olenko tyhmä? - Parisuhteet

peppiina_

harrastan säännöllisesti yhdenillan juttuja yhden jätkän kanssa eli ns.vakipano,mutta aina hänen aloitteestaan,eli hän on se joka soittaa,et nähdäänks ja muuten emme sit oikein pidäkään yhteyksiä.
ei siinä mitään pelisäännöt kylläkin selvät,tunteita ei ole kummaltakaan puolelta pelissä,mutta olenko jotenkin "helppo",tuntuu että mun seura kelpaa vaan kännissä/kapulassa.mutta toisaalta hyvää seksiä,hyvännäköisen kanssa,että mitä valitan. mutta teenkö tyhmästi kun pidän yllä tuollaista "kaveruutta"? itse olen kohta 18 ja jätkä on 20.

Sivut

Kommentit (16)

Jzzu

Jos sie joudut oikeesti kysymään vierailta ihmisiltä että ootko sie tyhmä kun teet noin niin etkö sie tavallaan vastaa jo kysymykseesi?
Onko sulla ittelläs hyvä fiilis tosta jutusta vai pietkö ittees vaan tyhmänä "reikänä" toiselle?

peppiina_

ilmeisesti sit olen,tyhmä siis :D siis oon vaan sit sen verran ujo,että en sit oma-alotteisesti uskalla ottaa siihen suuntaan yhteyttä kun itseään panettais.kai pitäis ottaa itteesä niskast kii,ni toi ei olis nii ykspuoleista.
siis ei mul oo sellanen panopuu fiilis,koska mä ite saan siitä irti sen mitä siit jätkäst haluankin,koska en todellakaan ole ihastunut siihen,enkä tunne mitään sellaista,että seksi tosiaankin on ainoo asia mitä siitä haluankin.

SunLion
figaro
Eikö olisi parempi koettaa saada vakituinen suhde, jossa saisi seksiä silloin, kun haluaa eikä vain toisen aloitteesta?
samaa mieltä..

peppiina, etpä kuulosta hyväksikäytetylle (tyhmälle) kun selvensit tota tossa viel...en silti koe et toi ois kauheesti järkevää toimintaa, mutta perempi kuitenki ku hirvee määrä yhenillanjuttuja. Jos ite oot sujut asian kaa, ni mikäs siinä. Vanhempana voi kaduttaa..

DemonOfTheDay
figaro
Mariel
mikä juttu tää on et vakituisessa suhteessa saa seksiä kun haluaa :lol:

Heh.. jos ei ole taantumavaihe päällä :lol:

ai saako vakituisessa suhteessa seksiä niin paljon kun haluaa ja millon haluaa??hyvä kun joku kerto, mullon jääny ihan selvästi jotain välistä :lol: (vaikka oikeesti ei naurata yhtään)

Aimée

Eipä tässä voi muuta sanoa kuin että jos itsestä tuntuu ok, niin mikäs siinä suihkiessa, MUTTA jos epäilyksiä asiaa kohtaan alkaa tulla niin se on joku merkki hälytyskelloista päässä.. Eli loppupeleissä se jätkä saa kumminkin siinä aina enemmän kuin itse, sitä kun itse yleensä onnistuu jossain vaiheessa kehittämään jotain tuntemuksia kuitenkin... Nimim, Kokemusta on. Mutta kuten sanoin: Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin mikäs sitä estää.

*Sandy*

Samaa sanon kun muut. Jos se ei itsestä tunnu pahalta, anna mennä vaan. Mutat muista, että sinulla on oikeus kieltäytyäkin, vaikka hän haluaisi. Asiaa tietty mutkistaa jos jompikumpi ihastuu toiseen ja haluaakin enemmän..

Nakkis
figaro
Eikö olisi parempi koettaa saada vakituinen suhde, jossa saisi seksiä silloin, kun haluaa eikä vain toisen aloitteesta?

Tähän pitää kommentoida sen verran, että parisuhteen kestäessä kauemmin, ei ole niin varmaa, että saa silloin, kun haluttaa :wink: :lol:

peppiina_

siis tietenkin osaan sanoa ei :) omien halujen mukaan mennään. ja noista tunteiden mukaan tulemisesta,niin ei kyllä ole vaaraa! mä olen ihastunut ihan toiseen ihmiseen ja tää peli loppuu sit siinä vaiheessa(viimeistään),jos siitä alkaa jotain syntymään.

Nakkis

Mulla on käynyt niin, että silloin sinkku aikanani ilmoitin aina kundeille, että haluan vain seksisuhteen, että on turha alkaa virittelemään mitään muuta.
Niin eikös ne kundit ole alkaneet satunnaisilla kauppareissuilla pitämään kädestä kiinni tai muuta vastaavaa :-s

Jos/ kun nainen haluaa ainoastaan seksisuhteen, niin kuvittelevatko miehet todella, että sen ilmoituksen jälkeen nainen haluaakin julkista hempeilyä ja puhua vakavia? :lol:

Miltzu

Mä olen kyllä sitä mieltä, että siinä vaiheessa kun molemmat tietää mitä tekee ja haluavat vain ja ainoastaan seksisuhteen, niin se on täysin oikein eikä siinä ketään käytetä hyväksi. Kaikki eivät halua parisuhdetta ja mielestäni kyseinen ratkaisu on toimiva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat