sama aaltopituus - Parisuhteet

cute

On juu todellakin ja se on ihanaa :) tulee ihanan läheinen tunne aina:)
monesti just sillain et toinen ehkä sekunnin ennemmin kerkee sanoo jotain ja sit toinen sanoo et mä oli just sanomas :D !
tai samaa aikaa joskus jopa;)

Kommentit (7)

nubbu

Me ollaan monella tapaa todella erilaisia, ja se olikin suhteen alussa vähän hankalaa kun tuli väärinymmärryksiä meidän kesken. Mutta ollaan todellakin jotain kautta löydetty ne yhteiset asiat, ja toisen kanssa paljon keskusteltua ollaan hiouduttu samankaltaiseen ajattelumalliin joissakin asioissa.

Ollaan miehen kanssa kumpikin hyvin teoreettisia ajattelutavoiltamme, että jos joku ulkopuolinen joutuis kesken meidän keskustelun liittymään mukaan, niin ei olis toivoakaan ymmärtämisestä. Sen verran korkealentoista saatta juttu välillä olla. Me tykätään kiistellä ja väitellä kumpikin, eikä ihme kyllä saada niistä riitoja aikaiseksi, vaan tuloksellista keskustelua.

Mies on vaan paljon ennakkoluuloisempi kuin minä. Ja joskus kun kohdataan uusia asioita niin huomataan että ollaan ajateltu sama asia aivan eri näkökulmista.

Mutta yleensä me yhdistetään näkökulmamme, ja se tuo paljon väriä meidän keskusteluihin ja suhteeseen, kun otetaan niin eri puolia asioista esiin. :)

Miltzu

Toisaalta ollaan erilaisia, mutta ollaan kuitenkin täysin samalla aaltopituudella. Vaikea selittää, se täytyy itse kokea, niin tietää mistä puhun. Tässä suhteessa erilaisuus vaan yhdistää meitä enemmän yhteen.

ilakka

Mitenkähän tuo sama aaltopituus ikinä määritelläänkään..?

Vaikka pohjimmiltamme olemme aika erilaisia, sitä on kuitenkin vuosien mittaan hioutunut sen verran yhteen, että monet asiat herättävät meissä samoja ajatuksia. Molemmat liittävät jonkun musiikin siihen tiettyyn tilanteeseen tms.
Eikä kyseessä välttämättä tarvitse olla mikään yhteiseen historiaan liittyvä juttu. Yhteinen aika ja monet keskustelut ovat opettaneet esimerkiksi telkkaria katsellessa kiinnittämään huomiota samoihin asioihin.

SunLion

Onko teidän suhteessa ajatuksen juoksu samanlainen vai oletteko hyvin erilaisia ajatusmaailmoitanne? Osaatteko lukea toisen ajatukset, eleet...huomaatteko jos hän sanoo jonkin valkoisen valheen tai sanoo muuta mitä ajattelee tms...?

Tämä tuli mieleeni sillä esim. ircissä keskustellessa sanomme usein muutaman sekunin erotuksella saman asian kommentoiden jotain mitä muut ovat sanoneet...ajatellaan vaan niin samanlailla :D Kuin klassinen romanttisen elokuvan kohtaus jossa ollaan aina sanomassa samaa :D

Luen myös monesti hänen ajatuksensa...ei nyt kirjaimellisesti mutta kuitenkin.

SunLion
Lukretia
Tunnen, että olemme samalla aaltopituudella siitäkin huolimatta, että joistain asioista käsityksemme ovat erilaiset ja monet kiinnostuksenkohteemme ovat erilaiset. Silti ajatusmaailmamme jotenkin kohtaa.

Monesti meillä mies ehtii sanoa ensin jotain, mitä minä olen juuri ajatellut.

Sitten myös tunnen miehen joskus paremmin kuin se itse. :roll: Se on kyllä sinänsä vähän ärsyttävää: mies saattaa esim. selittää, että "jos mä olisin siinä ja siinä tilanteessa, mä tekisin näin ja näin", vaikka mä tiedän, ettei tasan tarkkaan tekisi. Sitten joku päivä ollaan tässä tilanteessa X, ja mies on lahjakkaasti unohtanut, mitä on ennen tullut sanottua.

En tiedä, miten viimeinen kappale liittyi aiheeseen, ehkä vähän. :)

hehe, sama täällä.

siis eihän kukaan kaikessa oo samaa mieltä tms...mutta musta on kyl hassua et mun miehen kans saatetaan melkein samoilla sanoilla todeta asia perä jälkeen :D

Lukretia

Tunnen, että olemme samalla aaltopituudella siitäkin huolimatta, että joistain asioista käsityksemme ovat erilaiset ja monet kiinnostuksenkohteemme ovat erilaiset. Silti ajatusmaailmamme jotenkin kohtaa.

Monesti meillä mies ehtii sanoa ensin jotain, mitä minä olen juuri ajatellut.

Sitten myös tunnen miehen joskus paremmin kuin se itse. :roll: Se on kyllä sinänsä vähän ärsyttävää: mies saattaa esim. selittää, että "jos mä olisin siinä ja siinä tilanteessa, mä tekisin näin ja näin", vaikka mä tiedän, ettei tasan tarkkaan tekisi. Sitten joku päivä ollaan tässä tilanteessa X, ja mies on lahjakkaasti unohtanut, mitä on ennen tullut sanottua.

En tiedä, miten viimeinen kappale liittyi aiheeseen, ehkä vähän. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat