jos ovat) sekä miehistä, että naisista? Onko esmes naisen kanssa pussailu sama kuin miehen tein kumppanin mielestä? Entä onko jonkun mies bi? Mites sitten?
Olenpa mä utelias :)

Lizzie

Musta olis kamalaa, jos heterosuhteessa elävä bi hommailisi samaan aikaan sitten homosuhteessa :shock: Pettämistä sekin, eihän sillä sukupuolella luulis olevan väliä. Ihmisten kanssa sitä ensisijaisesti ollaan, ei seksuaalista suuntautumista edustavien henkilöiden kanssa.

Tonde

No juuri tota mäkin ajattelen, mut ku välillä tuntuu, et miehet ei hirveen vakavasti ota sitä, et on bi. Tulee vaan kommenttia siitä, et miten pääsee sitten sänkyyn kahden naisen kanssa samaan aikaan jne.

Amalia

Mä oon nähnyt jonkun dokumentin, jossa käsiteltiin just pettämisen rajaa bi-suhteissa. Siellä pari tyyppiä oli ihan avoimesti sitä mieltä, että kyllä vastakkaista sukupuolta olevaa kumppaniaan saa pettää samaa sukupuolta olevan kanssa, koska sukupuoli tekee asiasta ihan erin. Aika käsittämätöntä että joku voi ajatella noin, pettämistähän se on vaikka puuhailis pienen ponin kanssa :roll:

Hawana

kyllä mä ymmärrän täysin, ettei pettäminen tunnu samalta, mikäli kumppani tekee sen samaa sukupuolta edustavan henkilön kanssa. toki, pettämistä sekin ja tuntuisi varmasti pahalta. silti ei läheskään niin pahalta.
itse antaisin helposti anteeksi tuollaisen hairahduksen ainakin kerran.

"tavallista" pettämistä taas tuskin kykenisin anteeksi antamaan, ikinä.

Teresa_
Hawana
kyllä mä ymmärrän täysin, ettei pettäminen tunnu samalta, mikäli kumppani tekee sen samaa sukupuolta edustavan henkilön kanssa. toki, pettämistä sekin ja tuntuisi varmasti pahalta. silti ei läheskään niin pahalta.
itse antaisin helposti anteeksi tuollaisen hairahduksen ainakin kerran.

"tavallista" pettämistä taas tuskin kykenisin anteeksi antamaan, ikinä.

Samaa mieltä. Tosin olis siinäkin sulattelemista jos tietäisi että mies on hommaillu toisen mihen kans :roll: Mutta kyllä, se ei tuntuisi todellakaan samalta jos olisi pettänyt "normaalisti".

Jzzu
Tonde
Esmes te, joilla on miehet, tietääkö ne tein suuntautumisesta? Kuinka suhtautuvat? Ovatko yhtä mustasukkaisia (jos ovat) sekä miehistä, että naisista? Onko esmes naisen kanssa pussailu sama kuin miehen tein kumppanin mielestä?

Kyllä olen kultaa infonnut suuntautumisestani.
En oikein tiedä sitten että mahtaako kovinkaan vakavissaan ottaa tuota, ei se ainakaan naista koe samalla lailla uhkana kuin miestä.
On siis mustasukkainen vain miesten takia, tyttökavereita saan vaikka suudella eikä se ole moksiskaan.

Miusta tosi hölmöä oikeesti tollanen sillä mulle se sukupuoli on toisarvoinen asia ihmisessä, en mie siihen sukupuoleen rakastu vaan siihen ihmiseen. :roll:

Pettäminen on pettämistä tapahtuu se sitten omaa tai vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

taizu

Minustakin pettäminen on aivan yhtälailla pettämistä sukupuolesta riippumatta- ehkä kuitenkin tuosta pettämisestä "tokenee" eri tavalla kuin siitä, että tietää kullan olleen toisen naisen kanssa kuin että hän oli miehen kanssa ja mieheksi minen naisena pääse muuttumaan.

En antaisi anteeksi pettämistä, oli se sitten tehty miehen tai naisen kanssa.
itse eksääni petin ja lopetin itse suhteen eli tiedän hiukan omakohtaiselta kantilta jo, miten reagoisin pettämiseen.

figaro
Tonde
Tuolla suuntautumisenne-topicissa pisti silmään, että täällä on aika paljon bi-seksuaaleja. Mä kävin miettimään, että entä sitten, kun seurustelee. Esmes te, joilla on miehet, tietääkö ne tein suuntautumisesta? Kuinka suhtautuvat? Ovatko yhtä mustasukkaisia (jos ovat) sekä miehistä, että naisista? Onko esmes naisen kanssa pussailu sama kuin miehen tein kumppanin mielestä? Entä onko jonkun mies bi? Mites sitten?
Olenpa mä utelias :)

Meillä tietää minun suuntautumisestani ja jotkut huppelisuutelot naisten kanssa menee läpi sormien.

Ollaan siis sujut asian kanssa :) (Tosin mies ei ole lämmennyt toisesta naisesta puhuttaessa.. ehkä sitten vanhana ja raihnaisena toinen mummo messiin :lol: )

Tonde
Jzzu
Miusta tosi hölmöä oikeesti tollanen sillä mulle se sukupuoli on toisarvoinen asia ihmisessä, en mie siihen sukupuoleen rakastu vaan siihen ihmiseen. :roll:

Pettäminen on pettämistä tapahtuu se sitten omaa tai vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Tota mäki oon äimänny. Ei mulle olis yhtään sen helpompaa sulattaa sitä, jos mun mies kävis bylsimässä toista miestä naisen sijaan...

sopuli

Mä en tiedä miksi, mut ei mustakaan niin paha olis, jos mies pettäs miehen kanssa :D Kuulostaa kyl vähä huvittavalta, kun puhuu tosta mun mörököllistä ;) Jos se haluais, niin varmaan sanoisin et saa harrastaa seksiä toisen miehen kanssa. en tiedä, jotenkins e ei vaan tuntuis pahalta.

Mieskin on sanonut, että mikäli haluaisin niin saisin kyllä harrastaa seksiä naisen kanssa... No, itseäni ei ajatus kyllä kiehdo, mutta lupa siis olis ;)

Maruchka
sopuli
Mä en tiedä miksi, mut ei mustakaan niin paha olis, jos mies pettäs miehen kanssa :D

Sama juttu. En oikein osaa selittää, mutta se ei jotenkaan loukkaisi niin paljoa minun identiteettiäni ja "naiseuttani".
Enhän sitä toki anteeksi antaisi, suhde olisi ohitse ilmanmuuta.

taki
figaro
(Tosin mies ei ole lämmennyt toisesta naisesta puhuttaessa.. ehkä sitten vanhana ja raihnaisena toinen mummo messiin :lol: )

:lol: :lol: :lol:

Lalita

Mieheni innostui kuullessaan kokemusistani toisen naisen kanssa vaikka onkin mustasukkainen miespuolisten exieni suhteen. En tietenkään pettäisi miestäni kummankaan sukupuolen kanssa. Elämänkumppanini olisi voinut olla nainen, mutta kohdalle osui juuri oikea mies. Ajatus miehestäni toisen miehen kanssa ei ole mitenkään vastenmielinen, kunhan vaan saisin katsoa :wink: .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat