romanttista mökil? - Parisuhteet

Miiku

Tuli niiiiiin surullinen mieli lukiessani viestejänne... :cry: Tuota kaikkea munkin piti juhannuksena tehdä poikakaverini kanssa, mutta hän teki karusti oharit..... :cry: Lisää voitte lukea "Tuomioistuin"-keskustelusta kommenttini kohdalta, jos kiinnostaa...

Sivut

Kommentit (21)

mocca21

mikä on teist romanttist mökil jota voi tehä kullan kaa?mun mielest istuu takkatulen vieres, olla tosien lähel tanssia, ja kunnella musaa yöllä hellää rakastelua ja sen jälkee hellyyttä :)

mocca21

kyllä vain.tarkotus ois mennä 9pvä v-lopuks kultani kaa mökille ja päivät ajellaa motskaril ja illa tehtäs jotai romanttist ja ihanaa :)

Miffy

No jo se et pääsis kahestaan kivalle rantamökille on mun mielestä romanttista :D

Eiköhän nää perusjutut oo jo mainittu; läheisyys, hyvä ruoka, seksi, takkatulet ja muut... Saunominen jne.

Mistä kukin tykkää, en mä noista enempää mökillä kaipais. Ehkä pari hyvää dekkaria joita voitas yhdessä lueksia siinä takan edessä :) ja ehkä vähän siideriä.

aada

Viime kesän parhaimmat hetket vietin kultani kanssa niitten mökillä.. Se pelkkä ajatus siitä että ollaan ihan kahdestaan järven rannalla auringon laskiessa, saunotaan ja syödään, on mun mielestä romanttista. Pisteenä siihen päälle se, että voi nukahtaa rakkaan viereen peittojen alle kuunnellen hiljaisuutta. :)

Shandy

heh, onhan siellä mökillä ihan romanttista, mut me käydään niin usein mökillä kaksistaan et ei siitä osaa enää sillä lailla nauttia.. se huono puoli tässä on et on kummankin perheen mökit ihan lähistöllä ja niitä saa käyttää koska vaan ;)

yleensä me vaan tehdään ruokaa ja sitten lueskellaan jotain tai katellaan tv:tä jos ollaan meidän mökillä mis on sähköt.. ja saunaa lämmitellään.. jos jaksais panostaa niin voishan noistakin jotain romantiikkaa repiä mut harvemmin jaksa..

mocca21

meil oli aika romanttista kullan kaa viimeks mökil. käytii kävelyl,kultani joi sit pari olutta,mä pari lonkeroo.paistettii makkaraa ja istuttii takkatulen vieres nii kultani katto mua pitkää silmiin ihanasti kysyin et mitä kulta kattoo sitä ku mite kaunis sä oot<3 :D
saunassa ei käyty koska vettä ei tule sinne, joten se pitää tuoda kotoa mukana. mut 9-11päivät ois tarkotus olla mökil tässä kuus. ajella päivällä pyörällä ja illal olla mökillä.
huomennaki ois päivä mittanen reissu suunnitteilla :)

aada

Mekin ollaan kyllä paljon mökillä käyty mutta aina se vaan on yhtä ihanaa.. :) Tykkään niin mielettömästi siitä paikasta ja auringonlaskusta että joka kerta se vetää vähän romanttiseks. :)

Katjuska
aada
Viime kesän parhaimmat hetket vietin kultani kanssa niitten mökillä.. Se pelkkä ajatus siitä että ollaan ihan kahdestaan järven rannalla auringon laskiessa, saunotaan ja syödään, on mun mielestä romanttista. Pisteenä siihen päälle se, että voi nukahtaa rakkaan viereen peittojen alle kuunnellen hiljaisuutta. :)

Samaa mieletä itekin asiasta. Kesän parhaimmat hetket tosiaan tapahtu itelläkin tällä tavalla. Kaikista parasta mökkielämässä on se, ettei sähköjä oo, joten ainut valo illalla tulee takan roihusta, on se vaan niin romanttista istua kullan kainalossa ja katella takkatulta. :lol:

Ladybird

Mäkin niin odotan että pääsen poikkiksen kanssa nyt kesällä taas käymään niiden mökillä. Viime kesänä satuttiin sinne v-lopuksi juuri siihen aikaan kun oli kauheat helteet, ja voi että oli ihanaa! :) Käytiin järvellä soutelemassa, uitiin, saunottiin, paistettiin makkaraa... Mekin kun harvoin saadaan olla ihan kahdestaan, niin nuo hetket on jääneet todella vahvasti mieleen. Ja minä kun tykkään muutenkin olla luonnon rauhassa, paikka on todellinen unelma (mökki vois olla vaan vähän isompi ja puhdasta vettäkin sinne vois tulla olis ihan kiva):wink:

k87

pelkkä mökille pääsy on jo romanttista. molemmat tykätään mökkeilystä. onneks meillä on kolme mökkiä, joista "valita".mun äitin, mummon ja miehen. saunominen on ihan huippua mökillä. se saunomisen jälkeinen rentous kun voi kylmä olut kädessä istua saunan kuistilla rakkaan kainalossa ja kattoo auringonlaskua ja söpistellä.

ruuanlaitto on kans romanttista mökillä. muistan uutenavuotena 2005 kun oltiin mökillä ja mies laitto ruokaa. olin ihan ihmeissäni kun se teki niin namiruokaa. mulle jäi perunoiden kuoriminen :lol: samalla reissulla romanttisinta oli seisoo laiturin nokassa halaillen ja kattoo kun setä perheineen ampu raketteja vastarannassa.

mutta viimekesän mökkireissu on niin ykkönen (ainakin tähän mennessä). mummon mökillä oltiin pari yötä. ekana iltana lämmitettiin savusauna. se ilta oli jotenkin niin ihana. aurinko paisto ja oli tyyntä ja lämmintä. saunottiin monta tuntia ja rentouduttiin kunnolla. se ilta jää mun mieleen varmaan loppuiäks. <3

narttu^

Me mentiin juhannuksena kullan kaa mökkille. Päivällä mies opetti minua uimaan kun en sitä silloin osannut :oops: illalla syötiin yhdessä. Sitten syttytimme muutamia kynttilöitä ja luimme omia lehitä/kirjoja, jonka jälkeen rakastelimme kynttilän valossa. Aivan normaaliltahan tuo kuulostaa ja onkin, mutta minulle se oli jotakin aivan ihanaa.

Murehtija

Se et lyödään vetoa kumpi saa juotua puoli lasia Jägermaisteria kertaheitolla oksentamatta :lol:

Mut näin vakavasti sanottuna se et ollaan ensin saunassa ja sit istutaan siinä kuistilla pyyhkeet päällä ja katotaan järvelle päin auringonlaskua...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat