Naistenpäivä - Parisuhteet

Klara

Eipä ole (ainakaan vielä) muistanut koko päivää, mutta enpä itsekään muistanut ennen kuin luin tämän topicin.

Sivut

Kommentit (77)

antagonismi

Ei muista koko päivää. Yritin puhua aiheesta viime viikolla, mutta ei tuo näytä nyt taas muistavan. Naama kiinni tietokoneen näytössä oli jo ku heräsin eikä oo sanaakaan sanonut. Tyypillistä.

Jimmy; Kiitos :D

*Sandy*

Meillä tuskin edes muistaa että on naistenpäivä. Viime vuonna taisin saada jotain mut enpä usko että kultu nyt muistaa mitään hommata. Eikä oikeestaan tarvikaan, halaus ja suukko riittää :wink:

möhkis

Kuinka poikaystäväsi/miehesi muisti sinua naistenpäivänä vai muistiko mitenkään :D ?
Minua odotti aamulla maailman ihanin pehmolelu yöpöydällä :D ....
Aika lässyä mutta kuitenkin niin suloista :D ....

Aimée

Hah! Itekin vasta eilen sain tietää et tää päivä on taas! Mies tuskin edes tietää koko päivän olemassaoloa ja eilen muistettiin minuu tuolla makkarin puolella niin hyvin että ei tällä päivällä niin väliä :wink:

Jimmylle kiitos :)

dani

Mua ei oo kyllä kukaan muistanu. Haluun miljoona ruusua, mahtavan kynttiläillallisen ja rietasta seksiä. Niin ja lahjoja, vaikka muutamat uudet kengät, ja ehkä Pariisin matkan. Katotaan sit illalla miten kävi.

Jimmy KImmel
dani
Mua ei oo kyllä kukaan muistanu.
Hyvää naistenpäivää danille. :D

dani
Haluun miljoona ruusua, mahtavan kynttiläillallisen ja rietasta seksiä.
Nytkö saan tarjota sinulle kaikkea näitä..? :wink:

dani
Jimmy KImmel
dani
Mua ei oo kyllä kukaan muistanu.
Hyvää naistenpäivää danille. :D

Kiitos. :D

Jimmy KImmel
dani
Haluun miljoona ruusua, mahtavan kynttiläillallisen ja rietasta seksiä.
Nytkö saan tarjota sinulle kaikkea näitä..? :wink:

Joo, tai skipataan noi kaks ekaa ja mennään suoraan asiaan!!

Jimmy KImmel
dani
Jimmy KImmel
[size=7](P.s. Tuonko itse kondoomit?)[/size]

Joo, tuo varalta. Loppuu kuitenki kesken.

Joo, näitä extralarge kondoomeita ei edes saa ihan jokaisesta kaupasta...

Jimmy KImmel
dani
Joo, tai skipataan noi kaks ekaa ja mennään suoraan asiaan!!
Et sä voi käsitellä mua kuin jotain lihanpalaa! Mullakin on tunteet ja tarpeet ja sä vaan esineellistätä mua ja kuvittelet, että hyppään kenen tahansa sänkyyn! Häpeä! Mua pitää lämmitellä hyvällä ruualla ja viinillä, mun pitää saada konvehteja sekä kukkia, mua pitää kehua ja imarrella. Vasta sen jälkeen harkitsen, että annanko... :shock:

[size=7](P.s. Tuonko itse kondoomit?)[/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat