Loppu - Parisuhteet

Lumoa

Kiitos kaikille palautteista!

Sivut

Kommentit (40)

Mariel

varmaan vanhemmat ihmettelevät, mistä olet heitä vanhemman miehen löytänyt :D

jos joku päivä menette naimisiin, leskeydyt nuorena. lapsien hankkiminen olisi todella itsekästä, he menettäisivät isänsä aivan liian pian.

mitä ihmettä haet miehestä, jolla on neljäkymmentä vuotta enemmän elettyä ja koettua elämää? miksi hän haluaa noin nuoren tytön rinnalleen? mitä jaettavaa teillä on?

jemina1

samat sanat :lol: ensimmäisenä tuli vaan mieleen päätön jenkkisarja jossa nainen havittelee rikasta vanhaa ukkoa :lol: tuo kuullostaa vaan niin hullulle että nainen 20 ja mies 60 :shock: miehen laidan ymmärrän että häntä kiinnostaa nuori liha..mutta toisin päin :shock:

Lumoa

Se, minkä takia haluan olla hänen kanssa tai miks me ollaan yhes on se, että hän auttoi minua viime vuonna tilanteessa, joka oli mulle todella tärkeä ja merkittävä. Ilman hänen apua, olisin tänä päivänä menettänyt sen asian. Sen kautta mulle tuli velkaantunu tunne ja mulla alkoi syntyä tunteita häneen. Haluan itsekin tietää, minkä takia se näin nuorta muijaa ettii, kun se sais vanhemmanki, kun se on sivistynyt ja tasokas mies. Mutta en hakemassa mitään perintöä häneltä, vaikka sillä varmasti on niitä paljon.

Miffy
Lumoa
Sen kautta mulle tuli velkaantunu tunne ja mulla alkoi syntyä tunteita häneen.

Mulla soi vähän hälytyskellot... Eli siis, miksi haluat olla tämän ihmisen kanssa?

Mun mielestä noin ison ikäeron ollessa kyseessä kannattaa jo miettiä ihan käytännön seikkojakin: Haluatko jäädä leskeksi 30-40 -vuotiaana?

Lumoa

Vaikka se onkin iältään vanha, mutta hän ei ole koskaan teititellyt minua ennen kuin me alotettiin suhde, mitä nyt yleensä vanhemmilla on tapana teititellä. Se on komea, karismaattinen ja sivistynyt järkevä mies. Ne vetoaa. Meillä on samat harrastukset ja hän on ymmärtäväinen. Mä en vaan voi käsittää, et jos me oikeasti aiotaan joku päivä seurusttella julkisesti, miten muut kattois? Entäpä lapset, jos saan lapsen, jonka isän ikä voisi olla jo hänen isoisänsä ikä, millä tavalla muut käyttäytyisivät lastani kohtaan. Sillä on lapsenlapsikin!

Miffy

Eli sä siis todella koet, että voisit tämän miehen kanssa elää tasavertaisessa parisuhteessa? Miten suhtaudut ajatukseen, että teillä olisi yhteistä aikaa ainoastaan reilut 10 vuotta esimerkiksi? Tunnetko seksuaalista vetoa tätä miestä kohtaan?

Lumoa

Sanotaanko, että jos hän elää vielä 20 vuotta, niin lapsi tai lapset ehtis ainakin kasvaa aikuiseksi. Mulla on vahvat seksuaaliset vedot häntä kohtaan. Mua pelottaa miten vanhemmat suhtautuisivat, kun ne on nelikymppisii. Mut siis ylipäätään, en tiiä pitääkö mennä hänen liian pitkälle. Me ei olla vielä harrastettu seksiä mut aiotaan jossakin vaiheessa.

malina

Mä tukahduttaisin tunteeni. Itehän sä päätät, mutta jos sä tänne tulit mielipidettä kysymään niin sanon suoraan, että minä en panis isääni vanhempaa miestä, ja että tosta ei tule kuin harmia. Tosiaan, jäät aikaisin leskeksi, sinun lapsiltasi menisi isä, olisit mummopuoli ja voisi jälkeen päin harmittaa, että et etsinyt ikäistäsi miestä kun olit vielä itse nuori. Pahimmassa tapauksessa saat jopa kaksi joiden vaippoja vaihdella, miehesi ja lapsesi.

Mariel
Lumoa
Sanotaanko, että jos hän elää vielä 20 vuotta, niin lapsi tai lapset ehtis ainakin kasvaa aikuiseksi.

niin siis jos teette yhden lapsen nyt heti ja jos mies elää pitkään. todennäköisesti kuolema tulee vastaan juuri silloin, kun lapset isää tarvitsisivat. useampi kuin yksi ei ehtisi aikuiseksi kasvaa ja 20-vuotiaana vasta rakennetaan omaa elämää, joten vanhemman menetys olisi varmasti raskasta.

jos haluat tosissaan suhteen "velkaantumisen" seurauksena, säästä edes lapsenteko leskeytymisesi jälkeiseen elämään.

tiikeli
Lumoa
Se, minkä takia haluan olla hänen kanssa tai miks me ollaan yhes on se, että hän auttoi minua viime vuonna tilanteessa, joka oli mulle todella tärkeä ja merkittävä. Ilman hänen apua, olisin tänä päivänä menettänyt sen asian. Sen kautta mulle tuli velkaantunu tunne ja mulla alkoi syntyä tunteita häneen.

Toi kuulostaa siltä että kyseessä ei olis 'oikea' rakkaus-suhde, vaan joku muu kiintymys/isähahmo juttu. Siis mun mielestä.

Minkälaisissa suhteissa oot ennen ollut?

Lumoa

Olen viime kesänä seurustellut yhen kaa ja erottiin hyvin pian. Kun mua häiritsi kun se ei koskaan aloitteellisesti treffanu mua. Arvaan, etteipä tollasest voi tulla mitään, kun se ei ollenkaan osoita mulle sen tunteita tai rakkautta. Olis voinu edes soittaa mulle joskus. Jätin sen todella todella pian. Ja sen jälkeen olen kolmesti hylännyt kiinnostuksen osoituksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat