auttakaa - Parisuhteet

Violet

nyt on tosi kyseessä, olen tullut tieni päähän, en jaksa enää, minulta meni kaikki poikaystäväni myötä, en pysty tekemään yhtään mitää, minulla olisi ollut iso tentti ens viikolla mutta en pysty lukemaan siihen, itken ihan koko ajan, äitini uhkailee minua sairaalalla että joutuisin jonnekin hullujen huoneelle, ja hän sanoi että hän kyllä pystyy minut sinne toimittamaan, ja sitten hän uhkailee että katkaisee välini ex-poikaystävääni ja tekee siitä rikosilmoituksen, ainoa asia mikä tuottaa iloa minulle on exä mutta samalla se on suurin asia mikä tuottaa surua, kaikki meni sen myötä, ystävät, koulu, kaikki, tänään seisoin sillalla ja mietin hyppäänkö, en uskaltanut, mietin kesää ja kaikkia lämpimiä päiviä, aioin pysyä sisällä, en avaa verhoja, en jaksa siivota, en tiedä mitään mitä tehdä, tällainen oli minun elämäni

Kommentit (11)

Jemina

Violet, yritä jaksaa. Mitkään hätiköidyt ratkaisut eivät ainakaan auta. Tsemppaan täällä taustalla! :) Ota päivä kerrallaan, asiat kerrallaan.. Jonkun pienen asian altapoishoitaminen kasvattaa väkisinkin uskoa siihen, että saa lopulta enemmänkin aikaan. Ja tentteihin on varmasti uusintojakin tiedossa? :D Äitisi reagointi on kyllä mielestäni turhan "julmaa"..käänny ystävien, muiden läheisten puoleen myös. Hymyä huuleen..jatka kesän miettimistä :) Kukkia, perhosia, uimarantoja, lämpöä...Kyllä se siitä.

nellas_telemnar

violet, tiedän miltä susta tuntuu.. mun poikkis jätti minut toissapäivänä, itken edelleen.. :cry: äitini sanoi juuri äsken että ei enää itkemistä, se mies ei ole sen arvoinen ja ei olekaan.. mä tiedän, että suhun koskee, mutta ei elämä tähän kaadu. haluat hänet takaisin, mutta odota nyt hetki, ja sure surusi pois..
tenttiin lukeminen on nyt vaikeaa, mutta yritä nyt kuitenkin.. ainakin niin paljon että saat sen läpi.... koita jaksaa, kohtalotoveri.. :wink:

SunLion

varmasti kun tulee jätetyksi, tuntuu kun maailma loppuisi siihen paikkaan jos itse on vielä kovin rakastunut...

mutta todellisuudessa, maailma on täynnä ihmisiä!...älä nyt ihmeessä tapa itseäsi exäsi vuoksi! ei ole sen arvoista. Tämä on sinun elämäsi, meillä kaikilla on vain tämä yksi. Mitä se hyödyttää kuolla?! kaikki loppuu siihen paikkaan...myös ne hyvät asiat.

Kyllä se elämä vielä hymyilee...keskity nyt itseesi. Kesä on tulossa, pidä hauskaa! Tee kaikkea mistä eniten tykkäät...koita vähitellen unohtaa ja siirtyä eteen päin.

Violet

yritän mutta se on vaikeaa, tänään menin syömään paikkaan jossa meillä oli tapana käydä exän kanssa, ja ajattelin että syöminen piristäisi mutta sielläkin tuli vuodatettua kyyneleitä kun tuli sellaisia lauluja jotka toivat kaikki muistot mieleen, välillä tuntuu että jaksaa mutta sitten saattaa taas yhtäkkiän tulla se toivottomuuden tunne, nytkin pitäisi jaksaa lukea tenttiin

Jeii
Tähtisade
Vähemmän pilkkuja ja vähän enemmän lauseiden erotteluja, (pilkku) ni kyllä se elämä sitten taas hymyilee. (piste)

Veit kirjaimet näppäimistöstäni :lol: Oli erittäin hankala lukea. No ei, vakava asiahan tämä on. Tsemppiä siulle Violet! Keskity nyt vaan kaikkeen muuhun oleelliseen - kavereihin ja kouluun. Tai tee vaikka iso kevät siivous ja heitä kaikki turha menemään. Helpottaa huomattavasti paremmin kuin turha dramatisointi.

SunLion
Tähtisade
Vähemmän pilkkuja ja vähän enemmän lauseiden erotteluja, (pilkku) ni kyllä se elämä sitten taas hymyilee. (piste)
Pakko sanoa (PILKKU) että tää on typerin kommentti ikinä. (PISTE)

Ihminen on tuossa tilassa ja sä rupeet nussimaan pilkkua ihan kirjaimellisesti. (PISTE)

Voi juma! (HUUTOMERKKI)

dixie chick
SunLion
Tähtisade
Pakko sanoa (PILKKU) että tää on typerin kommentti ikinä. (PISTE)

Ihminen on tuossa tilassa ja sä rupeet nussimaan pilkkua ihan kirjaimellisesti. (PISTE)

Voi juma! (HUUTOMERKKI)

samaa mieltä.

Mutta Violet, yritä jaksaa. Kyllä se elämä taas hymyilee :) Asioilla on tapana järjestyä. Vanha klisee, mutta pitää paikkansa :)

*jennifer*

Moikka!

Mä oon nyt tässä kesän kynnyksellä ollut samanlaisissa ajatuksissa kuin sä, violet. Jotenkin tuntuu, että kaikki masentaa ja on pielessä. Poikakaverin kanssa tuli ero, uusi paikkakunta ja täällä ei ole ketään "luotto" ystävää, ja sitten kaikki (perheeni) kuvittelevat että minulla on kaikki hyvin.. mutta tosiaan, jokaisella on vain tämä yksi elämä ja siitä pitäisi nauttia täysillä.. yritä sinäkin violet!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat