Ex:n nimi aktin aikana - Parisuhteet

SunLion

mulla ei ole kokemusta mut voin lohdutuksen sanana sanoa että käsittääkseni tuota tuppaa sattumaan ja siksihän siitä usein jossain vitsaillaan (vaikkei siinä olekkaan mitään hauskaa jos itse on jompi kumpi osapuoli!).

spekuloin sen verran että koska hällä on pitkä suhde takana ja nimenne ovat saman tyyliset hän saattoi vanhasta tottumuksesta hurmioissaan sanoa exänsä nimen...ilman että siihen liittyi fantasioita tai kuvitelmia exästä.

Kommentit (12)

Finland

Miten suhtauduitte tilanteeseen, jossa puolisonne mainitsee aktin aikana exänsä nimen vahingossa. Seksi on ollut aivan mahtavaa yhdessä mutta kyseinen asia syö miestä... Olemme keskustelleet asiasta mutta en saa sitä ajatuksistani, kuulema oli pelkkä innostuksen erehdys eikä todellakaan ajatellut häntä (nimemme ovat suhkot samanlaiset). Olivat 3v yhdessä ja suhde loppui kun mies petti kyseistä naista eikä yhteenpaluu tule kyseeseen. On rakastunut minuun.

Mielummin kokemuksia kyseisestä asiasta kuin pelkkiä kuvitelmia...

Lukretia

"Kylläpä kiinnostaisi tietää Lukretian miehen nimi! "

Menee samaan sarjaan Urpojen ja Yrjöjen ja Jormien kanssa. :( Varmaan ainoa -84 syntynyt mies, jolla on mokoma nimi. Inhoaa sitä itsekin.

Emmily_
Lukretia
"Kylläpä kiinnostaisi tietää Lukretian miehen nimi! "

Menee samaan sarjaan Urpojen ja Yrjöjen ja Jormien kanssa. :( Varmaan ainoa -84 syntynyt mies, jolla on mokoma nimi. Inhoaa sitä itsekin.

Kerro kerro kerro kerro..! :D

Pennsylvania

Kylläpä kiinnostaisi tietää Lukretian miehen nimi!

Itse en puhuttele miestä nimeltä sängyssä, mutta muuten olen muutaman kerran muuten puhutellut sitä naapurinpojan nimellä :) Melko samanlaiset nimet kyseessä, 1 kirjaimen heitto. Ei siinä mitään ole takana, kunhan sönkötän.

En ole vieläkään oikeen toipunut siitä, kun joskus 7 vuotta sitten unohdin pannessa silloisen poikaystävän nimen. Siis oikeasti kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta, vaan olin tapaillut poikaa jo pidemmän aikaa, siinä sitten vaan kerran aloin miettimään, että mikäs tämän kaverin nimi olikaan. Aika nopeasti se palautui, onneksi, mutta kerkesin jo vähän ahdistumaan tuosta silloin, että mikä alzheimer mulla oikeen on.

KummitusKutvonen

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ainakin mulla tollaset "lipsahdukset" tuli ihan vahingossa. En tosin sängyssä ole koskaan nykyiselleni exän nimeä lipsauttanut, mutta monesti kumminkin eri tilanteissa. Ja on kyllä hävettäny, mutta minkäs teet :lol: Seurustelin kahden saman nimisen miehen kans peräkkäin niin kai se sit jäi jotenkin päälle..Älä ota sitä vakavasti.Meillä noista tilanteista selvittiin huumorilla.(ukko vaan sano aina et, anteeks vaan mun nimi on Sami)..Jeps :oops:

SunLion

mun tuli tästä mieleen et kun olin poissa kotoa aika paljon viim. kuukauden aikana niin oli sitten ikävä mun avomiestä ja mietin sitä ja meidän parisuhdejuttuja just parhaillaan ku kysyin mummilta jotain ni sanoin "Kulta.." eli meinasin aloittaa lauseen kuten oisin sen aloittanut avokin kans jutellessa. :lol:

Tsein

Onneksi ei ole kokemusta, mutta voin sanoa, että menis palkokasvi juurineen nenään ja akti loppuisi siihen paikkaan. Koska en ole pitkävihainen, työntäisin asian mielestäni ja ainakin antaisin anteeksi, joskin kokemuksesta voin sanoa, että aina toisinaan ikävät asiat palaavat mieleen.

Lukretia

En sano miehen nimeä sängyssä, joten en kyllä ikinä lipsauttaisi väärää nimeä. Tosin miestäni en puhuttele muutenkaan nimellä, koska sillä on niin äärimmäisen ruma nimi. Sanon aina kullaksi tai rakkaaksi.

Taffel

taas VÄHÄN vanha keskustelu... mutta mä kerran sanoin entistä poikkista sitä edellisen poikkiksen sukunimella.. maattiin sohvalla päällekkäin ja se vähän lämmitteli mua siinä. kohta se sano että mennäänpä tuonne makkariin nii minä tokasin "sotilaallisesti" että "Kyllä Herra Virtanen"(mikä siis ei ollut hänen sukunimensä)... mies vaan nousi pois mun päältä ja mä jäin siihe miettiin että mitähä tuota nyt sanos :lol: mutta äkkiä se unohtu.. ainaki mulla!
nii ja monesti meinasin sanoa väärällä nimellä, aloin silleen sanomaan että "ppappa---matti tuukko tänne..."

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat