kullan mutsi huolena - Parisuhteet

mocca21

kultani mutsi lupas viime viikol et kultani vois tulla keskiviikkona käymään.
no hän tuli eilen ja käytii kapungil. kultani lähti vähän jälkeen klo 22 kotia.
tänä aikana hänen äitinsä laitto mulle viestin jossa luki et älä enää houkuttele mun poikaa työviikolla teille ja takas ajaa(moottoripyörällä)
en häntä houkutellu vaan hän tuli omasta tahdostaa ja sanop sen myös mutsille. kultani txt mulle et mutsi on vihanen sulle.ja sen äiti oli sanonu kullalle et perkele et mee enää ikinä työviikolla mun luo.
ärsyttää ku eka lupaa ja sit kuitenki valitetaan.
kultani lupas yrittää kyl puhuu tänää mutsillee.
sanokaa jotai :( :(

Sivut

Kommentit (30)

Jzzu
ButterFly
siis hä? miten se liittyy äitiin mitenkään mihin poika menee ja milloin?

Mie kanssa lähinnä sitä ihmettelen että mitä hittoa se miehekkees mutsille kuuluu millon ja minne se menee.
Katoin tuolta toisesta ketjusta niin sun kullallas oli ikää 24 vuotta, eikö?
Ei tossa iässä oo kyllä tilivelvollinen vanhemmilleen menoistaan. :roll:
Puhumattakaan siitä että sen mutsi käy sulle iniseen.

Sanot vaan suoraan et pitäkööt omista asioistaan huolen!

mocca21

niii ja kuitenki oli puhetta et keskiviikkona vois nähä sit rupee syylistää et mä oisin "houkutellu" :twisted: hänet tulee luokseni
siis muuten olemme olleet hänen mutsinsa kaa hyvis väleis.
kultani asuu viel vähä aikaa koton,samaten mä mut mä sanon kyl kullalle et annatko kaikki asiat mutsin päättää vaik oot jo 24?
en tiedä mikä hänel eilen oli,joka tapaukses aika tökeröä käytöstä ;(

Jzzu
mocca21
kuinka ite ragoisitte ja mitä tekisitte mun tilassa??

Mie sanoisin suoraan sille mutsille että pitäis huolen omista asioistaan eikä puuttuis jo aikuisen poikansa menoihin.

Teresa_

Aika ihmeellistä käytöstä miehesi äidiltä. Ehdottaisin kultaasi muistuttamaan äitylilleen, että tämä on 24 vuotias, ei 14-vuotias. :roll:

nippis100

"kultani mutsi lupas viime viikol et kultani vois tulla keskiviikkona käymään."

Mitä??! joutuuko kultas kysymään äidiltäsä luvan et saa tulla sun luonas käymään??

Teresa_
nippis100
"kultani mutsi lupas viime viikol et kultani vois tulla keskiviikkona käymään."

Mitä??! joutuuko kultas kysymään äidiltäsä luvan et saa tulla sun luonas käymään??

Tota lausetta mäkin ihmettelin. Siis mitä varten miehesi kysyy äidiltään luvan, että tulee sun luo käymään? Ehkä muutto pois kotoa olis ton ikäsenä jo ihan asiaa. Jotenkin tuntuu hassulta että 24-vuotias asuu vielä kotona :roll: Ja ehkä anoppis ei tämänkään vuoksi osaa ajatella , että hänen poikansa on jo iso mies :?

mocca21

ehk se ajettelee sen takii et kulla on töitä ja sen mutsi huolehtii muutenki aika paljon.
esim. soitaa monesti päivässä yms. ja nyt syytti mua et mä,oisin muka "houkutellu"kullan tulee luokseni :(

Laura

Miten vain, etä mitä se sille äitille kuuluu, mitä sen aikuinen poika tekee ja monelta?? Luulisi tuon ikäisen osaavan jo huolehtia omista asioistaan ja äidin tietävän sen

dani
mocca21
mitä ite tekisitte ja kuinka reagoisitte??

Jos ikinä sekaantuisin tuollaiseen mammanpoikaan, niin sanoisin kyllä että ilmoittaa äidilleen että lakkaa sekaantumasta asioihin jotka ei hänelle kuulu. Sitten pyytäisin poikaa (tai siis miestä) muuttamaan äkkiä omilleen ja aloittamaan oman elämän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat