Tekemistä tyttöystävän kanssa - Parisuhteet

Hawana

me usein vuokrattiin eksän kanssa leffoja. ei mennyt kun euro per nokka, ei siis mitenkään kamalasti. siihen kun vielä vähän karkkia päälle, niin kuluu pari tuntia mukavasti. :D

ja yhdessä saunominen on tosi kivaa! nyt kesällä voitte mennä vaikka rannalle.

yllätä tyttösi piknikillä :D

nää nyt ei mitään hyviä bilevinkkejä ole, enemmänkin tämmöistä rauhaisaa kahdenkeskeistä puuhaa. mut itse kyllä tykkäisin.

Kommentit (15)

figaro
Miekkonen
Näin tässä Ilosaarirockia (tai lottovoittoa) odotellessa....

Eikun vain miittaamaan ;) :lol:

Mutta joo.. Meillä samanlainen tilanne siinä mielessä, että minä mieluusti napotan mökissä ja mies juoksee kalassa tai jossain korvessa. Hänelle se yksikin vapaapäivä on liikaa kotona.

Useimmiten, jos ei yhteinen sävel löydy, mies lähtee kalaan ja minä teen omiani. Parempi niin kuin riidellä turhaan asiasta, jossa kumpikaan ei oikein osaa antaa periksi.

Shandy

Meillä kans tuota samaa, mä haluisin tehdä kaikkee etenkin viikonloppuisin (mutta myös viikolla töitten jälkeenkin olis kiva tehdä jotain), mut mies viihtyis vkl:t loistavasti telkkarin vieressä, varsinkin nyt kun tulee tota jalkapalloo :roll:

Mulle kelpais tekemiseks ihan pienetkin jutut, esim. pyöräretki jonain sunnuntaina taikka että käytäis terassilla parilla, joskus ulkona syömässä, lähettäis baariin tai festareille, mentäis mökille ja otettais kavereita mukaan ja grillattais ja saunottais... Oikeesti ihan mitä vaan, ja parasta on jos näin kesäaikaan saa olla ulkona.

Miekkoselle sanoisin, että käskepä sen tyttöskin joskus ehottaa jotain tekemistä ;) Eihän se mikään miehen velvollisuus oo naistaan viihdyttää, voihan sitä yhdessäkin keksiä tekemistä mikä kelpais molemmille. Nii ja jos täytyy lähtee pois siitä kaupungista missä asutte, eikä oo rahaa maksaa hotelleja tms, niin lähtekää telttaileen! Taikka hyödyntäkää sukulaisia/kavereita/tuttuja, ja majoittukaa niitten luona ;)

Miekkonen

Vau, kiitos siulle vastauksestasi :) Piristi kummasti. Ai, naiset osaa olla hankalia joskus? Enpäs ole huomannutkaan ;)

Itsellä on ainakin ollut mielessä tuo muutama olut + ranta...pitänee ehdotella ja toivoa parasta :)

DemonOfTheDay

no kerrot tytölle miltä susta tuntuu et olet miettiny tätä ja iskette aivonne yhteen ja keksitte jotain kivaa hommaa..Tuskin se sun homma yksinään on alkaa teitä viihdyttään jos tytöllä on ainoastaan ongelma. Joko yhdessä tai sitten ei ollenkaan sanon mä..mutta tietenkin voi tehdä yllätyksiä tai jos jotain kivaa tulee joskus mieleen niin ehdottaa!

meidän perheessä hieman sama ongelma. Minä aina haluisin tehdä kaikkee muttei keksi ja jos keksii niin sitten se ei ehkä kelpaa tai ole rahaa tmv. Naiset osaa olla hankalia joskus :lol: Mulle tosin kelpais joskus ihan vaan pitempi kävely, piknik, käydä terassilla juomassa yhdet tai vuokrata leffa tmv...Tai järkätä grillibileet nyyttärimeiningillä..

Kuules jos tyttö haluaa mennä festareille tai baariin niin sen ei pitäis olla sun ongelma, antaa hänen mennä jos on rahaa mistä laittaa. Muutenkin ärsyttää kyllä tollanen molemminpuolinen kitinä suhteessa ja sit asialle ei tehdä mitään (siis EN puhu nyt TEISTÄ vaan ihan yleisesti ja omallakin kohdalla :) )

Nyt on kesä, menkää rannalle, ostakaa olutta ja jotain ruokaa ja nauttikaa, uikaa ja olkaa..ei se oo sen vaikeempaa! :wink:

Miekkonen

Moikkelis vain!

Yritin taas haku-toimintoa käyttää, muttei oikein lykästänyt, joten:
Tuli taas tässä kerran ongelmaksi 'tekemättömyys'. Tyttöystäväni ei ole kovin kotona istuvaa -tyyppiä (minä hieman olen) ja tahtoisi, että meillä olisi koko ajan jotain tekemistä.

Ongelmaksi tässä muodostuu se, että olemme kumpikin opiskelijoita, eikä rahaa siten ole kovin paljoa käytettävissä (kun ei kesätöitäkään oikein ole...) ja tyttöni ei tahtoisi edes viihtyä tässä kaupungissa vaan tahtoisi ainoastaan jonnekin 'pois'. Hänellä sentään on kesäaikaan kavereita, toisin kuin minulla.

Mitä tässä nyt oikein tekisi? Nytkin pitäisi jotain tekemistä keksiä, mutta ei...pää vain lyö tyhjää, pitäisikö tässä lähteä liftaamaan jonnekin Lappiin? :P

Näin tässä Ilosaarirockia (tai lottovoittoa) odotellessa....

Daisy

Me ollaan mun poikaystävän kanssa kovin tekeväistä ja meneväistä sorttia. Kyllä sitä varsinkin kesällä tulee aika usein jotain keksittyä. :) Ja opiskelijoinahan teillä on pieni etu siinä, että monet jutut maksavat teille vähemmän kuin muille!

- Kesällä kaupunki on lähes päivittäin täynnä kaikenlaista toimintaa. Kannattaa seurailla myös lehtiä ja katsastaa kaikki ilmaiskeikat sun muut esiintymiset ja lähteä katsomaan.
- Museoihin pääsee opiskelija-alennuksella melko huokeasti. Samoin teatteri on melko edullista.
- Kesäpäivänä on kiva ostaa jotain pientä evästä ja lähteä puistoon/rannalle.
- Läheiselle lammelle on hauska mennä syöttämään ja katselemaan sorsia.
- Leffojen vuokraaminen ei maksa kovin paljon.
- Tutkikaa mitä kaikkea nähtävää olisi teidän lähikunnissanne. Autolla/bussilla voi tehdä päivän piristäviä reissuja.
- Lähtekää pyöräilemään/kävelemään. Lähiseudultakin löytyy varmasti yllättävän monta tutkittavaa paikkaa, missä ei ole ennen tullut käytyä.

SunLion

Tuo lista on tosiaan tosi hyvä idea...talvella haikailee kesän puuhia ja kesällä talven puuhia. Ja kun ne on ajankohtaisia ei muistakkaan mitä kaikkea on joskus suunnitellut tekevänsä.

Walbu

Tästä taas näkee miten ihanan YKSINKERTAISET asiat voi toimia! Tuo idea tuosta listasta jääkaapin ovessa on aivan KUNKKU! niin yksinkertainen ettei ole koskaan hoksannut sitä itse, ja tiedän jo nyt että tuo tulee toimimaan!

Kun aivan liikaa on niitä päiviä, kun haluttaisi tehdä jotain muttei keksi mitään, ja sitten niitä päiviä kun ne ideat pulppuaa eikä ole silloin mahdollista niitä toteuttaa.

Kiitti Santtu, saatoit pelastaa parisuhteeni :P

Santtu

Me suunnittelimme tämän jo talvella. Koska olemme kumpikin kesä ihmisiä, niin pitkin talvea tuli haaveiltua asioita tyylillä: sitten kesällä... Tammikuussa laitoin paperin ja kynän jääkaapin oveen jossa luki Sitten kesällä... Nopeasti se alkoi täyttyä ja vaikka me ei millään ehditä tietenkään tekemään kaikkea niin ainakin siitä voi katsella mitä voisi tehdä jos iskee tylsyys.

Listalla oli ilmaisia ja vähän vähemmän ilmaisia asioita, mutta laittelen niitä tähän sitä mukaan kun mieleeni tulee, koska olen liian laiska hakeakseni sen listan tässä kuumuudessa :)

Melkein kaikki ovat ulkotoimintoja, koska luotimme kauniiseen kesään :)

-Provinssi
-Keskiaikamarkkina (nämä molemmat tosin olivat jo, mutta kuitenkin)
-Piknikki Esplanadille
-Uimaan stadikalle
-Kävelylle metsään
-Mökille saunomaan ja rauhoittumaan
-Grillausta kavereiden kanssa
-Terassilla istumista
-Lautapelejä pihalla (toimii huonosti jos tulee, hävinnyt parit trivialin kyssärit)
-Paljon larppeja
-Tukholman risteily
-Aamu torille
-Korkeasaareen
-Lintsille
-Mattojen pesu ulkolaiturilla
-Seurasaaressa käynti

zera

No tällaisia tekemisiä me ollaan suunniteltu poikaystävän kanssa:

-aamu torille
- hietsun kirpparille
-Uimaan stadikalle/rannalle
-piknikille
-Korkeasaareen
-linnanmäelle
-särkänniemeen
-suomenlinnaan
-ampumaradalle
-telttailemaan
-ratsastamaan (tästä poikaystävä oli vähän eri mieltä, mutta kyllä mä vielä saan sen suostuteltua )
-pelaamaan sulkapalloa
-vasikkasaareen eväiden kanssa (espoossa sijaitsee tämä saari. Jos ei asu lähellä sitä, niin joku muu saari sitten)
-Tallinnaan päiväksi
-mökille
-minigolfaamaan

TaskuMyy

Tässä jtn keksintöjä vuodenajasta riippuen:

:arrow: lenkkeily
:arrow: valokuvaus
:arrow: ikkuna shoppailu
:arrow: sulkapallo
:arrow: leffa ilta
:arrow: piknik
:arrow: lumikenkäily
:arrow: pelit (lauta, tietsikka, wister tms..)
:arrow: tanssiminen
:arrow: kavereiden luona käyminen

zera

Me ollaan suunniteltu nyt lähiaikoina kaikkea kivaa tekemistä poikaystävän kanssa. Sirkus Finlandia tulee helsinkiin pian, suunnataan siis sinne. Viimeks kävin sirkuksessa joskus ala-asteikäisenä ja siitä jäi kiva muisto. Kylpylälomaakin ollaan suunniteltu. Ollaan oltu ennenkin ja kivaa oli. Kannattaa mennä viikonloppuna, koska silloin on yleensä jotain bändejä ja muuta kivaa. Arkena on vähän tylsää, ellei sit kaipaa just sellasta TODELLA rauhallista menoa :) Kylpylät on kylläkin aika hintavia, mutta suosittelen! :wink: Sit PMMP:n tai EGOTRIPIN konserttiin ollaan suunniteltu menevämme. Se ois kans kivaa. :) Talvella mennään luistelemaan! Oon ihan surkea luistelija, en osaa edes pysähtyä, mutta poikaystävä saa opettaa :P

Vierailija

Vanha keskustelu jo mutta pistän kuitenkin.

Meillä tyttöystävän kanssa kerätään ylijäämä käteiset eli pää asiassa kolikot purkkiin. Niillä ostetaan kesälomalla ruuat ja mennään vanhempien mökille. Siellä yhdessä kaastellaan uidaan saunotaan ja kuherrellaan. Usein mennään samaan aikaan kun mökkinaapurimme nuoriso joka on samaa ikä luokkaa. Olemme tutustuneet ja heidän kanssa voidaan käydä paikallisissa tansseissa yms juhlissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat