Poikaystävän mielipide sinusta. - Parisuhteet

Svenna
KataTheBlondi
Miun mies... ei tykkää kun mie suutun, alan huutamaan... vaikka omasta mielestäni vain korotan ääntäni. Se kun on kova ääni muutenkin niin.....

Sit mä hyvin usein suuttuessani alan osottelemaan niitä asioita mitä mies EI ole tehnyt ja kaikkia pikkuvikoja... saattaa syntyä suurikin sota.

Mulla on prikulleen sama juttu! sit tulee turhasta hirvee sotimus. :( :D

Sivut

Kommentit (58)

ranskalainen leppäkerttu

Tohon "tossunalla" -juttuun pakko kommentoida et en mielestäni ikinä oo yrittäny kahlita poikaystävääni mitenkään, mitä järkeä siinä nyt olisi? Mutta sen olen huomannut, että nykyään, kun nähdään vähän harvemmin muutenkin, niin kyllä tulee mulla suru puseroon ja nokka menee nirppaan jos poikaystävä haluaa lähteä yhtäkkiä viikoksi kotiin/kavereiden kanssa jonnekin jne. Ihan vain sen takia että minäkin haluaisin viettää aikaani rakkaani kanssa, ja kun muutenkaan sitä yhteistä aikaa ei ole niin paljon niin...

Siis esimerkkinä se kun poikaystäväni meni nyt armeijaan, niin ennen sitä olisin halunnut olla hänen kanssaan paljon kun nyt kerran näkee niin harvoin. Niin eikös poikaystäväni sitten joka toinen viikko lähtenyt koko lähes koko viikoksi parin sadan kilsan päähän. Siitä tuli sitten vähän riitaa kun minä olin surullinen etten saa olla kultani kanssa ja vähän äkäinenkin että pitääkö mut nyt sitten jättää yksin kotiin viikoiksi kun kuitenkin kohta joudun yksin kotona luuhaamaan vaikka kuinka paljon, ja miestäni taas ärsytti se että ylipäätään sanoin asiasta koska hänen mielipiteensä oli että "mulla on oikeus tehdä mitä haluan". Ja niin onkin, mutta kun kyse ei ollut siitä että olisin kieltänyt häntä kieltämisen vuoksi vaan olisin myös halunnut hänen aikaansa :) Enkä kyllä häntä kieltänytkään tekemästä mitään, kerroin vain mikä olisi minusta kivempaa tai mikä ärsyttää minua.

Jälkeenpäin ajatellen kyllä ymmärrän että hän halusi nähdän perhettään ja kavereitaan myös, kun ei hän heitäkään nyt armeija-aikana ehdi kauheasti näkemään. Mutta silloin otti kovastikin päähän kun mut jätettiin yksin kotiin jo ennen ku armeija-aika alkoi :D

Mutta niin, kullalle ei kyllä välillä mitään pientä kritiikkiä sisältävää voi sanoa kun heti ottaa itteensä niin paljon ja sitten häntä ärsyttää että minun piti sanoa taas tuostakin. Sinänsä tässä asiassa en tiedä kummassa vika, toinen on liian herkkä pienelle sanomiselle (tyyliin voisit kuivata lattian jos siihen lentää tiskivettä --> seuraa kauhea taisto) ja toinen ehkä sanoo jutuista myös liian herkästi :D

Mirre

Enemmän kulta on kehunut :) On kuulemma ihanaa kun annan sen elää omaa elämäänsä enkä koko ajan komentele ja huuda sille turhista asioista ja omi sitä itselleni ja pidä tossun alla, kuten joillekin tuttavapariskunnillemme on käynyt...

Huonoja puolia on sitten joskus liian innostunut juoruilu :D mutta sekin lähinnä tullut vain vitsinä :D
ja... ööö.... hm, ei kultsi ainakaan muusta oo maininnu :D
onhan niitä joskus tullut möksähdettyä jostain aivan turhanpäiväisestä, mutta en jaksa yleenäs mököttää paria tuntia kauempaa :D riidelläänkin tosi harvoin :)

nasu23

Elikkä täällä hyvin usein puhutaan poikaystävästä, sen ärsyttäviä piirteitä sekä hyviä piirteitä. Kertokaapas nytten mitä oma kultasi on sanonu sinusta hyvää sekä jotain huonoja piirteitä? :)

Janetten

Totta, usein vatvotaan pelkästään miesten huonoja ja hyviä puolia, joten pitää välillä kiinnittää huomio itseensä - miehensä silmin. Ruusuja on tullut risuja enemmän, mutta onhan niitäkin. Kaikkein huonoin(?) puoleni on, etten osaa sanoa mielipidettäni kunnolla. Kun kulta kysyy esim. mitä haluaisin tehdä, vastaus on yleensä tyyliin "en mä tiiä, mitä sä?" Se nyt johtuu kyllä lähinnä siitä, että tahdon miellyttää miestä, tahdon tehdä kuten hän haluaa, mutta siinähän se juuri onkin; tuskin kukaan haluaa oikeasti olla koko ajan päättämässä asioista, vaikka toinen pitäisikin päätösvallan luovuttamista kohteliaisuutena.

Lukretia

Ainakin mies arvostaa sitä, etten ole mikään pirttihirmu vaan annan miehen tehdä myös omia juttujaan kavereidensa kanssa. Esim. miehen kaveri taas on ihan täysin avovaimonsa tossun alla, samoin monilla muilla sen tutuilla on enemmän tai vähemmän omistushaluiset tyttöystävät. :roll:

Leikkimielistä palautetta tulee siitä, että mulla on kyllä hyvä koulupää, ja kielioppiasiat osaan melkein täydellisesti, mutta käytännön järkeä mulla ei kuulemma ole yhtään. :P

Mistake

Kultani mukaan oon
+Hauska
+Kaunis
+Mun kanssa on kiva viettää aikaa ja helppo asua yhdessä

Ja huonoa on
-Kaikki pitää saada heti nyt!
-Rahan käyttö (oon huono säästää)

serena
Svenna
KataTheBlondi
Miun mies... ei tykkää kun mie suutun, alan huutamaan... vaikka omasta mielestäni vain korotan ääntäni. Se kun on kova ääni muutenkin niin.....

Sit mä hyvin usein suuttuessani alan osottelemaan niitä asioita mitä mies EI ole tehnyt ja kaikkia pikkuvikoja... saattaa syntyä suurikin sota.

Mulla on prikulleen sama juttu! sit tulee turhasta hirvee sotimus. :( :D

jep ! yhtäkkiä jostain todella pienestä asiasta syntyy suurin mahdollinen ja erostakin on puhuttu :|

kauheita tommoset. vois vähän hillitä itseensä pikku riidoissa.

closure
Garmenita
Onhan sitä kiva kehuja kuulla, mutta kohtuus kaikessa! Jos kehuja tulee korvaan 24/7 menee se melkein suoraan toisesta korvasta ulos, eikä tunnu enään miltään.

Toi on ihan totta! Tuntuu, että mies oikeasti tarkoittaa sitä mitä sanoo, kun ei joka hetki oo kehumassa. Meillä on nyt vaan menny tämä vähän överiksi, kun muru ei enää oikeestaan kehu mua millään tavalla :? Mutta eikai se vaan huomaa.
(Sori OT :oops: )
Asiaan: Negatiivisena puolena muru on maininnut ainakin perfektionismin ulkonäköäni kohtaan. Sitä aina ärsyttää ku laitan hiuksiani liian kauan, vaikka ne sen mielestä on aina hyvännäköset :D Oon saanu siltä kyllä monesti kehuja, kun pukeudun hyvin ja oon aina hyvännäkönen :)

Garmenita

Minua kultani on enemmän kehunut, noin 80% hänen sanomisistaan minulle on kehumista. Ehkä se on vielä tätä suht alkusuhteen huumaa.

Kehuminenkin kyllä menee joskus yli, kun sitä tulee joka tuutista. Millon kehutaan kauniiksi, millon mitäkin. Onhan sitä kiva kehuja kuulla, mutta kohtuus kaikessa! Jos kehuja tulee korvaan 24/7 menee se melkein suoraan toisesta korvasta ulos, eikä tunnu enään miltään.

Kun taas mieheni ei kehu minua, vaan sanoo puolestaan jotain negatiivista, tämä negatiivinen asia väännetään yleensä vitsiksi, tai ei ainekaan moitita kunnolla.
Ehkä mieheni on liian kiltti. Ehkä se kuuluu alkusuhteeseen (tai no alku ja alku). :p

Iniquitatis

Hmm.. Mistähän aloittaisin.. No, aloitan huonoista. Poikaystäväni sanoo, että olen liian mustasukkainen, vainoharhainen ja vailla itsetuntoa. Tuo, että olisin liian epävarma itsestäni, kuulostaa vieraalta.. Enkä olisi itse uskonut sitä. Muut kyllä myönnän, että olen sellainen. Olen aivan liian mustasukkainen, ja se tuo turhaa pahaa oloa itsellen. Ja olen todella vainoharhainen, joka myös liittyy tuohon mustasukkaisuuteeni.
Ja sitten hyvät.. No, hän sanoo että olen viisas ja kaunis. En nyt muista mitään muuta mitä hän olisi hyvää sanonut. :S Mutta nuo ovat tuntuneet hyvin hyvältä, kun ne on saanut kuulla. :)

Jinda

olen kuulemma
+luotettava
+älykäs
+kaunis
+sitkeä

mutta myös
-itsepäinen
-välillä 'kuin mies' luonteeltani
-liian kova

tosin mies on aasiasta ja ilmeisesti siellä naiset ovat naisellisempia(??)kuin minä joka tykkään ampumisesta,nyrkkeilystä ja punnertamisesta jne enkä kukista,koruista tms :?

Tuhkimo II
Ruukkukaktus
- - ja esimerkiksi siivotessa hajoaa esine jos toinenkin..

:lol: Päivän naurut! Ihan niin kuin minä!

Mnjaa, enimmäkseen kuulen kullalta kyllä kehuja. Aina kun ollaan yhdessä, se sanoo jotain nättiä. Mulle tulee siitä tosi hyvä olo.

Mutta on mulla huonojakin puolia. Mä mm.

- saatan suuttua ihan yhtäkkiä. Rakas sanoi, että joskus pelkää suuttumistani kuin jos mä saisin sairauskohtauksia. Myönnän, että pari kertaa on tullut leimahdettua silmänräpäyksessä.

- epäilen omia kykyjäni Angelfistin malliin. Tämä tuntuu olevan aika yleinen tunnelma koko ketjussa. Sellainen turha ressaaminen. (Vaikka mies ei myönnäkään, että ressaa itse vähintään yhtä paljon, vain eri asioista [-() Ei, voi ei, se niin ei myönnä sitä.

Hmm, muuta en kyllä juuri nyt keksi, mikä on aika hyvin. Mulla vain on sellainen kutina, että mies käy täällä salaa vaklaamassa ja joko melkein tai täysin tietää nimimerkkini...

Muoks. Kielioppi. Mine ei bamlaa finska så fint.

Suwa

Poikaystäväni ei varsinaisesti mitään ole sanonut pahaa musta.. Mutta ite tiedän et turha kitinä varmasti ärsyttää hänt. :/ Varsiki menkkojen aikana mieli tuntuu olevan maassa ja ihan turhaa. Mielikuvitus laukkaa ties missä yms. Mut onneks sit puhun poikaystävälle nykyään niistä tunteista, enkä kitise sitä :> Muutenkin yritän jättää turhan kitinän pois. Ja aika ylpee oon saavutuksistki jo :D ja hyvää kultaseni sanoo paljonki minust. nätit silmät, tykkää muodoistani (silitteli lähinnä silloin lannettani, en ole mikään luuranko), sulonen, taivaallinen suihinottaja yms. Tykkää kuulema mun kans seurustella koska oon nii höpsö sättääjä :>> haha, tuli hyvä fiilis tätä kirjottaes, vois tänää hemmotel hänt ku nii kiltti on muutenki ollu mul lähi aikoin ^^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat