Television rooli parisuhteessa - Parisuhteet

Cara-

Ei se ole päällä silloin kun sitä ei katsota. Nyt kullan intin aikana ei olla katottu telkkaria oikeestaan ollenkaan, ennen inttiä se oli semmosta yhteistä tekemistä koulun/töiden jälkeen kun teki vaan mieli köllötellä toisen kainalossa. Toisaalta yhtä hyvin saatettiin kuunnella musiikkia. :)

Sivut

Kommentit (24)

Shandy

Mää katon aika paljon telkkaria (tosin en näin kesällä), mies kattoo yleensä vaan uutiset ja urheilut..

Mulla saattaa olla tv päällä koko illan jos oon yksin, vaikken sitä kattoiskaan.. mut sit jos mies on käymässä niin harvoin se on "turhaan" päällä, kyllä sitä sillon aina joku kattelee.

Eipä tuo telkkarin kattelu mitään ongelmia oo aiheuttanut. Mitä nyt joskus on vänkäystä siitä, saanko mä kattoo sunnuntai-iltapäivisin nelosen saippuasarjoja vai mies formuloita ;) Sama on nyt jalkapallon kanssa ja talvisin jääkiekon. :P Ei se telkkari kuitenkaan kummallakaan etusijalle elämässä mee, jos keksitään yhessä jotain tekemistä niin ei haittaa vaiks jäis losti tai formulakisat väliin.

SunLion

Mun kulta kattelee telkkua koko päivän...tai ei se kato sitä tietty siinä telkun edessä, mutta melkein koko illan se on aina siinä taustalla.
Itse katon vaan tietyt ohjelmat.

Jimmy KImmel

Mua telkkari ainakin rentouttaa, ei sillä ettäkö stressistä kärsisin, mutta töllö tosiaankin antaa autuaan olon. :D Onneksi oma beibi tykkää myöskin töllöstä ja yhdessä sylikkäin käpertyen tuo jumalainen huvi muuttuu entistäkin paremmaksi (puhun tosiaankin telkusta enkä seksistä :wink: ).

Töllö on 24/7 päällä kotona, paitsi silloin kun keskityn lukemiseen, sekstailuun tai duunin tekoon. Monesti töllö on päällä, mutta äänet poissa. Se on jotenkin tuttu ja turvallinen kumppani, jota voi aina välillä vilkaista ja sitten taas jatkaa "tärkeitä puuhasteluita".

Lisäksi rouvan kanssa omistetaan pari telkkaria, vaikka ei iso kämppä olekkaan. Voi molemmat sitten katsoa omaa hömppäänsä toista häiritsemättä, eikä tarvi kanavista "riidellä". Tuossa kahdessa telkkarissa on myöskin se juju, että toinen on olkkarissa ja toinen makkarissa. Olohuoneessa katsotaan pääsääntöisesti päivän hömpät, mutta makuuhuoneessa on nukkumaan mennessä vielä mukavaa katsella töllöä. Käytännön syistä siis pari telkkaria ja lupamaksuja nolla. :lol:

Miffy
MiuMiu*
se on koko ajan päällä, vaikkei sieltä edes tulis mitään, eli se toimii aikaslailla myös taustaäänenä.

Tätä mä en ymmärrä :D Musta on ihanaa olla kotona hiljaa päivän melujen jälkeen eikä kuunnella TV:n psykedeliaa :D

Piksu86

Me ei vielä asuta yhdessä mutta ollaan kumman vanhemmilla tahansa niin ei kauheasti tv:tä katsella. Mielummin suostuttelen hänet vaikka ulos kävelylle tai puuhailemaan jotain. Iltaisin kyllä aina joskus jos tulee joku hyvä sarja tai elokuva. Meillä on vaan täysin eri leffamaku niin yleensä nukun vaan vieressä :lol: Muttei todellakaan riitoja aiheuta tv. Ilmankin pärjäisi.

MiuMiu*

Meillä minä katson miestä enemmän tv:tä ja se on koko ajan päällä, vaikkei sieltä edes tulis mitään, eli se toimii aikaslailla myös taustaäänenä.
Tv:n suhteen meillä ei ole mitään ongelmia, mutta toista se on joskus tietsikan kanssa...

PinkPanther

Myö ei katella kovinkaan paljoo telkkaria... joskus leffoja katellaan yhessä, silloinkin yhdessä käpertyneenä sohvalle, yhteistä leffailtaa viettäen. Ja aamukahvit aamu-uutisia katsoen tänään juotiin.. :) Harvoin eri aikaan katsomme telkkaria.

Neppis_

Aika harvoin päällä. Sillon jos ei mitään muuta tekemistä ole, töllö aukastaa ja katotaan mitä sattuu.
Ensinnäkin tarjonta on bullshittiä (uusintaa uusinnan perään...), maksut pilvissä .. ja tulee laiskaks (tai ainakin mie :roll: )
..Tulee sitä silloin tällöin "omaa sarjaa" seurattua.
Sekin menee yömyöhälle kun niiden esitysaika on.

Paljoin keksitään tehtävää kotona ja kodin ulkopuolella, jolloin aikaa ei sit jää ruudun tuijotteluun.

..tänkin "menetelmän" opin mieheni kautta. Porukoilla kun viel asustelin tuli paljon kateltuu. No hyvä ettei enää.. :)

mirilya

Minun mieheni osti omalle kämpillensä töllön, että viihtyisin siellä paremmin kun hän on tietokoneella (tietokoneet prkl). Mutta joo, katsomme paljon yhdessä myös leffoja ja joitain sarjoja, mutta siihen se sitten jääkin. Tietokone se ongelman ydin on -_-. TVtä ei muuten siellä olisi, jos ei olisi minuakaan :P

hilppa

Helkkari sentään! Voi ku meilläkin ois tuollain! :D Välillä tuntuu että tekis mieli hakee pesismaila ja vetää telkkaria päin! Sillä, mitä telkusta tulee eio mitää väliä kun sillä on stressi töistä.. se vaan ei saa unta ku stressaa töistä ja kattoo sit mielummi telkkua ku miettii töitä sängyssä.. välillä se ketuttaa ku tuntuu et mäkö en saa sitä unohtaan töitä, mut ymmärrän kyllä et se haluu rauhassa miettiä niitä.. onneks tää eio kokoaikaista, mut nyt on taas sellanen 'kausi' meneillään..ja ne on ne arki-illat jolloin stressataan.. mutta sillon ku se on stressaantunut, katsoo telkkua/lukee kirjaa, ni mun on ihan turha mennä kiehnäämään viereen, saan aikaan vaan pahan olon itselle ja kullalle.. joten pitää kärsivällisesti odotella et kulta tulee hakemaan sitä läheisyyttä. :roll: en minäkään stressaantuneena kyllä kaipaa mitään muuta ku oman rauhan..
Muulloin minusta on ihana makoilla kullan vieressä sohvalla, mutta nukahdan siihen aika äkkiä.. :roll:

Mariposa

Minkälainen suhde teidän parisuhteessanne on televisioon?

Onko se aina päällä ja aiheuttaako se mitään ongelmia?

Meillä televisio tuntuu olevan päällä joka hetki kun mies on kotona. Itse olen taas tottunut siihen, että laitan television päälle, jos sieltä tulee joku ohjelma, jonka olen ajatellut katsoa, ja sitten laitan sen kiinni. Nyt asiassa on vähitellen saavutettu jonkinlainen kompromissi, mutta helppoa ei ole ollut kummallekaan.

jessi

On se melkein aina päällä. Ainut ongelma on ollut sängyssä ollessamme, kun se häiritsee joskus keskittymistä..:D Pitäis sulkee se ku alkaa hommiin..

*Sandy*

Mulla oli ennen niin, että telkku oli aina päällä, vaikka en juurikaan kattonu mitään. Siitä tuli jotenki kiva taustahölinä :D
Nykyään avaan telkun silloin kun sieltä tulee joku tietty ohjelma minkä haluan nähdä. Kultulla sama juttu. Me ei seirata yhdessä kuin ihan paria sarjaa, mä katson sen lisäksi vielä yksinäni paria sarjaa. Mutta mun telkun katselu on vähentynyt huomattavasti kun muutettiin yhteen!

SooZ

ömm nyt yksin kun asun niin telkku on harvoin päällä. Exän kanssa yhdessä kun asuttiin niin telkku oli lähes aina päällä mutta harvemmin sitä katsottiin. Eipä se ikinä mitään harmia aiheuttanut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat