Samanlainen tyyli, vaatemaku, ym. - Parisuhteet

PinkPanther

Tuolla "Miten pitkä taival takana seurustelua?" -aiheessa lähtikin jo keskustelua tästä aiheesta. Eli onko teille tuttua parisuhteessa samantyyppinen pukeutuminen? Ei siis edes tarkoituksellisesti, vaan että samantyyppiset vaatteet miellyttävät, kuten sim, että molemmilla päällä vaikkapa farkut ja farkkutakki, nahkatakkia ym... Entäpä sitten hiustyyli? Käyttekö samalla väripurkilla Kultanne kanssa (jos värjäätte hiuksianne?) Tänne keskustelua kaikesta tähän liittyvästä!

Meillä on aika usein "baarityyli" sama.. eli kummallakin farkut ja sattuupa molemmilla olemaan "hienonpama" takkina musta takki. Tämän takia monta kertaa on tullut kommenttia samantyylisestä pukeutumisesta. Mutta maku on vaan niin samanlainen, emme tietenkään tarkoituksella kopio toistemme tyyliä vain näyttääksemme seurustelevalta pariskunnalta. Muutenkin tykkäämme samanvärisistä paidoista, ja aika usein sattuu samanväriset päälle, silloin varsinkin kun eri aikaan olemme pukeutuneet emmekä ole nähneet, mitä toinen päälleen laittaa. (muuten, miule ja miun siskolle käy TODELLA USEIN samoin, koulun käytävällä tullut monesti vastaan minun brunetti kaksosolentoni :) )

Itse en hiuksiani värjää/vaalenna, mutta nyt vapuksi ajattelimme samanlaista hiusten koristelua (kultani blondasi tummanruskeat hiuksensa), meinasimme pinkkiä one night coloria vetäistä tukkaan :wink: Tämä onkin sitten tarkoituksellista samantyylisyyttä, onhan sentään vappu.

samanlaisia tuulipukuja ei kyllä hommaamaan...ehkä sitten eläkkeellä.. :lol: onhan se aika söpä kun näkee vanhoja pariskuntia sunnuntaikävelyllä samanlaiset puvut päällä :)

Sivut

Kommentit (54)

figaro

Tämä tuo mieleen Brad Pittin, joka muokkautuu aina tyttöystäviensä/vaimojensa tyylin mukaan :)

Meillä miehen kanssa on siinä mielessä sama tyyli, että mustaa löytyy vaatekaapista paljonkin ja nahkatakit ovat mieleen. Ja minä nyysin välillä mieheni puseroita.. :oops: :D

Mutta emme koskaan pukeudu samalla tavalla :)

Miffy

Meillä on tietyssä määrin sama tyyli. Jotenkin se juontaa siihen, että ollaan muutenkin joissain asioissa aika samanlaisia.

En mä vois kuvitellakaan seurustelevani jonkun Hugo Boss -tyypin kanssa, koska meillä ei sen kanssa kauheesti varmaan ois muutenkaan yhteistä.

Mutta kyllä mun tyyli on "räväkämpi" ja panostan siihen enemmän kuin poikkikseni omaansa. Mutta on sekin kyllä aika tarkka siitä, mitä päälleen laittaa.

Mutta siis mitään sellaista ei meillä oo, että tahallisesti laitettais vaikka jotkut samanlaiset paidat tai housut yhtäaiaka päälle.

PinkPanther

hih, miula on tapana lainailla kultani sukkia :oops: Nyt tosin on yhet siskolta nyysimät jalassa, kun eilen käytiin meillä porukoilla ja siellä pyykkiä pestessäni otin parit siskon sukat lainaan.. omat on AINA rikki.
Meilläkin tuo pukeutumisen samanlaisuus useimmiten rajoittuu tuohon farkkuihin ja mustaan takkiin. Takin alla (baarissa) on ihan erilaista :D Ja tosi paljon on sellasta, että kaupassa jos toinen sovittaa jotain vaatetta ni toinen sanoo heti että tykkääkö siitä vai ei, ja AINA on ollut niin että samaa mieltä ollaan siitä asiasta. ei siis mitenkään toista miellyttääksemme ostella tietynlaisia vaatteita itsellemme ja toisillemme, vaan maku on vaan niin pirun samanlainen.. :D

vielä tarkennan: Siis ei myökään tahallisesti valita samanlaisia vaatteita, satutaan vaan omistamaan mm. just nuo takit ja molemmilla se oma musta takki on just se paras ja lemppari... ja farkut on aika usein samanvärisiä :D Siksi näytetaan niin samalta kun ollaan niin samanlaisa ruumiinrakenteeltamme :lol:

Vivian

Aika samantyylisiä ollaan mekin poikaystävän kanssa, molemmilla rock/hevi tyyli ja pitkät hiukset :) Tosin ei samanväriset sillä mulla mustat ja toinen luonnostaan tumma.

Tosin erojakin löytyy, tietysti kun eri sukupuolta ollaan. Itsellä käytössä laajemmin eri värejä, esim lilaa ja punaista mitä toinen ei käytä. Samoin itse tykkään paljon koruista, toinen käyttää joskus jotain koruja.

Itse panostan vaatteisiin tosin paljon enemmän kuin tuo toinen joka ei niistä niin perusta.

MiuMiu*

Kyllä meillä sen verran on samaa tyyliä, että yhteen sovitaan. Mä olen tyyliltäni ehkä hieman "rockimpi" kuin mies. Miestä ei muutenkaan pukeutumisjutut kiinnosta, joten minä ostelen meistä enemmän vaatetta ja siten olen ehkä enemmän ajan hermoilla, kuin mies...vaikka melko harvoin minäkin vaatteita nykyisin ostelen...
Ehkä baaripukeutumisessa ollaan kuitenkin eniten samankaltaisia.

Me saatiin muuten jokunen vuosi sitten vanhemmilta joululahjaksi samanlaiset oleskeluasut :D tuohan se vähän yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta tuskin julkisilla paikoilla kehdattais täysin samanlaisissa vaatteissa kuljeskella...ehkä mekin sitten eläkeiässä aletaan tuohon...

Shandy

No me tykätään kummatkin käyttää farkkuja, mut siihen se taitaa se meidän samankaltaisuus päättyäkin. Niinnojoo ja molemmilla on farkkutakkejakin.

Mut ei me kyl kovin samannäköisiltä koskaan näytetä. Ja olis tosi huolestuttavaa jos mies alkais pukeutuun samantyylisesti kun minä kun mä tykkään kaikista kimaltavista (bilevaatteissa) ja naisellisista jutuista. :lol:

Mut molemmat ollaan kyl aikas taviksia.

Jzzu

Meillä ei miehekkeen kanssa taida olla tyyleissä oikein mitään yhteistä.
Ilmankos ei tykkää, vaikka itepähän on akkansa valinnut.

En mie kyllä tykkäiskään siitä että oltais kun siiamilaiset, miulle tyyli on vähän sellanen asia että se on vapaa mutta pakollinen.
Kai tää sit meillä toimii että "ollaan kun yö ja päivä".

SunLion

mun kulta tykkää beigesta, ruskeasta, valkoisesta, sinisestä ja vaaleansinisestä...sillä ei oo yksiäkään sinisiä tai mustia housuja...mustia t-paitoja taitaa olla kaksi, ja sitten mexxin neuletakki...tää musta neuletakkikin on tullu vasta mun myötä. Kengätkin on ruskeita tai beigejä ym (paitsi yhet juhlakengät). Kulta tykkää hirveen rennosti pukeutua (silti siisti!)..inhoaa pukuja ym! Mä tykkään taas pistää päälle juhlavaakin vaatetta aina kun on tilaisuus.
itse taas tykkään vaatteissa mustasta, punasen sävyistä, violetista. Aivan ristiin menee värimaailma...mutta samaa on se että kumpikaan ei tykätä pukeutua hirveen erikoisesti tai huomiota herättävästi...rauhallinen, hillitty tyyli molemmilla.

ja jos joku sai käsityksen että ollaan ulkonäöllisesti tai vaatetuksen puolesta kun siamilaiset, niin käsitti väärin! Viittasin tuolla toisessa thriidissä siihen ku pinkpanther sano et he on kuulemma ku paita ja peppu...ni me ollaan kuulemma ku siamilaiset.

Jzzu
SunLion
mutta samaa on se että kumpikaan ei tykätä pukeutua hirveen erikoisesti tai huomiota herättävästi...rauhallinen, hillitty tyyli molemmilla.

Seköhän se meillä tökkää tossa tyyliasiassa kun kulta pukeutuu huomiota herättämättömämpiin vaatteisiin ja minä usein aika erikoisiinkin kytkyihin.
Siinähän kuitenkin on aika iso ristiriita. :shock:

*Sandy*

Me ei kovin samanlaisesti pukeuduta. Farkuista molemmat tykätään ja niitä sitten käytetään. Kultuni pukeutuu aika maanläheisiin väreihin, minä taas tykkään käyttää kirkkaita ja erivärisiä paitoja. Olen yrittänyt vähän innostaa kultuani ostamaan joitain kirkkaampia paitoja, ja onhan niitä nyt muutama tuonne kaappiin kertynyt :wink: Kesällä ystäväni menee naimisiin, ja silloin ajattelimme että kultuni kraka olisi samanvärinen kuin minun mekkoni. Oltaisiin vähän kuin Beckhamit :D

PinkPanther

hei, meillä on ollut puhetta, että kun nyt lakkiaisiani keväällä vietetään ja minulla on jo asu juhliini, niin Kultani ostaisi puvun kanssa samanvärisen paidan kuin oma yläosanikin on.. ja paitaan sopiva kraka tietty :D Ihan tarkoituksella tuotakin aateltiin, jo senkin takia että valokuvassa näyttää sit hyvältä.. :wink: (tilasin tänään valokuvaamoon studio-ajan lakkiaispäivälle, saadaan miusta ja Kullastakin yhteiskuva, ihan ammattilaisen ottamana. Kirjahyllyn reunalle, samaisena päivänä kun tulee vuosi kuluneeksi ensitapaamisesta) :)

rudie

Eipä me kyllä kovinkaan samankaltaisesti pukeuduta :)
Molemmat ollaan tosin löydetty aikalailla tyylimme jo ennen kuin oltiin edes tavattu.

Farkut on yksi yhdistävä tekijä, nekin on meillä kuitenkin eriväriset (mustat - siniset). Poikaystäväni käyttää usein bändipaitoja ja pukeutuu tummiin vaatteisiin. Minä taas käytän bändipaitoja harvemmin ja tykkään pukeutua vähän värikkäämmin.

Jotain samaa pukeutumisestamme voi löytää ehkäpä lähinnä siksi, että pidämme samankaltaisesta elämäntyylistä ja musiikista.

Jos on joitain suurempia juhlia, niin silloin tulee vähän tarkastettua, että tyylimme mätsäävät edes vähän :)

deadDream

Olemme tätä 'mustaa kansaa' pelkkään mustaan pukeudutaan, tosin minulla löytyy muitakin värejä, pääasiassa mustaa. Molemmilla samanlainen musamaku (minulla se tosin astetta rankempi ku pojalla), molemmilla pitkät hiukset ja pitkät nahkatakit ja maiharit ja näin. :)

en voisi koskaan kuvitella seukkaavani jonkun hopparin kanssa. o.O

SunLion
Jzzu
SunLion
mutta samaa on se että kumpikaan ei tykätä pukeutua hirveen erikoisesti tai huomiota herättävästi...rauhallinen, hillitty tyyli molemmilla.

Seköhän se meillä tökkää tossa tyyliasiassa kun kulta pukeutuu huomiota herättämättömämpiin vaatteisiin ja minä usein aika erikoisiinkin kytkyihin.
Siinähän kuitenkin on aika iso ristiriita. :shock:

tuota...selvennän tota äskestä...omalla kohdalla hillitty on kyllä persoonallista...en ole mikään ns. harmaa hiirulainen! Kyllä mulla on yksityiskohtia ja värejä jne..mutta mä pukeudun silti hillitysti ja naisellisesti..selvennykseksi, mun mielestä tää tän kevään trendi romanttisuus edustaa naisellisuutta...tiedän että sulla ja miffyllä oli ainakin omat käsityksenne niinkun muillakin..ei jauheta tässä nyt siitä :D

Ja voi olla hyvinkin juuri tuo kultasi kohdalla. Sä et ole mikään massatapaus : ) [size=7](kohteliaisuus)[/size]
Mun kulta esim. ei tykkää yhtään että meikkaan näkyvästi tai värjään hiukset vaikka kirkkaan punasiks...sen mielestä luonnollinen on kauniimpaa.
Miehet tykkää usein kait juuri tuosta (romanttisesta) naisellisesta tyylistä...ainakin näin oon monelta kuullu. Mutta siis, älkää nyt käykö kimppuun, tiedän että on myös paljon miehiä jotka kaipaavat oikein räväkkää tyyliä naisella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat