mies teki paljastuksia - Parisuhteet

*Sandy*
sopuli

Silläkin on vaan väliä, miten asiat sanoo... Toisellehan voi sanoa ihan nätisti asiasta ja lähteä yhdessä lenkille, sekä kevyemmälle ruokavaliolle. Ja kannustaa!

Todellakin! Mulle kultu sanoi silleen varovasti, ja lupas kannustaa kaikessa. Ruokavalioo me ollaan muutettu jo aiemmin.. Mutta oli se silti aika ikävää kuulla :cry: Kauheasti kultu siinä sanoi että kyllä hän minua rakastaa valtavasti eikä halua erota jne. Ja seuraavana päivänä toi ruusuja. Nyt vaan tuntuu tosi omituiselta toi tapahtuma, meillä meinaan menee paremmin nyt kuin koskaan aiemmin!

Sivut

Kommentit (48)

pörri

Osaako kukaan auttaa?
Eli mieheni on yhtäkkiä saanut kauhean tunnustusten puuskan.
Ensin hän kertoi minulle että mun pitäis laihtua, koska en enää kiihota häntä, ollaan kuitenkin oltu jo kaks vuotta yhdessä. Sitten hän kertoi että joku eks on parempi sängyssä kun minä ja muutenkin ettei pidä mun ulkomuodosta. Samaan aikaan kuitenkin hän vannoo ja vakuuttaa että rakastaa mua eikä ikinä vois jättää eikä pettää...
Onko kellään samanlaisia kokemuksia, vai oonko ainut?

Sarah

Torkeää! :x Miten kukaan voi tuollaista tuolla tavalla sanoa kumppanilleen, jota rakastaa :shock: Oliko kyse jostain riidasta, joka pisti vihaksi vai laukoiko mies tuollaista ihan muuten vaan? :?

Lips_

No huhhu! :shock:
Mutta, hmm.. Jos miulle sanottaisiin noin, niin kyllä alkaisin miettiä, että mikä sille kumppanille on kaikkein tärkeintä. Sillä jos jotakuta rakastaa oikeasti, on sokea kaikelle, mikä liittyy kumppanin ulkonäköön. Ehkä kannattaisi puhua hänen kanssaan, ja selvittää, että mistä nuo tunnustukset oikein tulivat. Jah, onkos tämä kumppanisi itsekään täydellinen? Ei kukaan voi tulla toiselle sanomaan, että laihdu sä olet läski, et kiihota mua enää. :shock: :shock: :shock:

Ja mitä seksiin tulee, ei varmasti kaikki ole kotona, jos sanoo, että mun exä oli parempi sängyssä kuin sä. :roll: Ei pahalla....

SunLion

voi elämä :?

Tosi kurjaa käytöstä mieheltäsi. Vaikka nyt ulkonäöstä huomattaisi, on alhaista mennä vertaileen eksää sängyssä. Grrr... :evil:

Mitä sinä tunnet häntä kohtaan? Oletko varma hänen tunteistaan?

Keskustelkaa siitä mitä voisit tehdä toisin seksin suhteen ja mikä ulkonäössäsi häntä häiritsee.

marabou

Voi.. voi.. en kyllä haluais olla samanlaisessa tilanteessa. Itse olen kans sitä mieltä, että puhuisit hänen kanssaan asiasta, toi on jo niin törkeää, että minä olisin nostanu jo kauheen riidan! Tsemppiä!

Miffy
Lips_
Sillä jos jotakuta rakastaa oikeasti, on sokea kaikelle, mikä liittyy kumppanin ulkonäköön.
.

Eh, ei kai se ihan noinkaan nyt oo ;)

Mutta joo. Mä en varmaan haluaisi enää olla tuollaisia puhuvan miehen kanssa. Vaikuttaa vähän lapselliselta.

Lania
SunLion
Keskustelkaa siitä mitä voisit tehdä toisin seksin suhteen

Hmm, jos mulle sanottais että eks oli sua parempi, niin ei kyllä oikeestaan kiinnostais alkaa opetteleen jotain samoja temppuja mitä se osas. Paitsi jos tolla tarkotettiin jotain ihan muita juttuja, mutta tuskin se seksin huonous/hyvyys vaan siitä tytöstä kuitenkaan riippuu.

Hawana

voi itku mikä mies :shock:

tai siis, rehellisyys maan perii, mutta kyllä valkoisetkin valheet välillä on ihan aiheellisia suhteessa, ja jotain voi jättää sanomattakin...

olen sitä mieltä, että niinkin voi käydä, että suhteen edetessä toinen ei enää kiihotakkaan vaikka silti toista rakastaisi. vaikea sanoa, miten siihen pitäisi suhtautua kummankaan, tulisiko toiselle kertoa asiasta vai ei, yms... miehellekin varmasti kurja tilanne, ettei oma kulta enää kiihota, mutta väittäisin sen olevan sinulle vielä kovempi paikka. kyllä varmasti tosiaan itsetunto valahtaa aika alas. :?

SunLion
Lania
SunLion
Keskustelkaa siitä mitä voisit tehdä toisin seksin suhteen

Hmm, jos mulle sanottais että eks oli sua parempi, niin ei kyllä oikeestaan kiinnostais alkaa opetteleen jotain samoja temppuja mitä se osas. Paitsi jos tolla tarkotettiin jotain ihan muita juttuja, mutta tuskin se seksin huonous/hyvyys vaan siitä tytöstä kuitenkaan riippuu.

Joo, mutta vaikutti siltä että kirjoittaja on yllättynyt/pettynyt eikä niinkään ehkä raivoissaan ja aikeissa dumpata suoraan miehensä.

Nakkis

Jumankekka jos oma ukko alkais laukomaan tommosia "totuuksia", niin alkais kaulin heilua aikasta tehokkaasti.
KUKAAN muu ei arvioi minun ulkonäköä negatiivisella tavalla kuin minä itse ja sänky asioista joko keskustellaan ja koitetaan parantaa yhdessä, eikä latisteta toista maanrakoon :evil:

kaiva tyttö se kaulin esiin ja päästä irti sisäinen Justiina :wink:

figaro
pörri
Osaako kukaan auttaa?
Eli mieheni on yhtäkkiä saanut kauhean tunnustusten puuskan.
Ensin hän kertoi minulle että mun pitäis laihtua, koska en enää kiihota häntä, ollaan kuitenkin oltu jo kaks vuotta yhdessä. Sitten hän kertoi että joku eks on parempi sängyssä kun minä ja muutenkin ettei pidä mun ulkomuodosta. Samaan aikaan kuitenkin hän vannoo ja vakuuttaa että rakastaa mua eikä ikinä vois jättää eikä pettää...
Onko kellään samanlaisia kokemuksia, vai oonko ainut?

Jumaliste, mikä idiootti! Hienovaraisuudesta ole tietoakaan :x Mieshän on täysin ajattelematon..

Ei varmasti itsekään pitäisi, jos hänen ulkoista olemustaan alkaisit arvostelemaan ja määrittelisit minkänäköinen ja mallinen hän saa olla - eikä tietenkään iän myötä saa tulla rypyn ryppyä tai sitä kolmekymppisenä useimmille ilmaantuvaa vatsaa. Ai juu! Ja karvoja ei saa kasvaa muualle kuin leukaan ja muniin. Mielellään nekin koko ajan sileinä! Ai niin joo.. Ex tykkäsi tunkea itselleen parrun pyllyyn, se oli tosi upeata, miten hän antautui nautintojen vietäväksi näin! Sinä et kyllä vedä vertoja missään muotoa edellisille miehilleni..

Grrrrrrh! Mitähän seuraavaksi putkiaivot saavat aikaan?! Edelle kirjoittamani teksti on siis esimerkkeineen hölynpölyä, mutta asiat voisivat olla vastaavasti toisin perin..

Mietipä mitä sinä haluat suhteelta? Tahdotko, että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet? Ja toisaalta.. entä jos yksi kaunis päivä lapsia yritätte saada ja raskaana ollessa niitä kiloja on vähän enemmän - saattaa muutama jäädä vyötärölle roikkumaankin.. :roll:

Vähän vaikuttaa siltä, että poikaystäväsi on "rakastunut" sinussa ulkoisiin asioihin eikä sinuun itseesi.

miima

tuossa vaiheessa kyllä jo sappi kiehuisi, ei sillä oo mitään oikeutta sanoa sua läskiksi.

Oma kulta tosin on sanonu mulle, et syöhän kunnolla ja sanonu ettei halua et musta tulee lihava, koska hänen mielestään se viittaa siihen, että on huono itsekuri, ja tän vielä ymmärrän, koska en ole lihava, eikä minusta tule lihavaa, joten ihan asiallisesti vaan sanoo, et voisit alka aliikkuun, et kiihottaisit mua myös vastaisuudessakin :)

Mutta tuollain jos se asian ilmaisis ku sun ukkos, nii kyllä todellakin Suuttuisin!
ei kellään oo oikeutta alkaa ketää haukkuun tuollai, eihän tuo kenenkää itsetuntoo voi kohottaa. Mitähä ukkos sanos jos sä sanosit sille
"Sulla ei kyll oo yhtää lihasta, kävisit salilla, et kiihota mua yhtää."

Sanoppa ja kokeile tajuaako se mitään..;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat