"myöhemmin tyttöpippaloihin" tuntuu pahalta - Parisuhteet

sunset

niin.. elikkä lyhykäisyydessään poikaystäväni lähti juuri ulos pippaloimaan ja sanoi menevänsä eka kaverilleen (poika). nyt sitten ku lähti ni hän jätti keskustelunsa auki tällä koneella ja minä tietysti aloin sulkee niitä ku itse tartten paljon tilaa.
yhdessä keskustelussa yksi toinen poika joka oli lähdössä kanssa pippaloimaan kysyi että mitkä on suunnitelmat niin hän kirjoitti että "eka kaverille (sille pojalle) ja sieltä jatketaan tyttöpippaloihin.."
kyllä ahdistaa.. tuntuu tosi pahalta ku on muutenkin ollut pahamieli tänään koska taas kerran aamulla tuli harrastettua seksiä josta minä en nauttinut ollenkaan.. muuten hän on kyllä ihana ja juuri ennen ku lähti tuli antaa pusun ja sano että rakstan ihan äärettömän paljon sua..

no mutta kuitenkin itsellä ku on vähän huono päivä niin tollanen kolahti korvaan.. nyt ku lähetin viestin et koska oot tulos takas kotiin ja ootko menos nationiin ni tuli vaan et "joo.. meen ulos, tuun myöhään.. rakastan sua ja oon ollu niin ilonen tänään". nyt sitten tuntuu että hän valehtelee.. koska ei sanonu että on menossa johki toisiin tyttöpippaloihin.

joo. .no mutt akuulostaa varmasti tosi lapselliselta mutta ku oon ollu tänää niin masentunu ni tuntuu vaan nii pahalta... yleensä poikaystäväni aina kertoo jos on menossa joihinki pippaloihin, nyt heti alko ajattelee et mitä se salaa..

Sivut

Kommentit (39)

PinkPanther

Ymmärrän kyllä miltä tuntuu, ja itsestäni tuntuisi aivan samalta. laittaisin kyllä saman tien viestin perään että tyttöpippaloissa ei sit tartteis mennä kovin myöhään! Sanoisin suoraan että mesekeskustelus oli jäänyt auki, että sori vaan. Voi ei, tuntuu kamalalta ajatukselta että itsellenikin kävisi joskus noin.. puistattaa ihan. Jaksahan sunset!

sunset

jep-... mä laitoinki heti ku olin kirjottanu et mitkähän nää tyttöpippalot on ja sanoin viel et olit jättäny keskustelun auki.. ni vastaukseks tuli että sen pojan jonka luona nyt on... ni sen kaverilla sanotaan nyt vaikka saralla on tyttöjen illallinen ja sitten baari pippalot poikien kanssa...

ei kyllä kuulosta kovin uskottavalta, siis se että miks se niin sille toiselle sano et sit myöhemmin mennään tyttöpippaloihin.. noh.. tästä puhutaan vielä......

PinkPanther

Kyllä kannattaakin puhua. ja kasvotusten, ettei jää mitään epäselväksi. Jos toinen häkeltyy selittäessään illanviettoaan, niin jotain hän silloin koittaa jättää kertomatta... Miehet...

Tikkis

Empä mä nyt usko, että noissa tyttöpippaloissa mitään kummoista nyt olisikaan. Tuo vaan, että sen saa tietää vahingossa ja mies ei ilmoita mitään, niin väistämättä tulee paha mieli. Jos mies olisi sanonut suoraan, ei olisi jäänyt varmaankaan miettimään edes koko asiaa. Jos taas se ei olisi halunnut pahaa mieltä naiselleen (jos tämä sattuu olemaan ylireagoivaa sorttia), olisi varmaan kannattanut sulkea mese. En nyt tarkoita, että keskustelun aloittaneeseen nämä sopivat.

Meitä naisia on erilaisia ja minusta ei ole tarvis ruveta kovasti sanomaan ns. haukkumalla eri näkökulmille, koska jokaisellahan nyt on oma mielipide ja niitä pitää kunnioittaa.

Itse edelleenkin oon sitä mieltä, että olis ihan tytön kannalta mukavampaa, jos pystyttäis olemaan mahdollisimman rehellisiä. Oletusarvona tietenkin se, että nainen sitten myös hyväksyy toisen menot eikä rupea vetämään showta.

Vanamo

Lainaus:
jos se äijä ei halunnu kertoo ku muija suuttuu,ni ois miettiny et mitä siit voi seurata? mä kyl suuttuisin viel enemmä jos saisin ite tietää ilman et äijä suoraan sitä mulle sanOo. ei se tuntuis kovin mukavalt. mielummin mä kuulisin sen suoraan siltä iteltää..koska jos se tohtii sen suoraan sanoo ni ei oo ainakaa mitää "pelättävää" tai muuta vastaavaa,koska se osottaa sen ettei äijällä oo mitää "salattavaa".. en ny tiiä et ymmärsiks kukaa mut .. (:

Olen täysin samaa mieltä :D

Shandy

Joo aika ikävää et ei kerrota mihkä oikeesti ollaan menossa. :?

Mut toisaalta.. Jos mies on arvannut että suutut/et haluu päästää sitä, jos hän olis kertonut menevänsä johki "tyttöpippaloihin", niin ymmärrän sitäkin ettei se halua siitä kertoa. Eksän kanssa kun seurustelin niin en mää sille välttämättä sanonut et meen kaveriPOJAN luo juopotteleen vaan sanoin et kaverille, koska jos oisin sanonut et se on poika niin mies olis soitellut/tekstaillut mulle koko illan tyyliin "oothan kiltisti", ja se on aivan sairaan raivostuttavaa. Siis jos kyseessä on ihan vaan tosiaan kaverin luo meno, ei mikään semmonen "meen pippaloihin pettään seurustelukumppaniani"-juttu..

Yummy

Pennsylvanialla oli kyllä pointti, jota en itse tullut ajatelleeksi.
Ehkä tämäkin, että kertooko tytölle suoraan vai suojeleeko itseään raivokohtaukselta, riippuu siitä, millainen tyttö on.
Minä olen sellainen henkilö, että en heti huolestu, jos jossain porukassa on mukana tyttöjä, koska luotan mieheeni. Siksi minusta tuntuisi naurettavalta, jos mies ei kertoisi minulle suoraan sen takia, että pelkää minun suuttuvan. Ja kyllä minua salailu ärsyttäisi, koska väkisinkin miettisin, miksi. Eihän sille olisi mitään syytä.
Mutta jos taas tyttö on sellainen huolestuja, niin ehkä siinä tapauksessa ymmärrän kertomatta jättämisen. Jos poika on aikaisemmin (ehkä useamminkin) kokenut täysin aiheettoman raivokohtauksen, niin varmasti jättää mieluummin mainitsematta. Se onkin sitten ihan eri juttu, että muualta asian kuuleminen nostattaa vielä suuremman raivarin. Molemmilla vaihtoehdoilla on riskinsä.
Mutta omassa tapauksessani haluaisin kyllä mieluummin kuulla sen "Meen Saralle juhlimaan" -version kuin "Illalla sitten tyttöpippaloihin" -version.

Pennsylvania

Keskustelin yhtenä iltana taannoin hyvin viisaitten, oikeasti aikuisten (siis ei mitään 25v-aikuisten, vaan sellaisten oikeitten aikuisten) naisten kanssa siitä, mitä puolisoilleen pitää kertoa, mitä kavereille pitää kertoa niitten puolisoitten tekemisistä, joita ne eivät itse kerro, jne. Naiset vakuuttivat, että kun on tarpeeksi vanha ja suhde on tarpeeksi vanha, ei sitä oikeasti edes halua tietää kaikkea toisen tekemisistä, että usein parempi olla puuttumatta toisten asioihin, ja toisaalta myös olla kertomatta kaikkia omia tekemisiään ja ajatuksiaan. Mä en ollut koskaan ajatellut tuota noin, että voi olla vuosikymmenien parisuhde, jossa eletään täysin vakaasti mukana, mutta silti annetaan toiselle jo peräti niin paljon vapautta, ettei edes haluta tietää kaikkea. Olin ensin aika hämmentynyt, ja lopulta tulin siihen tulokseen, että se kuulostaa silti aika hienolta, että saa luottamuksen tuohon pisteeseen.

Oli tämä nyt varmaan vähän ot, mutta tavallaan ehkä ei? Sellainen vaan, että joskus koittanee sekin aika, kun ketään meistä ei huoleta tämän keskustelun kaltaiset tilanteet pätkääkään. Ehkä tämä ei päde kaikkiin, toivon, että itse olen nimenomaan tällä tiellä kehittymässä suhteessani ja ihmisenä, sen sijaan, että suhteeni vaipuisi vielä tiiviimmäksi symbioosiksi ilman, että kummallakaan olisi mitään omaa elämää.

Lania
Lumi~
mä taas sunsetin kirjotuksesta päättelin että ne "tyttöpippalot" tarkottaa tyttöjen keskinäisiä bileitä minne nää jätkät on sitten myöhemmin menossa myös..

Niin mäkin. Että tytöt alottelee ja (koti?)bilettää porukalla, ja sit paikalle tulee myös yhen tytön poikakaveri kaverinsa kanssa ja sunsetin poikkis ois tää "ylimääränen" kaveri. Jotenkin noin :D

Shandy

Mut toisaalta.. Jos mies on arvannut että suutut/et haluu päästää sitä, jos hän olis kertonut menevänsä johki "tyttöpippaloihin", niin ymmärrän sitäkin ettei se halua siitä kertoa.

Musta toi on kyllä vielä jotenkin kurjempaa, että "salailen, kun se kumminkin suuttuu". Jos mä tekisin noin niin en yhtään ihmettelis että toinen hermostuis, enemmän mäkin hermostuisin siitä että mun odotetaan hermostuvan kun vaan siitä että toinen tekee jotain mistä mä en tykkää. Selkeetä :P mut siis että mikä se toinen on määräileen mihin saa mennä ja mihin ei, suuttuu jos suuttuu, mutta ikävämmältä se tuntuu suuttua toisen salailusta. Tietty ymmärrän tollasen "en vaan halua pahottaa sen mieltä" mutta silti, kuulostaa kurjasti sellaselta "se ei satu mitä ei nää" -jutulta.

Lumi~

mä taas sunsetin kirjotuksesta päättelin että ne "tyttöpippalot" tarkottaa tyttöjen keskinäisiä bileitä minne nää jätkät on sitten myöhemmin menossa myös..

Tikkis

Mä oon samoilla linjoilla prashin kanssa. Ja aleksille näin tiedoksi, että suurimmalle osalle naisista on hyvin tärkeää, että ollaan täysin rehellisiä suhteessa, eikä jätetä asioita kertomatta.
Mä ainakin ymmärrän täysin, jos on paha mieli. Musta siinä ei olisi mitään, jos mies rehellisesti sanois, että on sellaiset "tyttöpippalot" (mitä se nyt pitääkään sisällään) ja niihin olisi kutsu ja sinne oltaisiin menossa. Mutta kun sitä ei erikseen mainita, niin mulle tulisi todella turhautunut olo. Jaksamisia siis!

dani

Siis mitkä on "tyttöpippalot"? Onko ne siis pippalot missä on myös tyttöjä poikien lisäks, vai onko ne jotku pippalot jonne mennään bongaileen tyttöjä, vai onko ne pippalot jossa on jotai strippareita vaan? Sori en kertakaikkiaan ymmärrä käsitettä. :lol:

Yummy

Oon samaa mieltä siitä, että tottakai tulee heti mieleen, että mitäs salaista siellä bileissä sitten on kun ei voi suoraan sanoa. Ja onhan silloin miehellä (tai kenellä tahansa ihmisellä tämänkaltaisessa tilanteessa) joku syyllisyydentunne.
Ja tulee fiilis, että onko muitakin juttuja salailtu, jos tällasiakin.
Saattaahan tyttö hetkeksi loukkaantua, mutta se on inhimillistä. Saattaa se miettiä, että ei kait nyt juhlissa tapahdu mitään väärää, mutta se on välittämistä. Tämä on pieni hinta siitä, että tyttö sitten toden teolla suuttuu, kun saa kuulla jostain muualta, että näin on miehes ollu juhlissa toisten tyttöjen kanssa. Se kuulostaa silloin 10 kertaa pahemmalta kuin jos mies itse kertoisi asiat niin kuin ne on.

Mä en tiedä, onko tässä mitään järkeä, kun noi on vaikeita juttuja selittää. Kun tunteet on monimutkasia.. Mutta toivottavasti se pointti sieltä löytyi. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat