poikaystävä festareille - Parisuhteet

Femin

poikaystäväni on kyllä myöntänyt että hänelle keskustelu on vaikeeta. hänen mukaansa hän ei vain osaa sanoa asioita ääneen...pitää sitten aina auttaa :?

Sivut

Kommentit (34)

nukke

ei se kesä tosta pilalle mee! :) me naiset olemme aika omistajia vähän kuin koiran omistajat..pitävät talutusnuorassa koiraa:DD ja suutumme kun toinen ei ota toisen tunteita huomiooon.. ite oon suuttunu 100 kertaa tosta ku menee ilman et kysyy et ok? tai jotain.. mut ny se on varmaan sit mennyttä.

Niiskuneiti*

hmmhph...Meillä poikaystävän kanssa ekat yhteiset festarit juhannuksena ja 2 ekaa yötä riideltiin (i hate that fu**ing riitely) sekin tais johtua vaan siitä että 2 promin huppelissa käsittää/haluaa käsittää asiat väärin molemminpuolisesti!?! :roll: ja aamulla sai sitten hävetä kun oli puhunut kaikenlaista roskajuttua :oops: MUTTA muuten oli aivan ihanaa ja vimppa yö meni täysin sovinnossa ja rakkaudessa!Loppujen lopuks on omasta mielestäni kyl ihanempaa olla festareilla niin et on se OMA rakas mukana jonka kanssa fiilistellä ja jonka kainaloon auringon noustessa nukahtaa :D ja parhainta on se kun on kaikki hyvät kaveritkin vielä menossa mukana!!

Kesä rocks!

nukke

mun poikkis teki noin meiän vuosipäivänä. et mä ymmärrän 100% sun tunteet. hengaat sä yleensä sun poikkiksen kavereiden kaa? ite en, koska poikkis ei vaan taho hengata yleensä niiden kaa.. mut sit ku on menos juopottelee nii yllättäen se kavereiden kaa on. elämä on. tai no exä se nykyään on... eilen meni poikki...:(

Splash

minun ja poikaystäväni piti mennä yhdessä festareille kunnes hän ilmoitti että he menevät poikaporukan kanssa ja että toivottavasti ymmärrän. se loukkasi minua hirveästi ja kun juttelin hänen kanssaan puhelimessa hän sanoi että yritän kauniisti sanoa että haluaisin mennä vain poikien kanssa. että se fiilis on erilainen ja se on eri asia olla poikaporukalla kuin että jos siellä on naispoulisia mukana. kuitenkin sinne lähti mukaan tyttöjä mutta minä en ollut tervetullut.
luulin jo että asia oli minun mielestäni ok, mutta olen itkenyt itseni uneen nyt kun tiedän että hän on siellä... :cry:
en haluaisi olla näin vihainen mutta asia painaa minua ja ärsyttää niin suunnattomasti että se ei halunnut mua sinne!
en vain pysty antamaan anteeksi näinkään typerää asiaa! olen koko ajan vihainen ja on sellainen outo tunne, mitä en saa pois vaikka kuinka yritän hyväksyä tämän poikaporukka asian...
oliko se siis ihan oikein että poikaystäväni lähti sinne poikaporukalla eikä ottanutkaan minua mukaan? olenko vihainen ihan turhasta asiasta?

dani

Et oo, kyllä minäkin suuttuisin. Muuten ymmärtäisin ehkä just ja just jos sinne ei tulis ketään muita tyttöjä, ihan jo siksikin että poikkiksen kaverit ei välttämättä tykkäis jos yhellä on tyttöystävä messissä. Kuulemma naisen läsnäolo rajoittaa vähän juttuja, eli kaikki raisuimmat jätetään pois jos on hameväkeä paikalla.

Mutta kun sinne kerran muitakin tyttöjä menee, niin saa miettiä jo tosissaan että mikä siinä on kun sua ei huolittu. Kenties poikaystäväsi pelkää että rajoittaisit jotenkin hänen hauskanpitoaan, nalkuttaisit juomisesta tms..?

Epäreilua toimintaa minun mielestäni.

Splash

sitä minäkin. tai poikaystäväni sanoi että sinne ei ole lähdössä melkeen yhtään tyttöä. kuitenkin soitin hänelle ja kuitenkin joku tyttö huuteli poikaystäväni nimeä. muutenkin ärsytti hirveästi kun se vaan huusi kavereittensa kanssa siellä puhelimessa... on ihan hirveen paha olo. loukkaantunut :(
olin miettinyt kuinka hauskaa meillä siellä todella olisi ollut...........

jessi
Teresa_
No pyydät jonkun kaveris sinne ja lähette tyttöporukalla! :wink: Aika paskat poikakaveris teki.

Jep, ois hyvä jos voisit noin tehdä.

Kauanko ootte ollu yhessä? Meneekö hyvin? Mä loukkaantuisin ja suuttuisin kyllä todella paljon tosta...En ehkä muuten niin paljoa mutta olitte jo sopineet menevänne yhessä! Otapa selvää missä mennään..Vaikka eihän poikaystäväsi ehkä tarkoita mitään pahaa.

*Sandy*

Mä loukkaantuisin myöskin. Varsinkin jos ootte jo sopineet asiasta aiemmin että yhdessä mennään. Ja miten sä rajotat poikkikses menoja, jos sinne on muitakin tyttöjä lähtenyt? Todella inhottava teko, poikaystäväsi ajatteli vain itseään, eikä sinun tunteita yhtään. Kun hän tulee takaisin, snao suoraan että olet loukkaantunut ja suutuksissa.

Vivian

Ei hyvältä kuulosta, tietysti omaa tilaa pitää saada, mutta jos siellä on muita naisia niin outoa ettei hän halunnut sinua mukaan. Kannattaa ottaa asia puheeksi ja sanoa ettet hyväksy tuollaista. Itsellä raja menee siinä, että baariin voi yksin lähteä tai vaikka kaveria moikkaamaan toiseen kaupunkiin. Ja miksei festareille jos en syystä tai toisesta pääsisi mukaan, mutta se ettei hän halua sinua sinne ei ole reilua.

figaro

Tilanteessa tökkää pahasti silmään se, että muut tytöt ovat tervetulleita, mutta oma tyttöystävä ei.. Minä ottaisin pojan puhutteluun ja tekisin selväksi, mikä kiikastaa minun mielestäni. Ja taatusti menisin festareille, vaikka poikaystävä olisi lähdössä muussa porukassa!

sopuli
figaro
Tilanteessa tökkää pahasti silmään se, että muut tytöt ovat tervetulleita, mutta oma tyttöystävä ei.. Minä ottaisin pojan puhutteluun ja tekisin selväksi, mikä kiikastaa minun mielestäni. Ja taatusti menisin festareille, vaikka poikaystävä olisi lähdössä muussa porukassa!

Samaa mieltä. Ei kuulosta hyvältä... Ettei vaan olis muuta peliä pojalla!?? Koska ymmärrän sen, jos lähdetään POIKAporukalla, mutta jos muut tytöt pääsee mukaan, mutta oma kulta ei, niin joku on vialla.

Splash

siinä autossa missä poikaystäväni lähti ei siis ollut tyttöjä mukana...mutta paikan päällä oli muita hänen paikkakuntalaisiaan.
ei hänellä muuta peliä ole siitä olen varma, mutta se vaan loukkaa että hän tosissaan ei halunnut minua mukaan.
hän on pyytänyt ainakin sata kertaa anteeksi mutta se ei lepytä minua...ärsyttää vaan se paskapää...
hän vannoi puhelimessa että ei koskaan tekisi enää niin ja myönsi että hän ei olisi koskaan saanut sanoa niin...ja on miettinyt sitä itsekin kuinka hän silloin kehtasi sanoa niin... mutta en tiiä jotenkin en vain lämpene :evil:

sopuli

kukapa väittäs, et festareilla käyttäydytään aivan samalla tavalla, jos oma kulta on mukana.
Itse ainakin väitän, että ei käyttäydytä... en varmasti pettäisi miestäni, vaikka yksin lähtisin, mutta ainahan sitä yksin ollessaan voi flirttailla sun muuta hieman eri tavalla.

Splash

mutta voisiko se olla juuri se syy miksi poikaystäväni lähti yksin...että hän saisi flirttailla muiden kanssa ja olla vapaampi...olla niinkuin hänellä ei olisi tyttöystävää? kuulostaa jotenkin kaukaa haetulta. tai en tiedä... tässä meni koko mun kesä :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat