onko poikaystävä muuttunut parisuhteen aikana? - Parisuhteet

Maariah

kuten otsikko kuuluukin..eli onko poikkis muuttunut suhteen aikana?hyvään vai huonoon suuntaan?

Sivut

Kommentit (64)

Manda

taitaapa löytyä monenlaisia samantapaisia keskusteluja aikaisemminkin...mut mieheni on muuttunu moneen suuntaan...
1.osaa välillä yllättääkin...
2.avoinempi,ei niin ujo kuin vuosi sitten
3.osaa siivota jälkensä...ainakin yrittää....
he he i tule muuta mieleen...lyhyt lista tällä kertaa.. :wink:

KataTheBlondi

Hmm... no.. ensin poikaystäväni oli ujo, aika hiljainen ja jotenkin poikamainen...

Nykyään se on miehekäs (johtuu varmaan tatuoinneista) joskus saamarin ärsyttävä höpäjää kaiken näköstä mulle (sellaistakin mistä en tiedä mitään kuten uuden xboxin ominaisuuksista) Mutta silti se on aika suloooooone... Lupas siivota olohuoneen ja vessankin kun mun vanhemmat ja pikkuveli tulee isänpäivänä käymään. :mrgreen:

Kukkis

No juominen on ainakin vähentynyt suhteen alkuajoilta, kun nyt ymmärtää että haluan mys olla välillä vkonloppuisin hänen kanssaan kahdestaan.. :) eli ihan hyvä asia. Ei nyt ainakaan tule mitään muuta mieleen..

disturbed

Joo se huomioi mua paljon vähemmän eikä koskaan meinaa enään lääppiäkkään.
Tosin eipä ole koskaan sen luontuoinen ollutkaan kai, taisi alkuaikoina vain minua miellyttääkseen/rakkaudenhuumassaan/missälie mielenhäiriössään niin tehdä.

Alkoholin ym käyttöä meinannut vähentää. Ei tosin minun takiani (empä ole koskaan sille asiasta kitissytkään) vaan ihan muuten vain. Saa nähä miten käy.

On siitä tullut myös suorapuheisempi mun kannustuksen johdosta sekä avoimempi jollaintapaa. Seksuaalisesti lähinnä. Ei luult. saanut toeuttaa itseään extyttöystävänsä kanssa kun taas mun kanssa on "kaikki" sallittua.

Kuukautisista/naistenvaivoista se ei kyllä edelleenkään kestä kuulla. Hyvä, että saan puhua edes ehkäisytavoistani: huonoista/hyvistä puolista minkäkin hormonaalinen ehkäisyjutun kanssa.
Siihen suuntaan vois vielä muuttua kestävämpään suuntaan :lol:
Mutta eipä tuo haittaa. Kai se haluaa kuvitella värkkini puhtaasti seksuaalisessa mielessä ja toisaalta sen extyttöystävä ei ole opettanut sitä tavoille tässä asiassa.

Ja takas se alkuaikojen rakkaudenhuumainen käytös!
Edes osittain.

malina

Ainahan ihmiset muuttuu. Sitä pitää vain elää sen mukana.

Meillä on muututtu vain hyvään suuntaan :). Pitää aina rakastua uudelleen samaan ihmiseen, sitä on mielestäni hyvä parisuhde.

nasutin

On.Ennen kun oltiin kavereita hän puhui avoimesti kaikista murheistaa, koska (hänen mielestään) olen hyvä kuuntelija ja osaan auttaa. (En kyllä oo kuitenkaa ihan varma asiasta.)Kuitenki Hän ei enää avaudu mulle samalla lailla, pitää kaiken sisällään,tämä alkoi heti kun aloomma seurustekemaha. :/ Se on todella harmittavaa ://

Fanni

hmm, en ehkä sanoisi että "muuttunut" vaan henkisesti kehittynyt :D
Vaikka miehethän on aina niin lapsellisia, niin poikaystäväni ei ole enää niin lapsellinen kuin ennen :D

Olen myös "kouluttanut" sille tapoja. Esim. pyyhe muistetaan laittaa kuivumaan saunan jälkeen ja lauteet huuhdellaan jääneellä löylyvedellä.

:lol:

Daniina

Hmm.. eiks KAIKKI ihmiset muutu ja kehity ajan kuluessa suuntaan tai toiseen, ihan riippumatta seurusteleeko vai ei :lol:

Esim. mun entinen mies muuttui 1,5vuoden aikana koko ajan pahempaan suuntaan. Siis oli koko ajan yhä enemmän mustasukkainen, känkkäränkkä, juopottelija jne.
Nykyinen ihana aviomies muuttuu koko ajan suhteen aikana niin kuin minäkin, kasvaa ihmisenä ja parempaan suuntaan :D vastuullisuutta on ainakin tullu enemmän

Ayasha

On muuttunut jo ihan senkin takia, että hän on kasvanut teinipojasta mieheksi seurustelumme aikana. Samoin pystyn huomaamaan muutosta tapahtuneen itsessäni.

Alkoholin juomisen on jättänyt ihan minimiin, kun ennen minua joi paljon väkeviäkin. Puhuu enemmän tuntemuksistaan ja uskaltaa nykyään hakea itselleen jo helpommin apuakin, kun ennen ei olisi millään suostunut menemään lääkäriin tai hakemaan apua ongelmiinsa. Ulkonäöllisesti hän on muuttunut myös kovasti, hyvään suuntaan. Monet mielipiteet, musiikkimaut sun muut ovat myös vuosien myötä hieman muuttuneet, kun hän on alkanut löytää itsestään sen ihmisen joka oikeasti on.

seinäruusu

Onhan tuo aikuistunut ja alkanut ajatella asioita vähän eri tavalla, mutta ei meistä kumpikaan loppujen lopuksi ole paljoa muuttunut. Enemmän tämä suhde on muuttunut ja me vähän siinä mukana. :)

Wenny

Lihonut 25kg...

Ja onhan tuo aikalailla siitä rauhoittunut mitä oli ennen kun alettiin seurustella, ei enää hyppää joka viikonloppu baareissa iskemässä naisia. Eikä ole polttanut vuoteen, jes!

antagonismi
Dora
antagonismi
Kaikista, myös kutosesta! Mun mies jankkaa riidellessä yhtä ja samaa asiaa joka kerta, ihan ku jokainen riita koskis samaa asiaa :lol: Heh, tai sitten se olen minä! Who knows :roll:
Emmä tiiä, mun mies on ollu aina itsekäs ja sitä se on edelleen. Tuskin se siitä muuttuu miksikään.. :? Itseasias se oli ennen paljon hellämpi ja huomaavaisempi.. Äh. :(

No joo, toi jankkaaminen on kyllä tuttua, mutta kuitenkin se jotenkin osaa myös iskeä niihin mun heikkoihin kohtiin, eli mä en enää oo niin ylivoimainen riidellessä :D Tavallaan se on hyvä, mä inhoon sitä jos joudun riitelemään yksin, eihän siitä mitään tuu :roll:

Ja kuules antagonismi, se oot SINÄ jonka pitää opettaa sille miehelles tapoja :wink:

Ärh, en mä osaa. Arvaa oonks jo yrittäny?! :?

narttu^

Ollaan oltu vuos yhessä ja haluisin, että mieheni "rakastuisi" minuun uudelleen... Mitä siis pitäisi tehdä? Haluan, että hän olisi samanlainen kuin silloin alussa.. Hyvät neuvot olisivat tarpeen :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat