tykkäävätkö miehet ? - Parisuhteet

hilppa

Heh, juu meilläkin näitä lempinimiä on joka lähtöön.. yleensä olen jotain hömppä/pikkunen(ja se on aina 'mun pikkunen')/kultimussu/letkis/tiitiäinen/herkku/tms.. kuulen nimeäni käytettävän vain jos kultani on pahalla päällä minulle =D
Ja "ihmisten ilmoilla" ei mitään tällaista tule eikä nimeänikään, vaan nimestäni väänneltyjä lempinimiä.. :wink:

Sivut

Kommentit (26)

beige

" voi muru, oot ihana. "

" kultaseni, on ikävää. "

mietin joskus, että tykkääköhä miehet oikeasti siitä, vai tuntuu se heistä kiusaalliselta jos heille sanotaan jotai sellaisia " muru, kulta, rakas " ? *miettii*

ja millaisii lempinimiä käytätte miehenne kaa? :D

PäivänSäde

Enpä oo koskaan tullu ajatelleeksi tommosta asiaa :shock: mut luulen ettei ne kiusaannu, ei ainakaan mun ukko...luulisin :lol: Meillä ainakin käytetään niitä normaaleja ja niistä väänneltyjä Rakas, raaks, mussukka, hani, kulta jne...Rakkaalla miehellä on monta nimee :D niin ja beibe soon se suosituin!

*Sandy*

Meillä ainakin kultu tykkää jos kutsun sitä hellyyttelynimillä :)
Toinen asia voi olla, että jos kutsut häntä kultsipuppelihanipupuseksesi kaikkien hänen miespuolisten kavereiden edessä, asia voi olla eri :wink:

papuna

niin,niinhän se kai menee.
kotona miekkonen ainakin tuntuu tykkäävän.mutten usko että julkisesti se olis niin mieluista :roll:

ja kyllähän se itsekkin kutsuu mua kaikilla ihan pöhkön höpsöillä ylisöpis nimillä...

figaro

Meillä varmasti naama punehtuisi, jos moisia kävisin laukomaan :lol: Ei vain oikein sovi minun suuhun.. enemmän ronskia kieltä ja pieniä nimityksiä :D

forinya

Itse en niin kauheana tykkää niistä perinteisistä "kulta", "rakas", "muru" -nimityksistä (-toki, joskus kuitenkin itsekin käytän niitä), vaan pyrin keksimään tilalle persoonallisempia nimityksiä asioista mitkä vain minä ja mies tiedetään/ymmärretään.

Oma mies tykkää siitä, että kutsun häntä hellittely nimeillä. (Ässä, Maapähkinä jne.) Ja itse tykkään kans kun hän kutsuu minua vastaavilla. : )

miima

Meillä nää hellittely nimet on
"possu, lihava, läkki" :D

Noi on nii söpöjä ku tietää et se ei tarkota niitä sillätavalla, hellyttävii vaa, ku osti vielä kulta mulle possu yöpaidanki joululahjaks:D

Ja mitähä niitä muita oli öö no niitä kaikkia ei viitti sanoo ;)

vihollinen

Meil on mun poikaystävän kans ihan mielettömästi toisillemme kaikkia "hellittelynimiä" :D useimmiten käytän ihan vaan "ukko", mut muita on sit "naku" "niku" "rakas" "lihis" "muru", jne jne :D kaikkee sitä keksii..
en edes muista, koska olisin kutsunut poikaystävääni viimeksi hänen omalla nimellään :D

hharmony

Meillä käytetään hyvin harvoin hellittely nimiä,mutta tekstiviesteissä ja vastaavissa saattaa tulla rakasta,kultaa ja mussua ainakin itse käytän ^^
Poikaystävä tykkää käyttää pelkästään nimeäni jos sanoo jotain söpöä ja kivaltahan se kuullostaa niinkin :) !

taki

Eikai kukaan voi jostain kullitteluista loukkaantua, mutta tota puputtelua vähän kummaksun..
Vähän repesin, kun ykskin kaveri puputteli poikkistaan, joka on semmone karvanen yli 40-vuotias mies..

Sonkku

Minä kutsun poikaystävääni kullaksi, kuten hänkin mua myös. Minä kultaa käytän enemmän kuin poikaystäväni ja olen huomannut että hän kutsuu mua kullaksi yleensä vain kun ollaan kahdestaan, harvoin muiden kuullen mutta ei ota pahakseen vaikka minä häntä kullaksi kutsun muiden aikana. Muita hellittelynimiä ei juurikaan käytetä.

Number9

Tutut, hassut ja meidän kahdenväliset intiimi-höpsö-murutukset tulevat aidosti ja vilpittömästi minulle ja itse en turvaudu ikinä imarteluun ja toisen nuoleskeluun niillä. En osaa valehdella ja en pidä että esitetään muuta kuin ollaan.

KRedit-

pelattiin kerran rantalentopalloa.. oltiin eripuolilla ja huusin että MUUSSU OTA KIINNII KUN HEITÄÄÄÄN". sen jälkeen kaverit alkoivat myös kutsu häntä mussuksi :D mutta eipä se tunnu häntä haittavaan. huvittaa lähinnä.
eikä tuo sellasta sorttia ole että kiusaantuisi hellyttelynimistä. tykkää vain :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat