mies muuttaa yhteen eksänsä kanssa? - Parisuhteet

stp.

Eli miten tähän pitäisi suhtautua ajatukseen, että mies muuttaisi yhteen eksänsä kanssa, jonka kanssa on eronnut n. vuosi takaperin ja oli yhdessä n.1,5 vuotta. Saako asiaa ihmetellä?
Ovat kuulemma vasta harkitsemassa asiaa ja muuttaisivat ihan kavereina, eikä mies ole omien sanojensa mukaan eksästä kiinnostunut. He eivät seurustelun aikana asuneet yhdessä, mutta nyt kuulemma eksän aloitteesta muuttavat mukavuussyiden takia. Me taas emme kuulemma ole sellaisessa vaiheessa että me voisimme muuttaa yhteen. Vain siis tapailemme.

Hassun on se että nämä kaksi eivät edes ole mitään kavereita, eivät koskaan hengaa yhdessä. Omien sanojensa mukan poika jätti tytön, mutta miksi innostui asiata niin että itse jopa ehdotti heille asuntoa kun eksä kysyi asiasta! Ja vaikka tyttö kohtelee poikaa kuinka ilkeästi, eli vaikka haukuu, mies on aina antamassa tälle anteeksi ja haluaa olla kaveri. Kuulostaako teistä siltä että hänellä on salattuja tunteita tuota tyttöä kohtaan? Heillä oli vuosisadan rakkaustarina joka kuulemma kaatui tytön kiukutteluihin, mutta voiko poika silti himoita tyttöä takaisin? Vaikka on kuulemma tytöllekin sanon tu ettei halua ja tyttökään ei hätä kuulemma halua takaisin mutta voiko se olla vain jokin tunteiden peittelykeino ettei tyttö satuttaisi häntä taas? Vai onko kyseessä ihan kavereiden välinen yhteenmuuttp voiko olla kyseessä? Olen ymmälläni.

Sivut

Kommentit (50)

shriness

:shock: :shock: :shock: :shock: :?: :?: :?: :?: Siis mitä vttua?! Mä en ainakaan ymmärtäs tommosta? Miks se mies voi asua yksinään? Ja mistä mukavuussyistä? (että on helmompi panna, vai) Sori, jos loukkas mutta ei kuulosta kovin lupaavalta

bananab

mitä luultavimmin on ihastunut ja vehkeilee, en mä ainakaan hyväksyis tommosta. ja aika omituista ettei sun kaa oo vielä siin vaiheessa että vois muuttaa yhteen mutta sitte exänsä kanssa on..

shriness

Mä ainakin pistäsin suhteen poikki. [u]Mun mielestä toi ei enteile muuta kuin ongelmia[/u]. Eroominen kirpasee, mutta kovemmin kirpasee tulevaisuudessa kun paljastuu että ovat kuukausia vehdanneet keskenään sun selän takana

Toivotaan et ois aprillipila...

stp.

Mutta hän on sanonut eksälleen ettei ole tästä kiinnostunut ja eksä tietää minusta. Voiko hän käyttää minua manipulointivälineenä että eksä tulisi kateelliseksi? Tuntuu että haluaa eksän kateelliseksi eikä uskalla myöntää sille että on vieläkin ihastunut siihen. Mutta miksei hän sitten kysyisi eksältä suoraan että haluaako hän vielä seurustella. En ymmärrä.

Lizzie

Tuo on ihan kunniottamiskysymys, jos mies sen vertaa ei halua miettiä sinun tunteitasi muuttamalla eksänsä kanssa yhteen, niin eikö ole parempi vaan antaa koko tyypin olla?

pikku-kata

Tuommonen homma ei tuo mukanansa kuin vaan ongelmia. Jos teidän suhteenne nyt lähtee käyntiin niin sen voi jo arvata että mustasukkaisuutta on ilmassa sun puolelta, kun mies asuu eksänsä kanssa. En mä suostuis tommoseen. Selvästikin ukko on sun kanssa vaan sen takia, että sais just esim. exän mustasukkaseks jne.

shriness

Tuli muuten mieleen...

Voisitko sä käydä ukon luona tai olla yötä? Vaivaisko se toisen läsnäolo teidän yhteistä aikaa? (koska sitä kämppistä ei voi oikein asunnostaan häätää pois)

Ja kuten täällä jo mainittu, lain silmissä ne ois avopari.

Hoppuli
stp.
En tietenkään mut en ymmärrä mitä tämä nyt on. Eli ehkä olen oikeasti hänelle se ykkönen ja eksä on vain eksä.

Paskat. Jotain mätää tossa kyllä on! :shock: Jätä tollanen mies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat