Ärsyttäviä piirteitä/tapoja poika/tyttöystävässänne - Parisuhteet

marika_

Ehdottomasti ärsyttävin on mieheni tapa kommentoida kaikkeen mitä teen (viimesimpänä keikalle jonottaminen..) että "musta toi on siis ihan tyhmää"

Oon varmaan sadat herneet vetässy oikeen syvälle nenään, että voisko se enää olla hokematta mulle tota, koska noi on kaikki tommosia tekemisiä (esim. miten käytän rahani, mikä ei siis vielä missään muotoa pitäs kuulua sille, kun yhdessä ei asuta jne.) mitkä ei siihen vaikuta..

Muuten kyllä ihana mies :) Tietty sit on jtn ärsyttäviä pikkujuttuja, niinku jos se kattoo telkkaria, ni vaikka tulisin suunnilleen hyppiin alasti sen eteen, ni se ei kyllä reagois mitenkään :lol:

Sivut

Kommentit (212)

rosa*

Eniten ärsyttää ku kulta lukee aina samalla ku syö. Ja sitte se syöminen kestää ja kestää ku pitää joka suupalan välillä lukee monta sivua.. Ja se maiskuttelu syödessä..

Ja se, ku kerron jonku pitkän jutun tälle vaikka puhelimessa ja ku pääsen loppuun ni se kysyy et ai mitä, sanoppa uuestaan se vähän pätki/tein jotain muuta en muistanu kuunella...

Ja se ärsyttävä ilme ku tietää että joku ärsyttää mua tajuttomasti mitä se tekee mutta kattoo mua silleen ärsyttävästi ja sanoo että no älä kulta hermostu ja tekee vaan... :evil: kulta-sanaki on oikeen mukava välillä kuulla mutta ei tuommosissa yhteyksissä!!

Siinäpä vähän alkua, nyt on niin kamala ikävä kullan syliin että tulee mieleen aina vaan niitä hyviä puolia. Nuo huonot unohtuu niin äkkiä, onneksi olitte kuitenki hyviä vinkkejä kirjotellu mistä muistin näitä oman kullan ärsyttävyyksiä että ikäväki vähän helpottaa.. :D:D

maj-

Mua poikaystävässä ärsyttää suunnattomasti:

-se, kun laittaa astiat tiskipöydälle ja täyttää ne vedellä silleen että kaikki ruuantähteet lilluu siinä. oksettavaa.

- se, kun kultsi tulee reeneistä tai pelistä ja rupee istua jumittamaan telkkarin tai koneen ääressä. V*tuttaa välillä ku eka on odottanu monta tuntia et toinen tulee kotii ja sit ei muuta voi herra tehdä kun istua.

-ja just se torkkuherätys, varsinki sillon jos itte saa nukkua pidempään

-sängyn petaaminen, joko sitä ei voi tehdä ollenkaan tai sitten peitot vaan heitetään kasaan sängylle ja se on muka peitetty sitten...

No jooh, kyllähän tätä listaa vois jatkaa vielä, mut kyllähän noiden kanssa on opittu elämään. On se vaan silti niin ihana<3

hanne

ärsyttävin piirre on se että jos jostain asiasta sanon tai huomautan mikä minua ärsyttää, hän vain vastaa siihen että: ainahan se vika mussa on. ja se ärsyttää koska jos joku mua oikeesti vaivaa ja on mulle tärkeetä nii ei oo kiva ku se ei yhtään keskustele siitä vaa kuittaa sen vaa noin :( monesti ei tee mieli ees kertoa sille jos haluisin että se tekis jotain toisin, ku aina vaan tulee vastaus että: mun vika anna olla.

Manda

Tulin tässä ajelleeksi että monesti pienet asiat omassa kullassa alkaa ajan mittaan ärsyttää...varmaan siksi että itse ei tekisis samalla tavalla. Esim. jättää wc: kannen auki(tavallista) tai kävelee kengät päällä sisällä....musta tuntuu että tuommosetkin asiat ovat ajan mittaan päässyt yli mutta sille tunteelle ei voi mitään et haluaisi tehä asiat toisella tavalla mutta ei haluaisi olla äiti poikaystävälleen, ja jaarittelu alkaa olla jo rasittavaa.....joten kysymys kuuluu mitä teidän mielestänne on ärsyttävää miehessänne ja oletteko saaneet tavan pois tai yrittäneet opettaa mieheenn uusin tapoihin(parempiin toivottavasti). :wink:

Lucky Lady

Voi, nyt saa purkautua!! \:D/

Minua nyppii avokissa...

- loputtomat vaateröykkiöt lattialla
- sukat, joita on joka paikassa
- tapa syödä olohuoneessa ja jättää astiat sinne
- jättää tyhjiä limppapulloja jääkaappiin, ja myös väljähtäneitä limppareita joita ei enää aio juoda mutta joita ei saa kaadettua poiskaan
- ei saa laitettua vessapaperirullaa telineeseen tai heitettyä sitä tyhjää pois
- ei tee yhtään mitään heti kun pyydän, ja unohtaa sitten myöhemmin
- ei tunne minkäänlaista tarvetta siivota tätä asuntoa ikinä, oli miten likaista tahansa
- juo minunkin limpparit juotuaan ensin omansa, vaikka olen sanonut että niihin ei sitten kosketa
- lastaa leivän päälle valtavasti makkaraa, ja ne loppuvat tosi äkkiä sillä tavoin. Kävisi itse joskus kaupassa!
- piereksii
- leikkii kissojen kanssa väärin (mm. leikittää käsin, mitä ei saisi tehdä ellei halua niiden oppivan pureksimaan ihmisiä)

Tässä pari näin ensialkuun... :lol: Mutta kyllä minä ihan oikeasti siitä porsaasta tykkään, ja enemmän siinä on hyviä ominaisuuksia kuin huonoja. (ja enemmän kuin minussa!)

Muoks. Tämä on pakko lisätä, olen sitä täällä niin monta kertaa kironnut: se kolmesti kirottu [color=red]torkkuhälytys[/color]!!!!!!! Gaaaaaa!

Fanni

Tämän topicin vastapainoksi on kai olemassa jo se missä ylistetään sitten kultiamme :wink:

No, ensinnäkin, niinkuin olen jo vastaillut tännekkin keskusteluun:
[url]http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=135864&highlight=...

*ärsyttävää on todellakin joskus se pinnallisuus, haukkuu aika paljon ihmisiä jotka eivät yksinkertaisesti voi ulkonäölleen mitään... :evil:
*Sotkee mun huonetta aika paljon vaikka olen juuri siivonnut :?
*Liian herkkä (vaikka mikä mä oon sanomaan, itse olen myös)
*Juo liikaa limsaa ja syö liikaa roskaruokaa --> epäterveellistä!!! :evil:
*Kuorsaa ja nukkuu todella leveästi (sänky 120 cm ilmeisesti liian pieni)
*Välillä mustasukkaisuus
*Jonkun asian tekeminen niin ärsyttävän tarkasti ja niin justiinsa (onhan se tavallaan hyvä.. )
*Se, että "mulla on parempi" -poikien juttu on niin... argghhh.. :evil:
*Kaikkitietävä :roll:
*Lapsellisuus! Esim. riitojen sattuessa vikiseminen. MÄ HALUAN AIKUISMAISTA KESKUSTELUA!!!!! :D :D :twisted:

Manda

he he kivaa mul on ihan samat(ongelmat) just tosta siivomisest ja eikä tee asioita sillon kun pyydän ja sitt just unohtaa asioit niin ku sunkin mies....ite töppii...sotkeminen, pöydälle jätetyistä tavaroista..niinku ruuat,vaatteiden laitto(viikkaaminen kaappiin ym) tiskaaminen ja siivoominen(ei tee niinkö haluaisin he he)
mut en vaihtaisi kultaani vaikka pientä kiinaa aisoista onkin..... :lol:

DemonOfTheDay

- ottaa ylipitkiä suihkuja, varsinkin sillon kun pitäis mennä jonnekin ja mä olen ollu valmis jo puoli tuntia
- ei osaa päättää mitään ennenku 5minsaa ennen ku se asia pitäis olla päätetty
- kun ottaa torkut päivällä, se myllää koko helevatan sängyn ja jättää sitten sen petaamatta ja MINÄ joudun sen petaamaan
- jättää kaikki vaatteet nojatuolille
- ei suostu laittaan VALTAVAA MÄÄRÄÄ papereitaan kansioihin vaan kaikki lojuu ympäriinsä
- kuuntelee musaa ihan liian kovalla just sillon kun mua väsyttää
- ei koskaan siivoo asuntoa ellen nalkuta(mitä inhoan) ja kun tuun töistä kotiin ni papereita joka paikassa, sänky myllätty,lautasia olohuoneessa, lisää tiskiä keittiössä ja verhot roikkuu miten sattuu :roll:
-ja kaikista rasittavinta on et aika harvoin mä pystyn ärsyyntyyn niin paljon noista asioista et suuttusin tmv. koska se on niin hemmetin sulonen ja rakas mulle... ](*,)

*Sandy*

-jättää likaiset astiat pöydälleen
-kun se ripustaa pyyhkeen kuivumaan, ei ota sitä tuolin nojalta neljään päivään pois (kyllä se pyyhe jo ihan kuiva varmasti on!!)
-on niin helkkarin sulonen ja ihana silloin kun haluan mököttää ja olla vihanen
-ei millään herää herätyskelloon (MÄ joudun sen aina herättään)
-ei voi taitella kauppapussia nätisti kaappiin vaan se jää siihen keskelle keittiön lattiaa
-ärsyttä kun ei voi leikata varpaankynsiään jossain muualla ku olkkarissa!! (ja mä en halua edes nähdä koko toimenpidettä)
-viivyttelee tukan pesua (mua ärsyttää kun se on välissä niin likanen)
-kaikki ihme pikkupaperit lojuu pitkin ja poikin sen pöytää, eikä laita niitä sellaseen telineeseen minkä annoin sille juurikin sitä varten
-viivyttelee tiskaamista niin kauan kunnes siinä on jättimäinen tiskivuoro
-ei tuo mulle juuri koskaan kukkia

tiikeli

Jättää kauppakassin eteiseen josta mä saan sen noukkia ja viedä tavarat kaappiin...
Jättää vaatteet sinne mihin sattuu ne riisumaan (mm. eteisen lattialle)...
Huudattaa telkkaria tai tietokonetta...
Kommentoi ohjelmaa ääneen vaikka tietää mun olevan tietokoneella enkä katso sitä ohjelmaa vaan yritän kirjoittaa (niinkuin vaikka nyt)...
Jättää muovipusseja, karkkipapereita, pussinsulkijoita, kaljapulloja ja muuta kissoille vaarallista pitkin kämppää vaikka asiasta on puhuttu...
Herää viikonloppuisin liian virkeänä ja tulee höpöttään vaikka haluaisin nukkua...

Näitä tulee kyllä lisää kunhan muistan. :wink:

PäivänSäde

-Ei osaa ajaa autoa, varsinkaan silloin jos puhuu puhelimessa. Saa aina hävetä silmät päästään.

-Liian hidas lähteen mihinkään, esim kauppaan lähteminen kestää yleensä sen tunnin että on saanut kaikki tarvittavat kamat mukaan. Niin ja yleensä puolet tavaroista on silti jäänyt kotiin ja niitä lähdetään sitten ihan hermona hakemaan.

-Kerää vaatteensa makuuhuoneen lattialle.(minä myös)

-Kävelee ympäri kämppää jos se puhuu puhelimessa, yli ärsyttävää jos mä koitan vaikka kattoo samalla telkkua.

Siinäpä niitä sitten, tuli kyllä yllättävän vähän vaikka ajattelin et nyt voin purkautua ihan olan takaa :lol:

Lacrimae

Kaikeksi onneksi Rakkaallani ei ole kovinkaan ärsyttäviä tapoja, ainakaan enää, kun olen sitä koulinut :wink: Mutta toisaalta, ainahan meissä kaikissa on jotain pientä...

*Tykkää jättää tavaroita lojumaan keittiön pöydälle eikä korjaa niitä siitä pois. Minä kun niin tykkäisin, että pöytä olisi syömistä yms. varten ainakin suunnilleen tyhjä.

*Papereita lojuu missä sattuu, ja sitten minä siivousinnossani hukkailen niitä :oops: (vikaa siis on meissä molemmissa, kieltämättä) Mutta jos tietää jonkun paperin olevan tärkeä, miksi tärkeille papruille ei voi kehittää yhtä tiettyä säilytyspaikkaa?!?

*Leikkaa varpaankynnet olohuoneessa.

*Ei pidä sängyn petaamista tärkeänä asiana :evil:

*Ottaa aamuisin SAIRAAN pitkiä suihkuja, ja pelkään aina sen nukahtavan sinne. Onneksi vesimaksu on kiinteä..!

*Jättää likaiset vaatteensa lattialle sängyn viereen! Tämä ärsyttää minua ehdottomasti kaikkein eniten! Nim. Pyykkikori löytyy kolmen metrin päästä.

*On vaan niin ärsyttävän ihana *muiskis*

Mimm@

Voi voi.. Niitähän riittää :D Pitäis varmaan kysyä tuolta että mitkä miun tavat on inhottavia, ni voisin yrittää muuttaa niitä..

Noh:

-Vaihtaa liian harvoin vaatteita, eikä se kyllä omistakaan kovin monia kun kuulemma vaatteisiin panostaminen on turhaa
- Syö roskaruokaa ja elää melko epäterveellisesti
- Aikataulut ei ole edes tunnilleen
-Ei herää ikinä aamuvuoroon omin avuin

Nuopa olen saanut selville tässä 3kk aikana, ja vielä on lisää tulossa varmasti, mutta enpä ole kehdannut noista sanoa kun on se niin ihana.. Vaikka yrittäisi se varmasti parantaa tapojaan jos sanoisin.. Mutta.. Kun ei olla edes vielä riidelty :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat