Liian suuret vaatimukset? - Parisuhteet

mimuli

Pettäminen on varmasti enempi luonteesta ja haluista yms. kiinni, kuin ulkonäöstä.

Hyvännäköisyyskin kun on aikalailla katsojan silmässä.

Sivut

Kommentit (258)

Asphyxia

Huomaa että sulta puuttuu HIEMAN tuota elämänkokemusta. Kyllä sä kuule joskus vielä huomaat että se on ihan sama onko joku 100-kiloinen finninaama vai hunks-tanssija, ihan yhtälailla ne voi pettää.

Asphyxia
Cinderella92
Niin,elikkä nyt tällä hetkellä en vois kuvitella olevani kenenkään omanikäseni kaa,vaan nyt mulla on vaatimuksena et pitää olla: hyvännäkönen,hyväkroppanen,kiva,luotettava,yli 20v. ja ei pettävä tyyppi....onko liikaa vaadittu? ...en tiiä miks,mutta mulla on taas semmonen vaihe menos et haluun vähän vanhemman ja kokeneemman tyypin...ja sikskään en haluis olla ikäiseni kanssa,ku jos niitten kaa menee sänkyyn niin ne ei osaa mitään jne. :D oonko ihan pimee? ..ja onko liikaa vaadittu että yli 20v. tyyppi vois tykätä tän ikäsestä ihan oikeesti,eikä pettäis`? Kts.

No on se aika liikaa vaadittu sinänsä, että se on myös laitonta.

Eikä kukaan tervejärkinen yli 20-vuotias seurustele 15-vuotiaan kanssa. Siinä jätkässä on sitten jo jotain vikaa, ellei se 15-vuotias satu olemaan harvinaisen kypsä ikäisekseen, mitä - ei millään pahalla - sinä et viestiesi perusteella todellakaan ole.

Plus yli parikymppisen elämä on aivan erilaista kuin 15-vuotiaan. Sä käyt yläastetta, et saa juoda etkä polttaa laillisesti yms. Tuo parikymppinen todennäköisesti haluaa tytön jonka kanssa pääsee viikonloppuisin yhdessä ulos (muuallekin kuin keskelle katua) ym.

k87
Cinderella92
ja niinkun sanottu,jos ihastuu aina vaan semmotteisiin suosittuihin ja hyvännäkösiin,niin saa aina pelätä et tyyppi pettää,mutta jos tyytyy vähemmän hyvännäköseen ja sisältä kauniimpaan,ei tarvi sitä pelätä (:

no en mä sitä ihan näin sanos. kyllä ne vähemmän hyvännäkösetkin osaa pettää. ei se oo ulkonäöstä kiinni se uskollisuus vaan ihan muista asioista.

des
Cinderella92
k87
no ei siinä. kaverin kanssa tehtiin mulle "terapiamielessä" lista, kun olin eronnu edellisestä poikakaverista. listaan tuli öpaut kakskymmentä kohtaa (emmää mitenkään vaativa oo) ja niistä vaan kaks ei pitäny paikkaasa. tosin nyt jo pitää, kun intti on käyty ja ei mies asu enää äitin helmoissa :D mutta tää lista oli sit ihan huumorimielessä tehty.

koo.. :lol: ...en mäkään oikeesti niin vaativa oo..oon useesti ihastunu johonkin isoveljeni kavereihin,jotka on ihan renttuja punkkareita :lol: :lol: ...ja niinkun sanottu,jos ihastuu aina vaan semmotteisiin suosittuihin ja hyvännäkösiin,niin saa aina pelätä et tyyppi pettää,mutta jos tyytyy vähemmän hyvännäköseen ja sisältä kauniimpaan,ei tarvi sitä pelätä (:

=vaan hyvännäköset pettää? Voivoi... :roll:

Cinderella92
k87
no ei siinä. kaverin kanssa tehtiin mulle "terapiamielessä" lista, kun olin eronnu edellisestä poikakaverista. listaan tuli öpaut kakskymmentä kohtaa (emmää mitenkään vaativa oo) ja niistä vaan kaks ei pitäny paikkaasa. tosin nyt jo pitää, kun intti on käyty ja ei mies asu enää äitin helmoissa :D mutta tää lista oli sit ihan huumorimielessä tehty.

koo.. :lol: ...en mäkään oikeesti niin vaativa oo..oon useesti ihastunu johonkin isoveljeni kavereihin,jotka on ihan renttuja punkkareita :lol: :lol: ...ja niinkun sanottu,jos ihastuu aina vaan semmotteisiin suosittuihin ja hyvännäkösiin,niin saa aina pelätä et tyyppi pettää,mutta jos tyytyy vähemmän hyvännäköseen ja sisältä kauniimpaan,ei tarvi sitä pelätä (:

kastraatio

voit myös itse haastaa tyypin oikeuteen, kun tulet täysi-ikäiseksi. näinhän kävi sille timpe-nimiselle tv-juontajallekin. eli aika riski olet sille miehelle. :)

Cinderella92

Mun mielestä tää suojaikäraja on hyvä ainoostaan siinä tapauksessa että on tapahtunu joku rikos..esim. jos joku viiskymppinen pedofiili on raiskannu pikkutytön...mutta se että molemmat haluaa sitä (vaikka tyyppi oiskin yli 18v.) niin siinä ei oo mitään rikosta tapahtunu ja siks mun mielestä on todella epäreilua että esim. vanhemmat voi päättää että "joo,nyt on tapahtunu rikos ja mun tytärtäni on käytetty seksuaalisesti hyväks"...ja tässä mielessä oikeus vois mun painua sanonko minne.. :x :x tässä asiassa tietysti kaikki parikymppiset TYTÖT on sitä mieltä että "pyh,sais noi teinit panna vaan omanikäsiinsä" ja mun mielestä se johtuu siitä että nää parikymppiset tyttöset on kateellisia siitä että heidän ikäisensä pojat eivät pidä heitä enää seksikkäinä,vaan pitää sen sijaan nuoremmista tytöistä...sanokaa vaan jos ootte eri mieltä (niinkun varmaan kaikki taas onkin),mutta näin mä ajattelen :lol:

lily

Mun mielestä tän keskustelun voi kiteyttää hyvin parilla kommentilla:

Murehtija
Miehetkin on vain ihmisiä, eivätkä mitään aivottomia panokoneita joiden avulla nuoret naisenalut tuntuvat keräävän itselleen statusta.
Cinderella92
...että mulla on nyt semmonen teini angstailu vaihe päällä,ku oon aina ollu kauhee kiltti tyttö ja nyt haluisin saada jonkun vanhemman jätkän ja ryypätä sen kaa...

Hyvä lähtökohta parisuhteelle :lol:
Ja mitä muuta tämä on jos ei tuota Murehtijan edellä mainitsemaa.

Cinderella92

oon lähettäny sille varmaan sata viestiiki,mut se ei ikin vastaa...ja kun puhelimessa sanoin että kaipaan sitä se vaan nauraa...

En ihmettele. Mullakin on ollut aika hauskaa näitä lukiessani.
Suosittelen suakin lukemaan tätä keskutelua uudestaan vaikka 5 vuoden päästä ja voin sanoa, että hauskaa tulee olemaan.

kastraatio
lily
Murehtija
Miehetkin on vain ihmisiä, eivätkä mitään aivottomia panokoneita joiden avulla nuoret naisenalut tuntuvat keräävän itselleen statusta.
Cinderella92
...että mulla on nyt semmonen teini angstailu vaihe päällä,ku oon aina ollu kauhee kiltti tyttö ja nyt haluisin saada jonkun vanhemman jätkän ja ryypätä sen kaa...

minkä takia kaiken pitää olla lähtökohta jollekin parisuhteelle?

Sharon

Lainaus:
Hmm. Niikun moni muukin on jo sanonu et 15v ja 20v (tai enemmän) elää ihan eri maailmoissa.

Ja jos ei elä, on mies harvinaisen paljon henkisesti jälkeenjäänyt. :roll:

Älkää nyt vetäkö hernettä nenään. 5 vuotta voi olla aivan hyvä ikäero esim 20- ja 25-vuotiaille. Murrosikäinen on aivan eri juttu.

Cinderella92
lily
Murehtija
Cinderella92

Ja mitä muuta tämä on jos ei tuota Murehtijan edellä mainitsemaa.

Cinderella92

oon lähettäny sille varmaan sata viestiiki,mut se ei ikin vastaa...ja kun puhelimessa sanoin että kaipaan sitä se vaan nauraa...

En ihmettele. Mullakin on ollut aika hauskaa näitä lukiessani.
Suosittelen suakin lukemaan tätä keskutelua uudestaan vaikka 5 vuoden päästä ja voin sanoa, että hauskaa tulee olemaan.

kui? ..joo,kyllä mustakin tuntuu välillä et olin ihan vítun tyhmä,ku lähin näitten jätkien matkaan,vaikka tiesin siitä hetkestä lähtien kun ne tarjos juotavaa mihin tää päättyis...kyllähän se oli ilmeist että ensin ne juottaa meidät ja sit käyttää...vaikka en mä kyllä kännissä ollu :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat