Tuore suhde -mitenkä käy? - Parisuhteet

koeputkilapsi

eikö tämä menisi kaukosuhteisiin ? :o

Kommentit (7)

Rahel

^ No mut ei se välttis tuota tarkoita. Jotkut ihmiset ehkä haluaa vain enemmän tilaa ympärilleen. Mies voi olla sitä mieltä, et viikon tauko yhteydenpidossa on ihan normaalia. Aloittajan kannattaa kysyä siltä mieheltä iteltään, et mikä on homman nimi.

Rahel

Toi Tuomioistuin on kait vähän sellaiseksi parisuhdepulmien palstaksi tarkoitettu, mut oishan se hyvä idea pistää pystyyn ihan oma ketju sellasille pienemmille parisuhdepulmille. Tuomioistuin kun on sellanen isompien pulmien vatvomiskenttä. :) Pistetähän funteeraukseen. Sillä välin mä muokkaan tämän keskustelun otsikkoa vähän kuvaavammaksi.

Sharon

OT. Eikö parisuhdeongelmille voi tehdä omaa 'satunnaiset kysymykset' -keskustelua mikäli sitä ei jo ole? Tämän tyyppisten topicien otsikko ei yleensä kuvaa asiaa lainkaan eikä näistä synny suurempaa keskustelua. Miten olis modet? :)

PPPP

Joo, on meillä ennenkin ollut "taukoja", mutta nyt jotenkin viimeksi jätiin "läheisimpiin" väleihin niin itsestäni tuntui että nyt homma etenisi ja päästäisiin oikein suhteeseen. Mies kävi vähän aikaa sitten ja vähän siinä jo toistemme kimpussakin oltiin. No, nyt kyllä pakottaudun ja rohkaistun jos vielä yhteyksissä ollaan että mitenkä se asian ajattelee. Sydänhän tässä väkisinkin kolhun saa jos pakit tulee... :cry:

Taistelukääpiö

Ja sä oot varma et sil ei o muijaa siellä? Kaverilla oli joskus "suhde" turkulaisen miehen kaa, joka oli ma-to hesassa opiskelemassa ja sinä aikana mun kaverin kaa. Herra sano mun kaverille monta kertaa et hän rakastaa sitä noin paljon jne blabla ja turussa sitä odotti raskaana oleva tyttöystävä... Joten... :roll:

Maaria

Mulle tulee vaan mieleen, että mies pitää sua "hätävarana" tai jotenkin "paremman puutteessa".. En halua mitenkään loukata todellakaan, mutta jos ei mies vaan tuosta halua edetä niin... Kyllä mun mielestä suora puhe on melkein ainoa vaihtoehto, tai sitten jotenkin muuten tuot esiin ne vaihtoehdot, että joko siirrytään eteenpäin tai unohdetaan koko juttu. Vihjaa vaikka jostain potentiaalisesta deitistä, jonka kanssa voisit mennä ulos ja kysy mitä mieltä tää mies on, että onko teillä nyt jotain, vai haittaako jos deittaaat jotain muutakin täs samalla ;) Mä ainakin vihaan epätietoisuutta ja vaikka väkisin nyhdän sen tiedon ulos, turha tuhlata aikaa sellaiseen mieheen, jota ei kuitenkaan loppujen lopuksi kiinnosta.

PPPP

Tutustuin erääseen mieheen joulukuussa ja siitä asti pidetty yhteyttä, nähty muutaman kerran (neljästi itseasiassa). Yhteyttä pidetään viikottain, välillä päivittäin. Nyt taas ei olla kohta viikkoon oltu yhteyksissä. Mies on kertonut "tykkäävänsä" ja minä myös. Valmista vaan ei meinaa tulla! Osa syynä lienee yli 100 km välimatka mutta jo 3-kymppisinä kyllä on autot ym. Itse kyllä haluaisin jo viimein selkoa että miten tässä käy, ollaanko tiiviimmin yhdessä vai ei. Mitään ei olla siis sovittu. Olen kyllä yrittänyt viedä asiaa eteenpäin, aluksi olin kovinkin arka (syynä edellinen suhde jossa sain pahasti siipeeni ja kerroin siitä kyllä tälle miehelle) ja nyt minä taas olisin valmis ottamaan askeleita mutta mies tuntuu taas "etääntyneen" (ei ole sanonut mitään, mutta tämä yhteystauko nyt...). En tiedä miten tässä etenisi! Suora puhe tietysti olisi paikallaan, mutta minusta se edellyttäisi ihan näkemistä eikä mitään tekstiviestittelyä.

Sekavaa, mutta tuntuu että en enää jaksa odottaa miten tässä käy... Kohta särjen pahasti sydämeni jos tämä vielä jatkuu epätietoisuudessa ja sitten tyssääkin johonkin. :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat