onko hän se väärä? - Parisuhteet

Laura P
Jzzu
pikku-kata
Mitä jos häpeää miestään kännissä, onko se sitte jokin merkki?

Kuka nyt ei kännistä häpeäis?

Tätä nykyistä en ole joutunut häpeämään edes silloin, kun hän on kännissä. Toki hän on puhunut hölmöjä ja tehnyt tyhmyyksiä, mutta aina oma huumorintajuni on venynyt tarpeeksi pitkälle ja seuraavana aamuna olemme yhdessä nauraneet vatsalihaksemme kipeiksi edellisillan toilailuista. Sattuuhan noita. Kyseessä tosin ikinä ei ole ollut agressiivinen tai muutenkaan muita loukkaava käytös.

Edellisten poikaystävien kännisekoiluita olen kyllä useasti hävennyt silmät päästäni. Exien lauottua älyttömyyksiä, olen monesti mielessäni ihmetellyt, miten voin seurustella noin typerän ihmisen kanssa. Samaten joitain riehumisia ja riidanhaastamisia olen katsellut miettien, mitä ihmettä teen noin agressiivisen ja apinamaisen miehen kanssa.

Jotenkin, ei kännisekoiluiden häpeäminen minusta mitenkään ole sellainen juttu, joka "kuuluu asiaan", varsinkin jos kyseessä on argressiivinen käytös. Minulle se on selkeä merkki siitä, että ukko on paras panna vaihtoon. En halua olla kenenkään kanssa, jota joudun häpeämään, jos uskaltaudun hänen kanssaan vaikka terassille.

Sivut

Kommentit (19)

Tonde

Mulla oli juttua yhden miehen kanssa, joka oli tosi mukava ja unelmapoikaystävätyyppi luonteeltaan. Ihan sitä kipinää ei ollu. Mut siinä vaiheessa, ku mä aloin miettimään, et jos vaikka näkisin sen jossain toisen naisen kanssa, muhun ei sattuis ollenkaan ja olis syy päästä eroon siitä, tajusin et ei taida olla mun mies. Mutta koskapa sitä rakastuis niihin kunnollisiin miehiin :lol:

Zuzannah
Santi

Jos tilanne on päinvastoin eli nautit joka hetkestä neljän seinän ulkopuolella poikaystävän kanssa ja haluat koko maailman näkevän teidät yhdessä ja teidän onnenne ja olet ylpeä Hänestä, voi olla melko varma, että hyvin on pullat uunissa!

musta ainakin tuntuu tolta.. meillä taitaa siis mennä hyvin :) on ihanaa olla kaupungilla ja kuljeskella käsi kädessä ja välillä vähän suukotella :D tulee niin ihana olo kun kaikki näkee että me ollaan yhdessä, tosin se on tainnu jo kaikille tulla selväks :roll: :oops:

eli se että viihtyy toisen kanssa ihan missä vaan ja milloin vaan kertoo sen, että asiat on hyvällä tolalla, ainakin mun mielestä ;)

xaz

Siinä vaiheessa ku jätkä odotti minua kämpillä, ja ite vehtasin toisen kanssa viereisen kerrostalon parkkipaikalla, ajattelin ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta.

Aikasemmin olin monesti jo läpikäynyt ajatukset siitä mitenköhän se jätkä selviäis esimerkiksi siskoni lapsen ristiäisistä. Tai minun valmistujaisista, tai ylipäänsä jostain sukupippaloista varsinki jos viinaa on tarjolla, se ku oli aika hyvin viinaan menevä, mitä muut sukulaiset ajattelee jos se möläyttää/tekee jonku typerän temppunsa jne.

Kyllä minusta on niin että jos on "sen oikean" kans niin ei tule tarvetta hypätä vieraissa. Ja jos vain tajuaa häpeävänsä toisen käytöstä niin se ei ole oikein hyväksi.

Daisy
Santi
Mulla on yksi aika hyvä konsti, jolla voi tavallaan kokeilla, onko sydämellään mukana suhteessa vai onko kyseessä pikemminkin Se Väärä:

Jos on epämukava olo olla ihmisten ilmoilla poikaystävän kanssa ja tulee tarve jopa jossain määrin "pakoilla" eli joutuu (muiden ihmisten, esimerkiksi omien kavereiden) paikalla ollessa jännittelemään, että "mitäköhän typerää se taas mahtaa sanoa" tai vaihtoehtoisesti "jurottaakohan se tuppisuuna koko ajan", niin silloin ollaan aika heikoilla jäillä.

Jos tilanne on päinvastoin eli nautit joka hetkestä neljän seinän ulkopuolella poikaystävän kanssa ja haluat koko maailman näkevän teidät yhdessä ja teidän onnenne ja olet ylpeä Hänestä, voi olla melko varma, että hyvin on pullat uunissa!

Voi, juuri tämä on NIIIN kamalaa varsinkin uusien tuttavuuksien kanssa! Ja mulle kyllä kaikessa "ilkeydessään" ehdottoman tärkeä asia. En voi sietää sitä tunnetta, jos jonkun miehen kanssa HÄVETTÄÄ kulkea yleisillä paikoilla. Sitä melkeinpä tulee mietittyä, että toivottavasti muut eivät luule, että SEURUSTELEN tuon tyypin kanssa... Nykyisen kultani kanssa ei onneksi ole mitään ongelmia tämän asian suhteen ja siksi tämä niin hyvältä jutulta tuntuukin.

Vivian

Itse näen ton esim. ristiäisessä käyttäytymisasian hiukan toisin, loppujen lopuksi tuossahan on kyse siitä osaako kyseinen ihminen käyttäytyä tuollaisissa tilanteissa eikä siitä onko hän oikea sinulle? Siis tietenkin sillä voi olla suhteen kannalta suuri merkitys, että toinen osaa sopeutua tilanteeseen kuin tilanteenseen ja se onkin hieno piirre ihmisessä. Mutta ei se mielestäni mitään sen syvällisempää kerro...

Tuo sitten jo kertookin, jos ei tunne mitään kun näkisi poikaystävänsa toisen kanssa, ei varmasti ole oikea.

En usko, että kenellekään on välttämättä sitä oikeaa vaan sitä tapailee ihmisiä ja rakastuu ja suhde kestää jos sovitaan yhteen.

_zuikkis

itse huomasin siitä että jätkän mielipiteet eros LIIAN PALJON mun omista mielipiteistä. kaiken lisäks alistuin siihen että se piti mua koti/seksiorjana, ja kaikki vain sen takia etten halunnut uskoa ettei meidän juttu toimi ](*,) nyt jälkeenpäin olen niin monta kertaa puhissut vihaa. mutta onneks löysin poitsun jonka kans oon vehtaillu ennenki ja josta luulin etten ikinä saa sitä. elämä hymyilee :D

pikku-kata

Mitä jos häpeää miestään kännissä, onko se sitte jokin merkki? Tai no en nyt ihan "koko känniä" häpeä, vaan joitakin lausahduksia tai tekoja mitä hän tekee kännissä...

Jzzu
pikku-kata

Kuka nyt ei kännistä häpeäis?
Jos miehes juo paljon niin se voi olla merkki alkoholiongelmasta.

figaro
pikku-kata

Kännisen ihmisen toilailujen tai sanojen häpeäminen ei ole vielä merkki mistään. Ja kuten jzzu tuossa sanoikin, sitten jos tuota kännäilyä tapahtuu hyvin usein niin voi käydä miettimään, että missä mennään..

Jzzu
figaro
Totta tuokin. Kännistä hölmöilyäkin on niin monenlaista.

Mutta kannattaako se koskaan ja missään tapauksessa?
Sitä kun voi ottaa ihan ilman että joutuu tilaansa känniksi nimittämään.

jeni

Nyt on pakko osallistua keskusteluun, kun koskee niin läheltä :) Jos joku vaikka osais samalla helpottaa mun ahdistusta...
Oon seurustellut onnellisesti kaksi vuotta sellaisen ihmisen kanssa, joka todella rakastaa mua, ottaa mut huomioon aina ja on kultainen ja meillä on samanlainen huumorintaju ja.... kaikki siis hyvin!! Ainoa juttu on vain se, että joudun välillä jännittämään erilaisissa tilanteissa, että "jurottaako se tuppisuuna koko ajan" :roll: . Itse olen hyvin sosiaalinen ja sopeutuvainen, joten tuo piirre häiritsee minua aina joskus ja pistää miettimään, onko hän sittenkään minulle se oikea. Toisaalta ajattelen, ihan kuin Vivian sanoi, että poikaystäväni ei vain ole niin sopeutuvainen "jäykissä" tilanteissa. Haluaisin, että hän on minulle se oikea, sillä en usko, että kenenkään muun kanssa olisi näin ihanaa, erilaista kyllä ehkä! Nyt olen ihastunut ensimmäisen kerran suhteeni aikana toiseen ihmiseen. Tämä ihminen on työkaverini ja omaa samanlaiset sosiaaliset taidot kuin minä. Tämä ihastus sekoittaa pääni, sillä vertaan tätä ja poikaystävääni usein. En usko että ihastukseni kanssa minulla olisi kauheasti muuta yhteistä kuin puheliaisuus ja kohteliaisuus kaikkia kohtaan. Mutta mistä sen tietää, että kuka on se oikea? Ei kai ihmistä voi jättää sen takia, että hän ei ole yhtä seurallinen kaikissa tilanteissa kuin itse on? Ainakin jos se on ainut puute poikaystävässä?? Pitkä viesti, anteeksi, on vain joku ahdistuskohtaus päällä :oops:

Ladybird

jeni, mulla melko sama tilanne...siis poikaystäväni on oikeasti melkoinen tuppisuu, minäkin tosin melko hiljainen vieraiden ihmisten seurassa. Mutta silti mua häiritsee, että poikaystäväni ei vaan pysty juttelemaan rennosti vaikkapa sukulaisteni kanssa. Mulla on lisäksi eräs kaveripoika, joka on täysin eri maata. Juttelee ihmisille ja on muutenkin avoin. Sitten mulla on melkein pakkomielle vertailla häntä omaan kultaan, mikä sekoittaa mieltä entisestään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat