Mitä mies tarkoittaa kun.. - Parisuhteet

Tigerheart

Näin on käynyt ennenkin, mutta silloin eri miehen kanssa. Ja silloin äijällä oli mukanaan oikein valokuva. Ja siinä oli entinen tyttöystävä. Äijä näytti sitä kuvaa alle puoli tuntia seksin jälkeen.

:shock: Aika outoa minusta.

Kommentit (14)

K

Mitä mies tarkoittaa kun hän melko lyhyen tuttavuuden jälkeen näyttää kuvia kännykästään ja esittelee kuvissa olevat naiset ystävikseen?

Siis kun tämä tapahtuu ihan 'tuosta vain'. Emme keskustelleet kavereistamme tms. Onko tämä nyt jotain "yritän saada hänet mustasukkaiseksi" -shittiä, vai pitääkö hän heitä vain niin tärkeinä henkilöinä että ajatteli tarpeelliseksi että tiedän heidän olevan hänen kavereitansa...?

Näin on käynyt ennenkin, mutta silloin eri miehen kanssa. Ja silloin äijällä oli mukanaan oikein valokuva. Ja siinä oli entinen tyttöystävä. Äijä näytti sitä kuvaa alle puoli tuntia seksin jälkeen.

Miehet on kummallisia

Pitäisikö munkin alkaa selitellä, että "juu, ja tässä on Tuomas, joka on mun tosi tosi läheinen ystävä.. ja tämä tässä on Jarkko, sen kanssa mulla oli joskus jotain juttua...kyllä me Jarkon kanssa viä soitellaanki silloin tällöin.." (Vinkvink, kyllä mulla vientiä on..)

Huoh

Tonde
K

Kuulostaa lähinnä joltain hullulta perverssiltä :lol: Tai huonolta vitsiltä...

Pulu

Ööö mun mielestä kyllä ylireagoit. Jos ne on oikeasti hänen ystäviään, ainakin mulle ystävät on tärkeitä, ja hän haluaa jakaa ystävät sun kanssa. Kyllä munkin mies kertoi mulle heti kavereistaan ja ystävistään yms. Keskustele asiasta miehen kanssa jos se sinua vaivaa.

tiikeli
Tonde
K

Kuulostaa lähinnä joltain hullulta perverssiltä :lol: Tai huonolta vitsiltä...

Niin, siis, ei tossa välttämättä muuten mitään, mutta seksin jälkeen? :x Joko tosi ajattelematonta tai sit ei todellakaan ollut päässyt exästään yli. :evil:

Mut voi olla että tän uuden miehen kans ton takia vähän ylireagoit... kyllä mäkin saattaisin näyttää kavereistani kuvia ihan muuten vaan, ja on miehiä joilla on oikeasti enemmän naispuolisia kavereita. Tosin tiedä sitten onko se hyvä asia jne. :roll:

Ja mies saattaa vaikka kattoo miten sä reagoit johonkin tollaseen... jos sillä on vaikka ollut exä joka ei oo antanut sen tavata kyseisiä kavereita?

Pulu

^Jos miehellä on paljon naispuolisia kavereita, niin mun mielestä ei auta kun opetella elämään asian kanssa. Miksi olisit mustasukkainen? Jos miehesi olisi halunnut seurustella heistä jonkun kanssa, niin hän olisi sen varmasti jo tehnyt.

Koita tutustua niihin tyttöihin, jos se vain onnistuu. Ehkä siellä on loistotyyppejäkin.

Alina

Ja jos tuo hieman kummallinen kuvien esittely häiritsee vieläkin, kannattaa kysyä häneltä ihan suoraan, että mitä tarkoitti koko jutulla? Vähän kummallinen paikka ilmoittaa naispuolisten ystävien määrä ja nimet. :D

egyptilaiset

kuulostaa siltä, et toi mies testas aiotko friikahtaa naispuoleisista kavereista, etenki jos sattuivat olemaan hyvän näkösiä tms. tollasta eksän kuvan esittelyä en oikein tajuu.

olematon

Mä voisin heittää tähän jatkeeks oman kysymykseni:
Mitä mies tarkoittaa, kun...
Sillon ku nähdään, pitää hyvänä ja pussailee ja halailee koko ajan. Sit ku ollaan omilla tahoillamme ei tyypistä välttämättä kuulu mitään. Toisaalta taas saattaa soitella huvikseen ilman mitään asiaa, ja jollei siihen pidä mitään yhteyttä, tulee jossain vaiheessa jonkin asteinen paniikkipuhelu että mitä sulle on tapahtunu mikset pidä yhteyttä yhyyy. Siis ollaan kavereita, mutta miks ihmeessä se haluu olla niin lähellä kun nähdään? Ei toivoakaan että sais istua yksin sohvalla vaikka se olis vaan puolikkaan hengen sohva, sinne se änkee pitämään sylissä/syliin. Enää en edes oo niin pihalla kun olin tossa muutama kuukausi sitten. En tajua. :-k Miten ei muka osaa kaverin rajaa vetää? Ja sit nää kaikki "oon aina tykänny susta" -jutut. Woot?

Tsein

^Kai sitä mies voi haluta pelkkää läheisyyttä siinä missä nainenkin. Ei mitään seurustelua, suhdetta, eikä muutakaan vakavaa, vaan ihan vaan lähekkäin olemista. Jos ei kaverisuhteen rajoista ole ollut mitään puhetta, niin mies voi yrittää venyttää niitä oman läheisyydentarpeensa mukaiseksi.

Vaihtoehtoisesti mies voi olla itsekin vähän hukassa fiilistensä kanssa. Ei se aina ole niin selkeää, että "tykkään tosta, pyydänpä sitä seurustelemaan kanssani".

olematon
Tsein
Ei se aina ole niin selkeää, että "tykkään tosta, pyydänpä sitä seurustelemaan kanssani".
Tämä on kylä niin totta kun vaan olla ja voi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat