Minkälainen suhde? - Parisuhteet

Fansku

Minä täytän muutaman vkon päästä 23 ja avomies on neljä vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 2vuotta ja 7kk, vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen, vuokrakaksioon. Nykyään asutaan omassa asunnossa. Nyt olen varmempi kuin koskaan, että se oikea mies on tässä, mutta eipä silti kihloihin kiire ole. Nyt vasta olen täysin varma siitä, että uskaltaisin jo vastata kyllä :D Lapsia ei ole, mutta toivottavasti tulee sitten kun ollaan naimisissa. Koiraa tekisi mieli, mutta mietityttää, että ollaanko kuitenkin liian kovia reissaamaan. Eli toistaiseksi elellään ihan kaksistaan :D

Sivut

Kommentit (163)

Breeze

Eli kuvaile suhdettanne. Asutteko yhdessä? Kihlat? Lemmikkejä? Lapsia? Jne.

Olen itse 19- ja poikaystäväni 22-vuotias. Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja siitä asuttu yhdessä 5 kk, niin naurettavalta kun se kuulostaakin :) Mutta ollaan kyllä tunnettu paljon kauemmin. Miehelläni on 3-vuotias poika, joka asuu äitinsä kanssa.

gollum

Mä oon 18 ja poikkis 23. Kihloihin mentiin 2v sitten (siis vähänkö oon vaan niin teini :oops: :lol: ) ja yhdessä ollaan nyt asuttu reilu vuos. Lemmikkejä on 3 rekkua ja kissa. Lapsia sen sijaan ei, eikä tule vielä aikoihin.

Destinova

Tämä tyttö on 18-vuotias ja samoin on poikaystäväni. Asutaan kotona vielä kumpikin ainakin siihen asti, kunnes lukio loppuu. Sen jälkeen on kummankin tarkoitus lähteä opiskelemaan, ja jos hyvin käy, olisi edessä myös muutto yhteen. :) Yli kaksi vuotta ollaan seurusteltu.

Voi kuinka odotankaan sitä lukion loppua.

Nasumi

Oon 19-vuotias ja oon ollu jätkäkamuni kanssa kaks ja puol vuotta, josta asuttu yhdessä pari kuukautta. Ollaan just ostettu tiibetinspanielin pentu, muita eläimiä ei ole. Lapsia en aio ikinä tehdä.

Sonkku

Minä olen 22 ja poikaystäväni 23 (elokuussa kumpikin vuosia). Ollaan seurusteltu vähän reilu 3 vuotta. Yhdessä ollaan asuttu reilu 2 vuotta. Kihloissa ei vielä olla eikä lapsiakaan vielä ole tiedossa.

vihollinen

Olen 18vuotias, kuten myös poikaystäväni. Molemmat asumme vielä vanhempiemme luona, jotenka siis yhteisiä lemmikkejä tai lapsiakaan ei ole vielä. Olemme seurustelleet n. 2vuotta.

Shandy

Minä oon 19-vuotias (kesällä 20), mies 23v. Yhdessä ollaan oltu keskiviikkona kolme vuotta, kihloissa viime joulusta lähtien. Ei asuta yhdessä, ei yhteisiä lemmikeitä eikä lapsiakaan ole toivon mukaan vielä pitkään aikaan tulossa (jos tulee ollenkaan).

miru

Olen tänä vuonna 19v ja poikaystävä 20v. Seurusteltu ollaan 2 vuotta ja 3kk. Ei asuta yhdessä, vielä tämä kaukosuhde(ei ehkä enää pitkään :) ). Kihloissa ei vielä olla, sitte ku ollaan ensin kokeiltu yhessä asumista. Ei oo tulossa lemmikkejä tai lapsia ainakaan vähään aikaan.

*Sandy*

Mä oon 22 ja kultu on 25. Me ollaan seurusteltu päälle kolme vuotta ja niistä ollaan asuttu yhdessä kaks ja puoli vuotta. Meillä ei oo lemmikkejä, mutta kovasti haluttaisiin koiranpentu hommata! Ollaan kuitenki päätetty että odotetaan siihen saakka kunnes hommataan oma talo. Me ei olla kihloissa, mutta itse olen elätellyt siitä vähän toiveita :wink:

june

Olen 18 ja poikaystäväni 22. Yhdessä ollaan oltu kohta kaksi vuotta ja asumme yhdessä. Meillä on kanivauva nimeltä Tofu. Lutuinen kuin mikä. Kihloissa ei olla ja saa nyt nähdä miten tälle suhteelle mahtaa käydä. Vähän ongelmia..

figaro
Breeze
Eli kuvaile suhdettanne. Asutteko yhdessä? Kihlat? Lemmikkejä? Lapsia? Jne.

Hmm.. heinäkuussa tulee 7 vuotta yhteistä taivalta, josta tuolloin kolme vuotta naimisissa. Omakotitaloa asustellaan ja lapset ovat tilauksessa huonolla menestyksellä. Koira- ja liskosuunnitelmia löytyy, mutta saavat odottaa vielä jonkun tovosen. Häkki siis olkoon tyhjillään..

Ei ole ensimmäinen hoitsu ja viestinnän ammattilainen -pariskunta ;) Saatika kalat ja vaaka :D

Jzzu

Mie täytän tässä kuussa 21 ja kulta täyttää tänä vuonna 27.

Yhdessä on oltu 3,5 vuotta joista vuosi kihloissakin, saman katon alla emme asu ja tämä nykyinen asumisjärjestely tuntuu toimivan hyvin joten ei ainakaan vielä ole ollut hirveitä himoja muuttaa yhteen.

Molemmilla on omat lemmikit, kissa kummallakin, lapsia ei ole eikä toivottavasti tulekaan.

Miltzu

No siis mä täytin viime kuussa 22, avokki on on täyttänyt 26 toukokuussa. Yhdessä ollaan oltu 2½ vuotta josta ajasta ollaan asuttu yhdessä 2 vuotta. Lapsia ei ole, ei myöskään kihloja, kissa ehkä kesällä tulossa. :) Toimiva suhde. Horoskoopeista sen verran että minä oinas, ukkeli härkä :lol: Hän ravintola-alalla työssä, minä kaupallisella alalla. Kerrostalossa asutaan, kaksiossa vuokralla. Näin meillä siis :D

maaruli

Minä heinäkuussa 20 vuotta, kulta on jo. Yhdessä ollaan oltu 2 vuotta ja noin 2 kk. :) Kihloissa 1 kk. Yhdessä ollaan asuttu 11 kk kerrostaloyksiössä kissan kera. Tällä hetkellä kulta on armeijassa ja minä paiskin töitä. Suhde on kutakuinkin täydellinen, ei mitään suurempia kriisejä tullut vastaan. <3 Hirmuinen vauvakuume vaivaa, mutta ensin pitäis päästä opiskelemaan ja ehkäpä ammattiinkin sitä ennen..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat