Yhdessä vai ei? - Parisuhteet

Monkku

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa kaukosuhteessa kymmenisen kuukautta. Kaikki on menny ihanasti ja tuntu että ollaan luotuja toisillemme ja suunniteltiin yhteenmuuttoa ja kihlausta jne.. mutta n.kuukausi sitten kaikki alkoi mennä päin..poikaystäväni meni töihin 200 km päähän että saatais rahaa yhteistä elämää varten. yhtäkkiä hän alkoi olemaan jotenki välinpitämätön minua kohtaan, ei ottanut yhteyttä niin paljon, eikä järjestänyt vapaata että oltais nähty ja tuli sellainen olo että jokin on sielä päässä muuttunut.sitten minulle iski kauhea epävarmuus kun muutto ja kaikki edessä. Siitä tuli jonku verran kinaa sillä halusin puhua siitä että mitä tunnetaan toisia kohtaan ja ollaanko varmasti valmiita muuttamaan yhteen.ja halusin muutakin kuin sanoja. Halusin hänen osoittavan jotenkin että olen tärkeä ja hänen näkevän vaivaa minun eteen.sitten poikaystävälle tuli viikon vapaa eikä hän tullut minun luo..lähti vain juomaan. Siitä vain minun epävarmuus kasvoi sillä ei oltu nähty viiteen viikkoon sillai että oltas oltu yötä yhdessä ja sitten ku siihen ois ollu mahdollisuus niin hän ei sitä käyttänyt. Sitten nähtiin viinkon päästä viikon loppuna minun painostuksesta ja poikakaveri tekstaili koko ajan jonkun uuden naispuolisen tuttavuutensa kanssa ja lopulta lähti illalla hänen luo kahville ja jätti minut yksin.siitä minä kilahdin ja aloin puhumaan erosta ja tuntu ettei sekään vaikuttanu häneen paljon mitenkään..vaikutti siltä että hänelle on ihan sama ollaanko yhessä vai ei.hän ei tehnyt oikein mitään että olisi pitänyt minut itsellään..sitten minä jätin hänet..kaduin kuitenkin sillä meillä oli ollut niin ihanaa ja ajattelin että kaikki johtuu töistä tai minä olen tehnyt jotain joka on johtanu tähän..nyt ollaan taas yhdessä mutta sama linja poikakaverilla jatkuu.enkä tiedä kannatteeko enää yrittää..hän on puhunut koko ajan kaikkea mitä olen halunnut kuulla ja sanonut että tuntee minua kohtaan todella paljon mutta sanat ja teot on pahasti ristiriidassa keskenään..

Kommentit (9)

Jzzu

Tuota noin..
Missä välissä teillä on sitä ihanaa jos mies käyttäytyy jatkuvasti noin? :shock:
En kyllä olis jatkanut tuollaista suhdetta.

Suvina

Heitä se helevettiin. Kylhän ne puhua osaa mut luota vaistoos. Sä saat parempaaki. Hus sika metsään ja menköön emakkojahtiin..Moiset karjut pitäisi ampua ja jauhaa kalanruoaksi. Kylmän viileesti nyt bye bye ja jos se alkaa vonkaa takas ni tee siitä siankorvia naapurin rekulle..

SooZ

juu sanoisin minäkin että kannattaa ehkä antaa tuon suhteen olla. Teot ja sanat pitäisi tukea toinen toisiaan, ei olla ristiriidassa. Minusta vähän tuntuu että miehesi ei olekaan valmis vielä vakiintumaan. 10kk ei kuitenkaan ole kovin pitkä aika seurustelua.

Kellis

no minä en kyllä katselis hetkeäkään tuollaista. Jos ei tajua jo vähemmästä mitä on menettämässä niin onpahan oma moka. Antaisin kaksi vaihtoehtoa lopullinen ero tai sitoutuminen.

Murehtija

No huh huh...En suosittele jatkamaan. Ite olen tässä just toipumasta 8kk pompottelu "suhteesta". Mies ensin jahtas mua jatkuvalla syötöllä kun mä en ollut varma siihen sekaantumisesta ku se on mun veljen kaveri. Vihdoin annoin periksi ja vaikutti ihan lupaavalta vaikka ei nähty juuri koskaan mutta sitten alko just tommonen vaihe ettei toisesta kuulunut mitään eikä ollut lainkaan halua nähdä mua. Sitten alko selittelyt siitä miten sitä on joskus petetty ja se ei luota jne. Nyt tilanne on se että Provinssin aikoihin se yhtäkkiä laitto viesti mut sitten itse paikan päällä se toilaili kaveriensa kanssa mun naaman edessä eikä ollut näkevinään ja kun mä myöhemmin raivostuin hänelle tosta ja kysyin että vittuako hän viestiä pistää jos ei ees oo kiinnostunut niin sitten oltiin heti hirveän loukkaantuneita ja mä oon skitso ämmä. Yritin ystävällisesti pistää juhannuviestiä mutta mitään vastausta en ole saanut.

Nyt hiljan tässä otin ja poistin miekkosen numeron kännykästä. Sydän ja pää ei kestä enää enempää. Välillä ketuttaa, itkettää jopa kun taas on yksin ilman ketään joka laittais ees viestiä mutta ei tollasta kukaan jaksa. Ei sunkaan tartte jaksaa tota sun miehes touhua.

Vivian

Itse olisin skitsahtanut jo paljon aikaisemmin...kauan olet jaksanut. Tuossa on monta asiaa, jotka jo yksinäänkin olisivat tarpeeksi pahoja, se ettei nähdä, tai että hänta ei kiinnostanut lomallaan tulla luoksesi saati sitten tuo naispuolinen uusi kaveri, jonka kanssa yhtäkkiä aletaan kahvittelemaan. Sitä vain ihmettelen miksi hän palasi kanssasi yhteen kun kerran käyttäytyy melkein kuin ei seurustelisi kanssasi? Nyt suosittelen että puhut asioista suoraan ja vaikka toinen sanoisi mitä tahansa, niin eivät ne sanat yksin mitään merkkaa. Jaksamista! Varmasti kauheaa kun kesken yhteenmuuttosuunnitelmien ym toinen alkaa käyttäytyä noin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat