vehtailu kaverit - Parisuhteet

nukke

Annatteko te miehenne olla sellaisen naisen seurassa jonka kaa sillä on olllu juttua. Esimerkiksi seurustelunne aikana jotain pusuhommaa. Minä en ainakaan anna anteeksi. :twisted: :evil: siis et jos hengataan muka samas porukas ja muka vahingos. En tiiä hokasitteko.. [/u]

Kommentit (10)

seinäruusu

Kyllä, annan poikaystäväni olla ihan rauhassa muutamankin sellaisen tytön seurassa joiden kanssa hänellä on joskus ollut juttua. Kun niitä edelleen pyörii samoissa porukoissa silloin tällöin, niin omaa elämääni siinä vain vaikeuttaisin jos tekisin siitä ongelman... Tässä on tietenkin se, että ne ovat vanhoja juttuja ja lähinnä kännissä tapahtuneita eikä ole mitään hyötyä olla mustasukkainen jutuista, joita on tapahtunut ENNEN kuin tunnettiin. Jos taas heidän välillään olisi tapahtunut jotain pientäkin sinä aikana kun ollaan yhdessä tallattu, niin alta pois... Sellaisessa tilanteessa on ihan oikeutettua olla hermona.

disturbed

Mun mies saa viettää aikaansa ihan kenen kanssa haluaa riippumatta siitä onko sillä ollut sen kanssa joskus jotain juttua/suhdetta vaiko ei.
Meillä on yhteisiä kavereita (jotka mies on tuntenut kauemmin kuin minut yhtä lukuunottamatta) ja kolmen näistä kanssa on mies joskus baarissa pussaillut ennen meidän seurustelua. Ja yhtä jopa silloin kun meillä jo oli jotain juttua mutta ei todellakaan vielä seurusteltu.

Yksi miehen entinen vakipano on meidän seurustelusuhteemme aikana nukkunut mieheni kanssa hänen sängyssään miehen kämpillä baari-illan jälkeen (kämpillä oli muitakin, minä olin silloin muualla) ja ei, ei se mua haitannut. Tiedän, ettei tämä nainen voisi miestäni vähempää kiinnostaa. Eikä muutkaan meidän yhteiset kaverit.

Tosin meillä nyt muutenkin on suunnitelmissa avoin suhde joten ehkä olen hieman huono vastaamaan tähän mutta silti.

Musta on epäreilua rajoittaa sitä kenen kanssa mies saisi vietätä aikaansa ja kenen ei. Jos luottamus ei pelaa aloitetaan ihan muista lähtökohdista kuin siitä, että kielletään siltä äijältä kaikki mahdollinen.

Minä en ainakaan kattoisi yhtään hyvällä jos mun mies alkaisi multa kieltelemään mun tekemisiä ja ihmisiä joita haluan tavata.

nukke

tiiän ja itelläki on tavallaan tuo tuollanen näkemys asiaan. et ei puutu siihen et ketä saa tavata ja sillee. mut kyllä mua vähä loukkaa et jos on ollu juttua jotain ni sit nähä sitä sillee. ku itellä on aikasestaa kokemusta siitä et ei ne kaikki tunteet ja sellaset katoa tosta vaa jos o ollu juttua..
Tää on aika nätti tää sen juttukaveri joten en ihmettelis vaikka kännipäissään vahinko sattuisi..:S karulta kuulostaa.. tiedän. luottamukseni on hieman kärsinyt tuon jutun takia..:S

disturbed

Juu no nuo mun miehen aikasemmat vehtailukaverit on olleet lähinnä mitälie seksuaalista vetoa ilman tunteita, tosin ihastuksiakin on joukossa.
Tai muuten vaan sekoilua ja jos alkaisin niitä kieltelemään niin vaikeaksi menisi kun samassa baarissa tuppaa käymään suuri osa entisistä vehtailukavereista ja myös niistä joihin on ollut ihastunutkin.

Vaikka se sua loukkaa, sitä on turha kostaa sun miehelles. Ei se sen luotettavammaksi muutu jos sä kiellät siltä sitä ja tätä.
Se on sun miehes historiaa ja sitä on turha pyyhkiä pois. Sun on enemminkin kunnioitettava sitä. Sä olet sun miehes nykyaikaa, sitä mitä on nyt.
Puhuminen vois taas olla semmonen aika ässä juttu.

Murehtija
nukke
tiiän ja itelläki on tavallaan tuo tuollanen näkemys asiaan. et ei puutu siihen et ketä saa tavata ja sillee. mut kyllä mua vähä loukkaa et jos on ollu juttua jotain ni sit nähä sitä sillee. ku itellä on aikasestaa kokemusta siitä et ei ne kaikki tunteet ja sellaset katoa tosta vaa jos o ollu juttua..
Tää on aika nätti tää sen juttukaveri joten en ihmettelis vaikka kännipäissään vahinko sattuisi..:S karulta kuulostaa.. tiedän. luottamukseni on hieman kärsinyt tuon jutun takia..:S

Tota ei nyt millään pahalla mut ettei sulla vain ois vähän turhan huono itsetunto? Kuinka vanha olet?

Ex-heiloilta, -säädöiltä, -tyttöystäviltä (you name it) ei voi välttyä. Se millä on eniten merkitystä on se, miten sä itse käyttäydyt näissä tilanteissa. Mustasukkaisuudesta ja murjottamisesta ei näissä tilanteissa ole mitään hyötyä vaikka tuntuiskin pahalta. Parempi lähestymistapa on jämäkästi näyttää (ei sanoa ellei tarvetta ilmene) näille naisille että SINÄ olet se tyttöystävä. Menet vaikka antamaan poikaystävälles pienen pusun poskelle jos näet näitä naisia sen ympärillä pyörimässä. Mun exän partiokavereihin tämä tehosi vallan mainiosti. Kyllähän ne vieläkin mua vihaa vaikka olenkin jo menneen talven lumia (vai olenko? :lol: ) mutta antaa luusereiden vihata mua jos se niitten elämää parantaa, kuitenkin exä valitsi aikoinaan mut eikä ketään niistä.

Ja jos taas poikkiksesi antaa oikeita syitä murehtimiseen (flirttaa niille naisille takaisin eikä oo huomaavinaan sua?) niin kannattaako sellaiseen sitten luottaa?

nukke

jepsan daa. en vaa satu pahemin olee mukana aina kaikkialla. ni en ees näe niitä tyyppejä sillee. on kai se välillä tuo itsetunto alhanen ja välillä taas liikaa.. hassua :roll: joo oon 20. vaikka teksti voi kuulostaa vielä nuoremmalta.:D:D sitä vaa ressaa joskus pienistä..

seinäruusu

nukke: Teillä olisi luottamuksessa ehkä vähän kehittämistä... Ei sen, että on kauniita tyttöjä ympärillä pitäisi tarkoittaa sitä että poikaystävä voi kännissä pettää. Kyllä niitä tyttöjä saa kauniina pitää ja flirttailukin on mielestäni ihan ok, mutta ei sen oman tyttöystävän silti pitäisi unohtua noin vain...

Niistä tunteista, eivät ne välttämättä katoakaan tuosta vain, mutta aina se että on ollut jotain juttua ei todellakaan tarkoita että olisi oikeasti ollut suuria tunteita pelissä. Ja vaikka niitä vanhoja tunteita joskus pääsisikin putkahtelemaan pintaan, ei se tarkoita että niiden mukaan pitäisi toimia.

Oikeasti tuo juttu kannattaa selvittää, ei siitä tule muuta kuin ongelmia ja riitoja jos täytyy olla kauhean mustasukkainen ja rajoittaa toisen menoja banhojen juttujen takia. Jos miehelläsi onkin ollut jotain juttuja seurustelunne aikana, niistäkin pitäisi yrittää päästä yli kun kerran jatkatte yhdessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat