Netissä tavanneita? - Parisuhteet

Avani
Snaelaug
Joo. Sit ton herran menneisyyden takia mulla on sellanen olo et mä oon joku pelastaja. En siis henkilökohtaisesti ole auttanut häntä mistään mitenkään, mut ku se ite aina muistaa sanoa miten saan hänet onnelliseksi ja hyvälle päälle ja bla bla. Siis se tekee musta jotain pyhimystä, en tiiä onko sillä joku tarkotus mut mulle tulee itelle sellanen olo et mä oon kohta vastuussa jostain...

Onko kyse jostain nuoruuden sekoiluista vai jostain vielä aikaisemmasta jutusta? Jos rupeaa enemmänkin tuntumaan siltä, että on enemmänkin joku pelastaja tai suojelija sille miehelle, kannattaa sanoa siitä.

Sivut

Kommentit (351)

shazzer

Hmm, ehkei tämä herrakaan ole kuitenkaan ihan heti naimisiin menossa. Sekin voi olla vaan flirttiä? Kun on tavannut mukavanoloisen tytön niin tuon tyyppistä flirttiä saattaa miehiltä tulla vastaan :) Toki riipppuu ihmisestäkin.. Mie olen saanut osakseni tuota, ollaan joidenkin kanssa juteltu lasten nimistäkin, tosin ihan huvikseen molempien taholta :D
Netin kautta on helppo jutella melkeinpä mistä vaan.

Kannattaa jarrutella miestä jos se tuntuu olevan tosissaan. Hitaasti hyvä tulee :) Oikeastaan voisin sanoa että hitaasti saattaa TOSI HYVÄ tulla jos ajattelee omia tunteita.. Tosin mulla edellinen juttu päättyi karmeaan pettymykseen, mutta eipä siitä sen enempää. [size=7]Oma mokahan se oli[/size]
Ja tuo menneisyys, vaikea sanoa kun ei tiedä mitä miehen menneisyydessä on tapahtunut ja kuinka kauan siitä on aikaa. Mutta menneisyys on tietty menneisyyttä, ihminen kasvaa ja oppii tekemistään virheistä. Suurin osa ainakin..
Aika näyttää :)

Tähtisumu

Mä tapasin kanssa mun poikaystävän netissä :) Kummallakin oli omat ilmotukset suomi24:n treffi-palstalla, ja poikkis sitte otti muhun yhteyttä. Aika nopeesti tavattiin, menin hänen luokse käymään. Jälkeenpäin ajateltuna oli tietty aika uskaliasta mennä toisen kotiin, mut jotenkin luotin häneen- ja hyvä niin, koska ihastuin ensisilmäyksellä;) Nyt tammikuussa meille tulee välimatkaa yli 200km, kun mulle tulee muutto opiskelun takia. Mut eiköhän me se kestetä;)

Moumou

Hih, meitsillä oli aika mielenkiintonen viikonloppu :P

Netti päätti tehdä taas tenät joten oli vähän vaikeuksia päästä miehen kanssa juttuihin. Menin veljen kanssa lapsuudenkotiin la ja käväisin mesessä juttelemassa. Pahoittelin siinä vain sitten sitä kun on niin nettisidonnaista tämä juttu niin puhelinnumero pamahti ruutuun melkein heti :lol: Sanoin vain että voin illalla paiskata viestillä ja vastaus oli "toivottavasti". Hih.

Noh illalla olin sitten veljellä kun se netti ei mulla vieläkään toiminut. Join siinä vain kaljaa ja pelailin, mies itse oli ottamassa kavereiden kanssa niin pistin sille viestiä. Vähän siinä viestiteltiin ja mies sitten lupasi soittaa aamuyöstä.

Noh kyllähän se sitten soittikin mutta sen akku loppu varmaan 10 sekunnin päästä :lol: Noh viesteillä saatiin vielä toivotettua hyvää yötä.

Noh eilen siinä sitten pelailtiin yhdessä ja mies vaan sano et sillä oli yöllä ollu mulle vaikka mitä asiaa muttakun se oli kuullut mun äänen niin sen pää oli tyhjentynyt ihan täysin :)

Yöllä vielä juteltiin mesessä ihmissuhteista ynnä muusta, näin siitä jonkinasteisen kuvankin. Vieläkään ei olla puhuttu mitään että onko tässä jotain juttua mutta kannattaako tuota erikseen vielä puhuakaan ku ei olla nähty edes vielä. Mutta tuskin tämä ihan pelkkää kaveruutta on :P

Pääsin eilen nukkumaan vasta yhdeltä. Se on tosiaan tulossa tähän suuntaan ensi viikon viikonloppuna, on varmaan aika varmaa että nähdään. Ei kyllä olla vielä mitään puhuttu mutta typeräähän se olis olla näkemättä :)

Hurt

Tapasin kultani viime vuoden kesäkuun alussa Kuvake.netissä. Juttelimme varsin tiuhaan tahtiin kuukauden. Niin Kuvakkeessa, Messengerissä ja tekstiviesteillä. Heinäkuun alussa tapasimme ja siitä se sitten lähti.

Edit Selvensin asiaa.

Pirpana

Ennen joulukuun 21. päivää olemme vannoneet tapaavamme, lähden silloin Suomeen joululomalle ja paluuni takaisin Saksaan on epävarmaa. Silloin olisimme taas lähtöruudussa. Ensi kuun puolelle menee joka tapauksessa.. :? Mutta yli puolen vuoden jälkeen ei muutaman viikon odotus tunnu enää missään.

Yezzi

moumou:

Meillä juttumme alkoi kaveruudesta mutta pikkuhiljaa minusta alkoi tuntua siltä että tämä henkilö on minulle TODELLA tärkeä.
Noh aikaa vielä kului siitä kun tuon hoksasin ja silloin nykyinen avoni meni sitten sanomaan rakastavansa minua ystävänä. Noh minäpä vastasin tuohon rakastavani häntä. Hän sitten kyllä totesi että rakastaa minua eikä vain ystävänä mutta ei uskaltanut sitä heti sanoa ...

Meillä se meni näin ...

Me vain huomasimme sen yht äkkiä :lol:

SunLion

Kuules nyt nainen! järki käteen! parin viikon jälkeen EI puhuta naimisiin menosta...eikä nyt oikein yhteenmuutostakaan...kannattaa nyt pikku hiljaa kypsytellä tilannetta ja katsoa mitä tuleman pitää..voin kokemuksesta sanoa että liian nopea sitoutuminen ei ole hyvä juttu...ihmistä on hyvä tuntea Pitkän aikaa ennen kun naimisiin menosta aletaan puhumaan.....ihminen voi aluksi vetää roolia ja ajan kanssa se voi käydä ilmi. Toki ihastuneena tätä ei halua uskoa jne...voisin avautua sulle aiheesta mesessä tai yksäreil tms jos kaipaat...
en halua siis romahduttaa sua, haluan vaan suojella sua pahalta snae<3

ja snae, jos se jätkä asuu jossain pohjoosessa tai jossain muualla huitsin nevadas, ni sit ei käy...mut jos se asuu tääl espoon suunnalla, ni sit voisit vaik harkita sen luo muuttoa :roll:

:lol:

Snaelaug
Avani
Onko kyse jostain nuoruuden sekoiluista vai jostain vielä aikaisemmasta jutusta? Jos rupeaa enemmänkin tuntumaan siltä, että on enemmänkin joku pelastaja tai suojelija sille miehelle, kannattaa sanoa siitä.

Sekä nuoruusikää että aikuisuutta.

Mun tunteet ne sitten seilaa ihan täysin laidasta laitaan, enää ollenkaan ei ainakaan oo tota pelastaja-fiilistä :roll:

Eikä oo tullu "tilaisuutta" sanoa tiukasti mitään takas, koska ei oo myöskään tullu aihetta sille. Ja vähän niinku [color=olive]shaz [/color]sanoi niin hyvinkin se hääjuttu saattoi olla flirttiä ja mä fiksuna ja vakavana vedän kaiken heti totena .. :oops:

Kyllä sillä välillä meinaa juttu lipsahdella vähän väärille raiteille, mut mä aina alan oikomaan :D Mut sitten sieltä tuleekin sitä vakavaa tekstiä ihan aiheesta, et pikkuhiljaa tässä tuttavuutta tehdään.

No eilen se kyllä saatoo ymmärtää vähän väärin, vaiks ei se kyllä mua haittaa, mut valittelin jotain bad hair daytä sille, ja se vaa totes et ainahan mä oon kaunis. Vastasin et joopajoo et en ainakaan joka aamu. Siihen se sit et hän ainaki uskoo et mä oon kaunis 24/7, no siihen pistin sit " i'm warnin' ya" ja tarkoitin sillä siis et "varo vaan et jos joku aamu heräät mun vierestä ja siin onki mörkö mun tilalla niin.." Niin se kai otti sen et "nyt varot sanojas" ja sit se ei kirjottanutkaan enää mitään, ennenkuin seuraavasta aiheesta.
Kielimuuri.

Mut kiitos hyvistä kommenteista :) seuraillaan tilannetta..

Tapsu

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=37 Mistä löysit kumppanisi (: ?

Tuolla on samantyylistä keskustelua, ja siellä on niitäkin ketkä on löytäny kultansa netistä.

Ite oon löytäny kultani netistä joskus kauan sitten :) nyt ollaan seurusteltu vuosi ja 3kk ja kihloissa ollaan oltu 8kk. Että kyllä se joskus toimii :) Ja todella hyviä ystäviä oon kans löytäny netistä, joita näen nykyään ihan IRL.

_minea_

miten nopeasti vaihdoitte puhelinnumeroita ja tapasitte?
Tapasin nimittäin yhden mukavan ihmisen netissä, ei olla juteltu vielä kun muutama viikko ja tuntuu jo siltä että voisi antaa numeron, onko liian aikaista? miten helposti sitä yleensä uskaltaisi antaa numeroa?

Tapsu
_minea_
miten nopeasti vaihdoitte puhelinnumeroita ja tapasitte?
Tapasin nimittäin yhden mukavan ihmisen netissä, ei olla juteltu vielä kun muutama viikko ja tuntuu jo siltä että voisi antaa numeron, onko liian aikaista? miten helposti sitä yleensä uskaltaisi antaa numeroa?

Me taidettiin puhelinnumeroita vaihta siinä pari viikkoa sen jälkeen ku alettiin netissä jutella. Siitä on jo jotain 2,5 vuotta ainakin. Meiän piti siinä heti nähä, mutta ei sitten nähty, ja meni joku vuosi ennen kun sit nähtiin. Pyysin tän jätkän aveciksi kaverin synttäreille, joita ei tullutkaan, mutta jätkä tuli sit meille silti viikonlopuksi (asuu 150km päässä ni olis ollu hankala vaan tavata yhtenä päivänä). Sitä ennen juteltiin useampi viikko mesellä ja puhelimessa.

Tota ennen oon nähny muutenkin netissä tavattuja jätkiä ja puhelinnumerot oon vaihtanu aina aika nopeesti, mutta sitä ennen oon kuitenkin jutellu niin kauan, että oon uskonu jätkän olevan tervejärkinen ja ihan mukava. Ja kun oon näitä jätkiä nähny, oon aina sopinu tapaamisen julkiselle paikalle päiväsaikaan.

Ja se miten nopeesti uskallat antaa puhelinnumeros ja tavata, riippuu ihan susta. Ehkä oon ollu vähän uhkarohkea ja muuta, kun yhdenkin jätkän tapasin heti kahen päivän tekstailun ja mesettelyn jälkeen (ja nyt hän on yksi mun parhaista ystävistä).

Sanoisin että annat numeros sitten, kun susta tuntuu että se ois sopivaa. Sitten, kun uskot että tunnet tyypin jo tarpeeks hyvin, ja uskot ettei se oo mikään psykopaatti-sarjamurhaaja jne. Puhelinnumeroa ei kuitenkaan kauheen helposti kannata jaella, kun sen kautta saa sun kotiosotteen selville jos ei oo salasia ne tiedot. Että kannattaa kyllä miettiä ennen kun numeroas netissä jakelet. Ite oon aika luottavainen, ehkä kannattais munkin miettiä vähän enemmän ennen kun numeroni annan jolle kulle.

Ja sitten kun alat suunnitella tapaavas jonkun netissä tavatun ihmisen.. Voisin antaa pari yleispätevää vinkkiä:
1. Sovi tapaaminen julkiselle paikalle, päivällä.
2. Pyydä vaikka kaveri mukaan kun meet sinne, jotta ystäväs näkee minkä näkösen tyypin seurassa oot (ystäväsi voi sitten lähteä, kun on saattanut sut ja todennut että uskaltaa jättää sut tän ihmisen seuraan). Hyvä varotoimenpide, jos sattuukin jotain, niin joku tietää kenen kanssa oot ja minkä näkönen ihminen se on.
3. Kannattaa melkeinpä puhua puhelimessa muutaman kerran ennen kun tapaatte. Siinäkin saa aika hyvän alkukäsityksen tyypistä, ja ettei se ookaan mikään yli 60v kuolaava ukko vaikka väittäis olevansa 20. Ääni voi joskus paljastaa iän, ei aina.
4. Jos vaan voit, kerro vanhemmilles minne meet ja kenen kanssa. Tai ees jollekin kaverille. Ois paha jos kukaan ei tietäis missä oot ja katoaisit yhtäkkiä.
5. Oo varovainen. Jos tyyppi vaikuttaa oudolta, kannattaa vähän miettiä mitä itestään paljastaa. Tää pätee jo nettikeskusteluihin jne.

Muitakin neuvoja tietty ois, mut en nyt niitä jaksa listata. Kunhan oot ylipäätään varovainen niin kaikki menee varmasti hyvin :) Ja yleensä ei ees tapahdu mitään pahoja, kun tapaa vieraita ihmisiä ensimmäistä kertaa. Mulla on ainakin aina käyny tosi hyvä tuuri niitten ihmisten suhteen, kaikki ollu tervejärkisiä.

Jos vaan viittit, kertoile vaikka tänne keskusteluun miten tää tilanne etenee ja muuta :) Koska annat puhelinnumeron ja aiotteko nähdä jne. Ja onnea vaan matkaan!

_minea_

kiitos mukavasta vastauksesta :)
Tuota puhelinnumeroa pitää vielä miettiä, kyllä mä sen luultavasti jossain vaiheessa annan jos kaikki sujuu hyvin.
Kyllä hän on kuvansa näyttänyt, mutta eihän siitäkään tietysti ikinä 100% varma voi olla, että onko se varmasti sama tyyppi.
Mutta kertoilen sitten kuulumisia, miten tässä käy :)
ja vinkkejä ja "tositarinoita" saa mielusti laittaa lisää! :)

Tapsu
_minea_
kiitos mukavasta vastauksesta :)
Tuota puhelinnumeroa pitää vielä miettiä, kyllä mä sen luultavasti jossain vaiheessa annan jos kaikki sujuu hyvin.
Kyllä hän on kuvansa näyttänyt, mutta eihän siitäkään tietysti ikinä 100% varma voi olla, että onko se varmasti sama tyyppi.
Mutta kertoilen sitten kuulumisia, miten tässä käy :)
ja vinkkejä ja "tositarinoita" saa mielusti laittaa lisää! :)

sitä kannattaa kyllä miettiä aika tarkasti. Ja on tuolla netissä sellasiakin ihmisiä, jotka ei oikeesti valehtele :)
Toivottavasti sulla käy hyvin ton tyypin kanssa. Onnea!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat